X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המוכרים: אשדר וסהר פיתוח, שקנו את המגרש ב- 8.1 מיליון דולר לא נמכר חלק המגרש המיועד לבנית 1,500 מ"ר מסחרי המגרש מיועד לבניית עד 90 דירות עדיין אין חוזי מכירה סופיים נכשלה עיסקה עם גמולב
▪  ▪  ▪

חברת גינדי החזקות סיכמה עיסקה לקניית מגרש בן 3.5 דונם ברחוב אבן גבירול פינת השופטים בת"א. היא תשלם למוכרים, חברות אשדר וסהר פיתוח, 17 מיליון דולר. המגרש מיועד לבנית מגדל בן 23 קומות, עד 90 דירות, וקומה מסחרית בת 1,500 מ"ר. מקורות בעיסקה מסרו, כי היא אינה כוללת את חלק המגרש המיועד לבניית הקומה המסחרית. העיסקה תניב למוכרים רווחי הון ניכרים.
אשדר וסהר חתמו לפני 8 חדשים על חוזה עם חברת גמולב, בשליטת ליאור רוזנמן, לפיו היתה גמולב אמורה לארגן קבוצת רכישה לדירות או לחלק מהן. מקורות המקורבים לעיסקה אמרו היום, כי גמולב לא הצליחה לארגן את קבוצת הרכישה. המקורות אמרו, כי עד היום אין חוזים סופיים למכירת דירות, ופירסומים שהיו בדבר דירות שנמכרו מתיחסים לחוזי אופציה ולא לעסקות סופיות. לא ניתן היה לקבל את תגובת גמולב.
המגרש מיועד לבניית מגדל בן 250% שטח עיקרי, מזה 7,250 מ"ר שטח עיקרי לדירות. מחירי הדירות ינועו, על-פי הערכה, בין 4,000 ל- 5,000 דולר למ"ר.
אשדר וסהר פיתוח קנו את המגרש לפני 10 שנים מהמוסד לביטוח לאומי, ב- 8.1 מיליון דולר. החברות השכירו את המגרש לבעל חברות החניונים ראובן גרוס, ודמי השכירות כיסו את הארנונה השנתית וכמעט את כל הוצאות הרבית. מכאן, שלחברות צפוי רווח הון ניכר ממכירת המגרש, אם כי לא נמסר סכום מדויק.
המו"מ הממושך עם גמולב, ואחר כך עם גינדי החזקות, עיכב את תחילת הבניה בפועל. הבניה תתחיל רק לאחר חתימת חוזה סופי למכירת המגרש, ואז גם יהיה על גרוס לפנות את החניון.
המגרש הוא האחרון לבניה בחלק זה של ת"א. אשדר וסהר פיתוח תיכננו בעבר לבנות במקום בית משרדים או נכס מניב אחר, אך לאחר שנים החליטו סופית לבנות במקום מגדל דירות עם קומה מסחרית.
גינדי החזקות נמצאת בבעלות אבי וגיא גינדי וליטל גינדי-מטלון. החברה בונה כיום מאות דירות בצפון פ"ת, וכן מתכננת מגדלי דירות יוקרה באיזור בורסת היהלומים בר"ג. בעלי החברה הם בניו ובתו של הקבלן הותיק יגאל גינדי.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
גורם בכיר בג'יהאד הודיע על הפסקת אש למשך שבוע    המטרה: להקל על סבל האוכלוסיה    גורמים אחרים בארגון הכחישו את הדברים וטענו כי ירי הרקטות יימשך
אלעזר לוין
מבקשת לקבל רשיון לעיסקי ביטוח חיים כדי להתמודד על שוק המשכנתאות מול כלל-ביטוח, הפניקס ומנורה    תגביר את התחרות בשוק
אלעזר לוין
תשלם 290 מיליון שקל בעד נדל"ן מניב על חוף הים הבלטי    הנכסים הם חלק מתיק השקעות של חברה שתונפק ב- AIM
אורון חדי
אחות בכירה בבית החולים "מעייני הישועה" פוטרה לאחר שניסתה לאגד את העובדים בהסתדרות    האחות הצליחה לאגד למעלה ממחצית האחיות בבית החולים בטרם קיבלה מכתב פיטורין    ההסתדרות פנתה לביה"ד האזורי לעבודה בדרישה לצו מניעה נגד הפיטורים
מירב לוי
העתקת הצמחים נעשית בעקבות האצת פיתוח התשתיות בגליל    בפרויקט יושקעו 3 מיליון ש"ח עד סוף השנה    מנהל מחוז הצפון ברשות הטבע והגנים: מדובר בשיקום הצמחים באתרים חילופיים המדמים את בתי הגידול הטבעיים שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il