X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוחה טענות של המשקיע הקנדי, כאילו לא דיווחו לו על גיוס 40 מיליון שקל ועל הסיבות להפסד של 45 מיליון שקל מוריי גולדמן התפטר מחברותו בדירקטוריון השקיע בחברה 4.9 מיליון דולר ולא מימש אופציה להשקעה נוספת
▪  ▪  ▪

אין ממש בטענות המשקיע הקנדי מוריי גולדמן, כאילו לא דיווחה לו חברת אורי דורי הנדסה על גיוס 40 מיליון שקל אג"ח ממשקיעים מוסדיים, וכאילו לא נמסרו לו במועד הדוחות ל-2005, לפיהם הפסידה החברה אשתקד 45 מיליון שקל - אומרת חברת דורי, בתגובה לטענותיו של גולדמן.
בסוף השבוע הודיע מוריי גולדמן על התפטרותו מדירקטוריון החברה. גולדמן קנה בסוף 2004 כ-10% ממניות דורי, ב-4.9 מיליון דולר. הוא לא מימש אופציה לקנות 6.7% נוספים בחברה, במחיר מתואם. אורי דורי הוא בעל השליטה בחברה, ושותפיו הם רוברט פקטור מגרמניה וקבוצת משקיעים מדרא"פ בראשות רונן קריסטל.
גולדמן אומר במכתבו ליו"ר הדירקטוריון אורי דורי, כי איש לא הודיע לו על ישיבת הדירקטוריון, שבה הוחלט לגייס 40 מיליון שקל בהנפקת אג"ח למשקיעים מוסדיים. חברת דורי אומרת בתגובה, כי ההנפקה אושרה עקרונית לפני מספר חדשים, בישיבה שבה השתתף גולדמן, וכי בישיבה האחרונה השתתף רונן קריסטל, המכהן רשמית כנציגו של גולדמן.
דורי פירסמה ביום 30 במרס את הדוחות ל-2005, שלפיהם הפסידה 45 מיליון שקל, מזה 20 מיליון שקל ברבעון האחרון. גולדמן אומר כי הוא חושד, שבעת ההנפקה למוסדיים כבר ידעה החברה על הפסדים אלו. דורי בתגובה: "הדוחות נבדקו, נחתמו ואושרו רק לאחר ההנפקה".
טענתו השלישית של גולדמן היא, שהוא קיבל את טיוטת הדוחות ל-2004 רק 24 שעות לפני ישיבת הדירקטוריון, שנועדה לאשרם, וכי הדוחות אינם מסבירים איך נוצר ההפסד. לדבריו, קובע חוזה אתו כי הוא יקבל את הטיוטה, מתורגמת לאנגלית, 10 ימים לפני הישיבה. תגובת חברת דורי: "נבדק ונמצא, שגולדמן קיבל את הטיוטה במועד. הדוחות מפורטים מאוד ומסבירים את נסיבות ההפסדים, וכן נמסרו הסברים מתאימים בישיבת הדירקטוריון שאישרה אותם".
מעריכים: גולדמן מחפש דרך החוצה
מקורות המקורבים לחברת דורי מעריכים, שמוריי גולדמן מאוכזב מהפסדי החברה, ומחפש דרך לצאת ולמכור את מניותיו בחברה. על-פי החוזה בין הצדדים, יש לאורי דורי זכות סירוב ראשונה לקנית מניות אלו. נראה, שבאחרונה היו מגעים בין הצדדים בעניין זה, אך הם לא השבילו לעיסקה.
גולדמן היה בעבר בעל מפעלי הבירה בישראל, אך יצא מהשקעתו. כן נכנס כשותף לפרויקט דירות היוקרה "גבעת אנדרומדה", בן 270 דירות, ביפו.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
פסטיבל בוםבמלה 2006 יתקיים השנה בין התאריכים 15-13 באפריל, ט"ו-י"ז בניסן, בדיונות של חוף ניצנים    גם השנה יתקיימו מופעים חדשים, מופעי בכורה ואיחודים חד פעמיים של אמנים ולהקות מהמובילים בארץ
אריאל שמידברג
זוהי המסקנה שהגיעו אליה שרי האוצר של האיחוד האירופי בכינוס מועצת ההאקופין בווינה    בכינוס דנו השרים על השלכות הגלובליזציה ועל יכולת האיחוד לצמצם את ממדי האבטלה
עומר שיקלר
דירקטוריון התעשיה האווירית אישר הדוחות הכספיים לשנת 2005, מהם עולה כי המכירות הסתכמו ב- 10.8 מיליארד ש"ח וכי צבר ההזמנות הסתכם ב- 28.9 מיליארד
אורון חדי
האם שהתגרשה מבעלה מבקשת מביהמ"ש להורות לאב לשלם לה מזונות עבור בנם המשותף גם בעת שירותו הצבאי    פרקליטה של האם: הבן נמנע מלתבוע את אביו מחשש לפגיעה ב"איזון העדין ביניהם"
מירב לוי
אגודת מורי הדרך תפנה לרט"ג ולמנהל התעופה האזרחית על-מנת למנוע טיסות מעל פסגת המצדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il