X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בכיר בחמאס אומר בראיון ל"אובזרבר", כי תנועת החמאס הגיעה להבנה שבעת הנוכחית אין צורך בפיגועי התאבדות - המאבק נגד ישראל יתמקד לדבריו רק ב"שטחים הכבושים" - בתוך כך, גובר הלחץ של ה'פתח' על תנועת החמאס לחזור לשורות ההתנגדות המזוינת
▪  ▪  ▪

סוף (זמני?) לפיגועי ההתאבדות? בכיר בתנועת החמאס מציין בראיון לעיתון הבריטי "אובזרבר", כי תם (לפי שעה?) עידן פיגועי ההתאבדות של תנועת החמאס.
לדברי חבר הפרלמנט מטעם החמאס, יחיא מוסא, החמאס עברה לתקופה חדשה בה אין צורך עוד בפיגועי התאבדות. "פיגועי ההתאבדות בוצעו בתקופה חריגה ועתה הם פסקו כתוצאה של שיני בתפיסה", אמר מוסא. הוא טען, כי פיגועי ההתאבדות החלו כתגובה לפרובוקציות חמורות של ישראל דוגמת רצח 29 המתפללים בחברון ב- 1993 והיו בבחינת "מדיניות של ייאוש". דובר ממשלת החמאס הפלשתינית, ראזי חמד, אמר ל"אובזרבר", כי מעתה הפעולות הצבאיות יוגבלו ל"שטחים הכבושים" על-ידי ישראל.
לעומתם, דובר משרד הפנים, ח'אלד אבו הילאל, הביע תמיכה בקריאה של הזרוע הצבאית של החמאס לנקום על התקפות האוויר הישראליות בשבוע האחרון. אבו הילאל הדגיש, כי לעם הפלשתיני שמורה "הזכות להחזיק בנשק ההתנגדות, להגיב על התוקפנות" והממשלה הפלשתינית "מבינה את הצורך של הלוחמים הפלשתינים במחנות אימונים (שהותקפו בסוף השבוע על-ידי צה"ל) כדי לשפר את יכולותיהם".
בתוך כך, גובר הלחץ שמפעילים ארגוני הטרור על החמאס לחזור לבצע פיגועי טרור נגד ישראל. ההנהגה המאוחדת של גדודי חללי אל-אקצה (ה'פתח') שיגרה איגרת פומבית לגדודי עיז א-דין אלקסאם (חמאס) בה היא מפצירה בהם לשוב לדרך "ההתנגדות" לאחר חודשים בהם החמאס נמנעה מביצוע פיגועים בשל השתלבותה במערכה הפוליטית. "אתם רואים במו עיניכם את חלקי הגופות של החללים ושומעים באוזניכם את קול ההפצצות וההרס הציוני של כל מה שהוא פלשתיני למה אתם מחכים? אחיכם השותפים לדם והדרך נרדפים ונהרגים ומה אתם עושים?", נאמר באיגרת המתריסה כלפי החמאס.
גדודי אלקסאם בניסיון לשכך את הביקורת הפנימית פרסמו הודעה לפיה "כל הפלגים הפלשתינים (ובמשתמע גם החמאס) לא יישארו שלובי ידיים נוכח תקיפת (חיל האוויר הישראלי) מחנה אימונים ביום שבת בערב". "האויב ישלם מחיר על פשעיו והימים הבאים יוכיחו זאת", מבטיחים גדודי אלקסאם.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
גולש יהודי מציע את החמץ למכירה באתר המכירות הפופולרי    הכסף שייאסף ייתרם להכנת כריכים
שלומי דיאז
הסבתא גילתה את הילדות, בנות 5 ו-3 כשבאה אמש לביקור    האם אותרה וסיפרה כי יצאה לבלות
עידן יוסף
נאסא משחררת לראשונה תמונה ברזולוציה גבוהה של כוכב מאדים
עידן יוסף
הרב בן ציון מוצפי פוסק להקצות למהגר-עבודה שולחן נפרד, ואם יש חשש שייעלב - להושיבו איתך ולהגיש לשולחנות מיץ ענבים במקום יין
אורון חדי
ביום א' ידון בג"צ בעתירת החברה להשיב את רשיונה באופן זמני    במקביל יקיימו העובדים הפגנה שכותרתה "אולמרט חוגג ודרייזן בחו"ל" נגד ההחלטה לשלול את רשיון המעבדה לחצי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il