X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שוש מיימון עיתונאית, צלמת ועורכת, חיה בלוס אנג'לס
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
פסטיבל בוםבמלה 2006 יתקיים השנה בין התאריכים 15-13 באפריל, ט"ו-י"ז בניסן, בדיונות של חוף ניצנים גם השנה יתקיימו מופעים חדשים, מופעי בכורה ואיחודים חד פעמיים של אמנים ולהקות מהמובילים בארץ
▪  ▪  ▪

למעשה ייפתח הפסטיבל ערב קודם בסדר פסח גדול, אורגני וצמחוני, שבו משפחת בוםבמלה מארחת את כל החפצים בסדר פסח כהלכתו באווירה קסומה ומיוחדת בחיק הטבע.
גם השנה יתקיימו מופעים חדשים, מופעי בכורה ואיחודים חד פעמיים של אמנים ולהקות מהמובילים בארץ. בעזרת אנשי מועדון "הקולטורה" מתל אביב, יופיעו בין היתר פרויקט בונא-מיוזיק המציג מופע מוזיקה חיה בשילוב אלקטרוני ואורחים מיוחדים, בהם ערן צור, יהלי סובול, אלונה דניאל, ואמנים נוספים.
מופע נוסף על במה זו הוא מופע הבכורה של 'להקת הג'ירפות', שחוזרת במופע חדש, שבכורתו תתקיים על הבמה המרכזית בבוםבמלה. להקה נוספת שתופיע היא להקת איזבו ולהקת "זבל" שזכתה לאחרונה בתחרות קליפ השנה.
בנוסף, יוקדשו במות מיוחדות למוסיקת הרגאי, ויתקיים מופע מיוחד לזכרו של בוב מרלי. כמו כן תהיה במת ג'אם, ובמת די. ג'י. שעליה יופיעו מיטב הדי. ג'אים, כמו גם במת היפ הופ, במת קברט ובמת מוסיקת עולם.
בין החידושים השנה - תחנת רדיו של הפסטיבל, אשר תשדר במשך כל ימי הפסטיבל מוזיקה באווירה "בוםבמלית" וכן תיתן במה להתרחשויות מיוחדות בכפר.
כמו כן, יתקיימו מתחמים אקטיביים כמתחם ברזילאי שבו ניתן יהיה ללמוד ריקודי סמבה וריקודים דרום אמריקנים נוספים לצד קפוארה עם מאסטר ג'ירפה שיגיע במיוחד מברזיל, מתחם טכנו, מתחם "פשוטי העם" (נודיסטים) ומתחמים נוספים שבהם יתקיימו סדנאות רבות, פעילויות והפעלות, לצד הכפרים והמתחמים שמתקיימים מדי שנה והפכו כבר לחלק מהמסורת הבוםבמלית:
- הכפר ההוליסטי, שבו ניתן יהיה לקבל טיפולים מסוגים שונים וכן סדנאות לגוף ולנפש, לצד אסטרולוגים, מיסטיקנים, קוראים בקפה, פותחים בקלפים ועוד.
- ממלכת הילדים - בממלכת הילדים יתקיימו הצגות, סדנאות הפעלה ופעילויות המיועדות לילדים ולהוריהם.
- הכפר השבטי, עם במת מוזיקת עולם ומתחמים שממזגים תרבויות אתניות ודתות שונות - באבא מהודו לצד ארובייג'ינים מאוסטרליה, אוהל סולחה של יהודים וערבים לצד מתחם גייז ועוד. בכפר השבטי תדלק במשך ימי הפסטיבל האש המרכזית ויתקיימו טקסים מיוחדים.
- כפר תפילה - מיועד לציבור הדתי, אך גם לכל מי שמתעניין במסורת ישראל. בכפר זה יהיה בית כנסת, לימודים רוחניים, סדנאות לימוד בנושאים נשיים, מטבח כשר לפסח, לימודי גמרא ומשניות ועוד.
לפרטים נוספים: באתר פסטיבל "בוםבמלה" www.boombamela.co.il. בנוסף ניתן לרכוש דרכו כרטיסים לכל ימי הפסטיבל במחירים מוזלים.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
זוהי המסקנה שהגיעו אליה שרי האוצר של האיחוד האירופי בכינוס מועצת ההאקופין בווינה    בכינוס דנו השרים על השלכות הגלובליזציה ועל יכולת האיחוד לצמצם את ממדי האבטלה
עומר שיקלר
דירקטוריון התעשיה האווירית אישר הדוחות הכספיים לשנת 2005, מהם עולה כי המכירות הסתכמו ב- 10.8 מיליארד ש"ח וכי צבר ההזמנות הסתכם ב- 28.9 מיליארד
אורון חדי
האם שהתגרשה מבעלה מבקשת מביהמ"ש להורות לאב לשלם לה מזונות עבור בנם המשותף גם בעת שירותו הצבאי    פרקליטה של האם: הבן נמנע מלתבוע את אביו מחשש לפגיעה ב"איזון העדין ביניהם"
מירב לוי
אגודת מורי הדרך תפנה לרט"ג ולמנהל התעופה האזרחית על-מנת למנוע טיסות מעל פסגת המצדה
הדר פרבר
על-פי הדוח בוצעו הפיגועים על-ידי קבוצה של ארבעה גולשים ברשת האינטרנט, אשר הכינו את הפצצות בעלות של כמה לירות שטרלינג בודדות, ללא קשר לאל-קאעידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il