X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הממשלה אישרה את יוזמת השר שטרית להקמת מסלול מזורז, שנועד לקצר משמעותית את הזמן הנדרש לאישורים סטטוטוריים של תוכניות חיוניות לבטיחות בדרכים
▪  ▪  ▪

הממשלה אישרה היום (יום א', 9.4.06) יוזמה של שר התחבורה להקמת מסלול מזורז לקידום תוכניות לביצוע פרויקטים תחבורתיים בתחום הבטיחות, במטרה לקצר משמעותית את הזמן הנדרש לאישורים סטטוטוריים של תוכניות חיוניות לבטיחות בדרכים.
שר התחבורה ציין, כי במסגרת התוכנית לקיצור ההליכים הסטטוטוריים של מיזמים בטיחותיים, יכללו פרויקטים הכלולים בתוכנית העבודה הרב-שנתית של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ החדשה) ושל רכבת ישראל ופרויקטים בתחום העירוני.
בין הפרויקטים שיכללו בתוכנית: הקמת הפרדות מפלסיות בין נקודות המפגש של מסילות ברזל וכבישים בכל רחבי הארץ, שדרוג כבישים חד מסלוליים לכבישים דו-מסלולים, הסדרת בטיחות של צמתים, הקמת מחלפים ומפרידנים וביצוע שיפורים בטיחותיים בערים רבות בארץ. לדברי שטרית, מדובר במספר גדול של פרויקטים בטיחותיים הראויים לקידום בהליכים מהירים, חלקם הוגשו למוסדות התכנון של ועדות התכנון השונות, וחלקם נמצאים בהליכי קדם תכנון.
שר התחבורה ציין, כי במקרים רבים נמשכים הליכי התכנון שנים רבות, ובכך נגרמת סכנה ממשית לחיי אדם. "אני שמח שהממשלה החליטה להעמיד את הנושא בראש סדר העדיפויות שלה. מדובר בגישה חדשה לנושא, ואני מאמין כי החלטת הממשלה תייעל ותזרז את אישור ההליכים", אמר שטרית.
יצויין כי שטרית מתח לאחרונה ביקורת חריפה על ועדת התכנון והבניה המחוזית בחיפה בשל סחבת של 9 שנים שנקטה הוועדה באישור התוכניות להקמת הפרדה מפלסית בבנימינה. בעקבות זאת החליט שטרית להביא לאישור הממשלה הצעה להקמת מסלול מזורז לפרויקטים בטיחותיים.
על-פי ההצעה שאושרה, יוקם צוות היגוי בראשות מנכ"ל משרד התחבורה, אריה בר, שיקבע את המסלול המועדף לקידום התוכניות, ויעקוב אחר התקדמות הליכי התכנון של הפרויקטים. כמו כן, יפעל הצוות להסרת חסמים המעקבים את אישורי התוכניות.
בצוות ההיגוי ישתתפו נציגים של החברה הלאומית לדרכים בישראל (מע"צ החדשה), אגף התקציבים במשרד האוצר ומנהל התכנון במשרד הפנים. בנוסף לכך, הוטל על הצוות לקיים מעקב שוטף אחר התקדמות הליכי התכנון של הפרויקטים.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
אתגרים פיננסיים מפתה יועצי השקעות בכירים: תחלק 20% ממניות החברה לעובדיה בתוך שנה   החברה מינתה את אוהד רוט, יועץ השקעות בכיר בלאומי, לסמנכ"ל המכירות באתגרים פיננסיים אופטימום    בשנה האחרונה גייסה אתגרים פיננסיים קופות גמל בכחצי מיליארד ש"ח
עומר שיקלר
כוח של דובדבן סגר על מבנה בעיר והמבוקש הבכיר הסתער לעבר החיילים    החיילים השיבו באש וחיסלו אותו    אחראי לרציחתם של שני חיילי צה"ל בנובמבר 2003
ברוך לוי
זאת לקראת חג הפסח, ובהמשך למקדמות שחולקו בשבועות האחרונים לכ- 3,000 עובדי הרשת
ברוך לוי
בצריכת כל מוצרי הנפט נרשמה עלייה של 1%, על אף ירידה משמעותית בצריכת המזוט, זאת כתוצאה מהמעבר לשימוש בגז טבעי
אלעזר לוין
המשקיעים הפסידו 0.17% מכספם    הרויחו 1.8% ברבע הראשון של 2006
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il