X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: אחרי שניצחו את הפועל ת"א ובית"ר ירושלים מהצמרת הצליחה הפועל כפ"ס לסיים בתוצאת תיקו 0:0 בלבד מול הפועל פ"ת מהתחתית. ההפרש מנצרת עילית צומק לנקודה
▪  ▪  ▪

בתום משחק מעוט הזדמנויות פספסה הפועל כפ"ס הזדמנות לעלות זמנית מעל לקו האדום כשסיימה בתיקו 0:0 עם הפועל פ"ת בבית.
טוטו תמוז עלה בהרכב פ"ת אחרי שעבר מבחן כשירות, אבל הוחלף כבר במחצית כשלא הצליח להביא את היכולת הטובה מהניצחון על נצרת עילית.
הפועל כפ"ס הגיעה לכמה הזדמנויות טובות, אבל הקבוצה הטובה בסיבוב השלישי בליגת העל לא הצליחה לתרגם את היתרון שלה במגרש לשערים והיא תנסה שוב לעלות מעל לקו האדום במחזור הבא מול בני יהודה אחרי שהפער מנצרת עילית צומצמם לנקודה בעקבות ההפסד למכבי פ"ת.
מחצית ראשונה
כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם פתחה הפועל כפ"ס במגמה תוקפנית. אביחי ידין היה הראשון לבעוט לכיוון השער בדקה ה-9 כשניסה את מזלו מ-30 מטרים. צ'אבלינה קפץ בצורה וירטואוזית ועצר.
אחרי הפתיחה החזקה, נרגעו שתי הקבוצות ובמשך דקות ארוכות לא נבעטה אף בעיטה מסוכנת לאחד משני השערים, עד שבדקה ה-31 הצליח יוסי שבחון לחמוק משחקני הגנת כפ"ס ולבעוט חזק מ-20 מטרים ישר לידיו של אבי אבגי.
בדקה ה-37 נאלץ ניר לוין להחליף את הזר, קוני צ'אקרטה, עקב פציעה וגיא שמיר נכנס למשחק. מגמת הבעיטות מרחוק המשיכה כשסרור ניסה את אבגי בדקה ה-40 ושוב השוער הכפר סבאי עצר בלי בעיה.
מחצית שנייה
שוב הייתה זו כפר סבא המסוכנת יותר בתחילת המחצית השנייה ובדקה ה-48 היא הגיעה הכי קרוב לשער עד כה במשחק כשאבי כנפו בעט כדור שמסר לו יבואה לקורה. המקומיים לא הרבו ושתי דקות לאחר מכן סחט שלו מנשה הצלה מצ′בלינה כשבעט מצויין מ-16 מטרים.
החילוף של טוטו תמוז במחצית באיביצ'ה ז'ולייביץ' הוכיח את עצמו ובדקה ה-56 הצליח הקרואטי לחמוק מהגנת כפ"ס ובעט מ-10 מטרים לידיו של אבי אבגי. בדקה ה-67 הזדמנות כפולה לכפ"ס. צ'אבלינה לא יצא טוב לכדור חופשי מצד ימין, מנשה בעט לרגליים של מגן פתח תקוואי ומול שער חשוף, בעט המחליף, אבי תקוה, לשמיים.
כפר סבא לא הרפתה ובדקה ה-75 קיבל יבואה מצב מצויין בתוך הרחבה אחרי כנפו הוריד לו כדור, אבל החלוץ בעט מימין לקורה.
הרכבים
הפועל כפ"ס: אבגי, משומר, חלפון, דה סילבה, פאפו, ידין (זרקו/49), מנשה, אבובקרי, לוז (תקוה/62), כנפו (ראיוביץ′/81), יבואה.
הפועל פ"ת: צ'אבלינה, אוזן, חיימוביץ', גל כהן (ויסקוביץ'/79), היידמן, בוקסנבוים, קוני (שמיר/37), שבחון, סרור, חסן, תמוז (ז'ולייביץ'/46).

תאריך:  08/04/2006   |   עודכן:  08/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניב קלדרון
בארצות הברית מתקיים וויכוח כיצד צריך לטפל בנשיא אירן כדי לעצור את פרויקט הגרעין של מדיה זו    תחקיר שערך התחקירן סימור הירש ופורסם בעיתון הניו-יורקר, מגלה כי הממשל שוקל לתקוף את אירן עם טילים בעלי ראש נפץ אטומי    הנשיא אחמדינג'ד - "אדולף היטלר פוטנציאלי"
אסף גדות
הנציבות האירופאית מדווחת על 300 אלף רישומים לסיומת האינטרנט החדשה, 'eu.', תוך שעה אחת מרגע הפתיחה הרשמי של תהליכי הרישום
יואב יצחק
מדווחים כי אדם אחד נהרג הבוקר    במוצ"ש נורה טיל לעבר מחנה אימונים של גדודי אבו-ריש והרג שיבעה    שני חמושים נהרגו בשבת בצהריים מטיל ששוגר לעבר רכבם    בשישי חוסל בכיר בועדות ההתנגדות
יואב יצחק
דורנר מסכימה לכהונה בתפקיד בתנאי שתקבל תמיכה של שלושת הגופים: נציגי המו"לים, נציגי העיתונאים ונציגי הציבור    הוסרה מועמדות פרופ' אמנון רובינשטיין
שלומי דיאז
קשישה נהרגה בנתניה    צעירה נהרגה בראשון לציון בעת חזרה מבילוי    בת 16 נהרגה בהרצליה    תושבת בת ים נהרגה אמש לאחר שבעלה איבד שליטה על קטנוע עליו רכבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il