X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: ברק יצחקי, עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן נתנו הצגה בטדי והובילו את בית"ר ירושלים לניצחון 0:3 על בני יהודה ששיחקה ללא אניימה הפצוע. שקט בירושלים עד הודעה חדשה
▪  ▪  ▪

זה המשחק שבבית"ר ירושלים חיכו לו כבר הרבה זמן. אחרי היום המתוקשר של לואיס פרננדס עם הקהל הבית"רי הגיע הפיוס על המגרש ותצוגה נפלאה של שלושת הצעירים, ברק יצחקי, עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן עזרה לבית"ר ירושלים לחזור ולנצח בטדי, 0:3 על בני יהודה האומללה.
מיטרסקי בדקה ה-28 פתח את התאבון של בית"ר ואז הגיעו שערים של ברוכיאן בדקה ה-36 ויצחקי בדקה ה-65 אחרי מבצעים קבוצתיים מזהירים וקבוצתו של לואיס פרננדס עברה האופן זמני למקום ה-2 בטבלה, נקודה מהפועל ת"א.
המקום ה-4 של בני יהודה בסכנה כשמכבי ת"א יכולה להוריד את הפער ממנה לנקודה עם ניצחון בדרבי מחר. רוני גפני הורחק 9 דקות לסיום.
מחצית ראשונה
הדקות הראשונות במשחק היו שייכות להפתעה של פרננדס בהרכב, עמית בן שושן, שהגיע לכמה הזדמנויות בתוך הרחבה ומחוצה לה (דקות 7 ו-18), אבל החלוץ הבית"רי עדיין לא היה חד מספיק ויהב יולזרי, שפתח במקום אניימה הפצוע, לא היה צריך למתוח את אבריו.
דוד אגנסו נכנס לאט לאט לכושר משחק ובדקה ה-25 עבר 2 שחקני הגנה ובעט סמוך לקורה. העליונות של בית"ר ירושלים עשתה את שלה בדקה ה-25. דוד אגנסו גבר על יהב יולזרי בכדור גובה ואיגור מיטרסקי היה צריך 3 ניסיונות כדי לעבור את לוקמן ולקבוע 0:1 לבית"ר ירושלים.
בדקה ה-32 היה נראה שבית"ר תכפיל את היתרון שלה אחרי שהשופט, חיים יעקב, שרק לפנדל לטובתה בעקבות נגיעת יד של יניב אלול ברחבה. דויד אגנסו בעט טוב, אבל הכדור נעצר בקורה והורחק.
למרות החמצת הפנדל, הקבוצה הביתית לא הרפתה ובדקה ה-36 חטף בן שושן כדור בצד ימין, מסר למרכז הרחבה, ברק יצחקי פתח את הרגליים והשאיר לברוכיאן להבקיע את השני של בית"ר ירושלים. 0:2.
מחצית שנייה
גם במחצית הזאת עשה אגנסו כרצונו בהגנת בני יהודה ובדקה ה-48 עבר את לוקמן ובעט לידיים של יולזרי.בדקה ה-62 שוב יצא יולזרי לא טוב להגבהה של אבירם ברוכיאן, אבל מול שער חשוף נגח בן שושן החוצה.
בית"ר ירושלים המשיכה לשטוף את המגרש ושוב היו אלה הישראלים של הקבוצה שעשו את העבודה. ברוכיאן העביר כדור רוחב, בן שושן היה זה שפתח הפעם את הרגליים ויצחקי כבש. 0:3 לבית"ר ירושלים. בדקה ה-69 עבר בן שושן בצורה מצויינת את אלי אברבנל, אבל הבעיטה שלו הלכה לרשת החיצונית.
בדקה ה-77 תעתע ברק יצחקי בהגנת בני יהודה ובעט קשתית מעל ליולזרי, אבל גם מעל לשער. 9 דקות לסיום ביצע רוני גפני עבירה מכוערת על מאור מליקסון מאחור וחיים יעקב מייד הרחיק אותו באדום.
הרכבים
בית"ר ירושלים: קורנפיין, דנין, מיטרסקי, אמסלם, זיו, יצחקי, אנסומבו, ברוכיאן, פרננדס, אגנסו, בן שושן.
בני יהודה: אניימה, אברבנל, אזולאי, אלול, גפני, קובאצ'ביץ', לוקמן, דג'אני, בלדוט, עובד, משה ביטון.

תאריך:  08/04/2006   |   עודכן:  08/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת טלספורט
ליגת העל: אחרי שניצחו את הפועל ת"א ובית"ר ירושלים מהצמרת הצליחה הפועל כפ"ס לסיים בתוצאת תיקו 0:0 בלבד מול הפועל פ"ת מהתחתית. ההפרש מנצרת עילית צומק לנקודה
ניב קלדרון
בארצות הברית מתקיים וויכוח כיצד צריך לטפל בנשיא אירן כדי לעצור את פרויקט הגרעין של מדיה זו    תחקיר שערך התחקירן סימור הירש ופורסם בעיתון הניו-יורקר, מגלה כי הממשל שוקל לתקוף את אירן עם טילים בעלי ראש נפץ אטומי    הנשיא אחמדינג'ד - "אדולף היטלר פוטנציאלי"
אסף גדות
הנציבות האירופאית מדווחת על 300 אלף רישומים לסיומת האינטרנט החדשה, 'eu.', תוך שעה אחת מרגע הפתיחה הרשמי של תהליכי הרישום
יואב יצחק
מדווחים כי אדם אחד נהרג הבוקר    במוצ"ש נורה טיל לעבר מחנה אימונים של גדודי אבו-ריש והרג שיבעה    שני חמושים נהרגו בשבת בצהריים מטיל ששוגר לעבר רכבם    בשישי חוסל בכיר בועדות ההתנגדות
יואב יצחק
דורנר מסכימה לכהונה בתפקיד בתנאי שתקבל תמיכה של שלושת הגופים: נציגי המו"לים, נציגי העיתונאים ונציגי הציבור    הוסרה מועמדות פרופ' אמנון רובינשטיין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il