X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
המשטרה חוקרת את נסיבות מותם של שמונה גברים שגופותיהם נמצאו בשטח כפרי מרוחק כ-30 קילומטרים דרום מערבית לעיר לונדון שבקנדה
▪  ▪  ▪

משטרת קנדה חוקרת את נסיבות מותם של שמונה גברים אשר גופותיהם נמצאו נטושות באזור כפרי מרוחק מטורונטו בשטח השייך לחקלאים. מדובר בפרשת הרצח החמורה ביותר שידעה עד כה פרובינציית אונטריו, המאוכלסת ביותר בקנדה. הגופות נמצאו אתמול (שבת, 8.4.06).
האירוע התרחש כ- 30 קילומטרים דרום מערבית לעיר לונדון, וסוכני המשטרה מסרו כי ארבעה כלי רכב מעורבים, ביניהם רכב שטח. "אנו בטוחים כי כל הקורבנות הכירו אחד את השני וגם ידוע לנו כי שכולם התגוררו באזור טורונטו", מסר מפקד המשטרה המקומי רוס בינגליי. צילום אווירי מגלה כי ארבעת כלי הרכב נמצאו ברדיוס של כ-200 מטרים, ובכל אחד מהם נמצאו שתי גופות.
גופותיהם של השמונה הועברו מזירת האירוע למכונים לרפואה משפטית בקרבת המקום, במטרה לבצע ניתוחים לאחר המוות וכך לנסות ולקבל מידע רב יותר על נסיבות המקרה. בינגליי הוסיף כי הגופות טרם זוהו וכי כעת לא ניתן להצביע על סיבת המוות באופן מדויק. המשטרה מסרבת בתוקף לספק כל מידע על הנרצחים עד שקרובי משפחה של הקורבנות יקבלו דיווח ויזהו את הגופות.
שוטרים הגיעו לזירת האירוע אחרי שחקלאי אשר עשה סיור ברכבם מצאו את הגופות ופנה בבהלה למשטרה. במשטרה מציינים, כי נכון לעתה, החקלאים שהזעיקו את כוחות המשטרה אינם נחשדים לחשודים בפרשה. חוקרי המשטרה סירבו למסור פרטים נוספים.
נודע, כי רכב מיני-ואן נמצא במרחק של כ-20 מטרים צדדית לדרך עפר. כ-100 מטרים רחוק יותר נמצא רכב שטח צמוד לרכב קטן בצבע כסף, ורחוק יותר מכונית נוספת.
מרי וראסל סטילי, הבעלים של השטח החקלאי בו נמצאו הגופות ספרו כי הם יצאו לסיור לילי לילה לפני כן (שישי, 7.4.06) במכוניתם וכי אז לא נתקלו בשום דבר יוצא דופן. המשטרה ממשיכה כעת לחקור את המקרה.

תאריך:  09/04/2006   |   עודכן:  09/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
הממשלה אישרה את יוזמת השר שטרית להקמת מסלול מזורז, שנועד לקצר משמעותית את הזמן הנדרש לאישורים סטטוטוריים של תוכניות חיוניות לבטיחות בדרכים
ברוך לוי
אתגרים פיננסיים מפתה יועצי השקעות בכירים: תחלק 20% ממניות החברה לעובדיה בתוך שנה   החברה מינתה את אוהד רוט, יועץ השקעות בכיר בלאומי, לסמנכ"ל המכירות באתגרים פיננסיים אופטימום    בשנה האחרונה גייסה אתגרים פיננסיים קופות גמל בכחצי מיליארד ש"ח
עומר שיקלר
כוח של דובדבן סגר על מבנה בעיר והמבוקש הבכיר הסתער לעבר החיילים    החיילים השיבו באש וחיסלו אותו    אחראי לרציחתם של שני חיילי צה"ל בנובמבר 2003
ברוך לוי
זאת לקראת חג הפסח, ובהמשך למקדמות שחולקו בשבועות האחרונים לכ- 3,000 עובדי הרשת
ברוך לוי
בצריכת כל מוצרי הנפט נרשמה עלייה של 1%, על אף ירידה משמעותית בצריכת המזוט, זאת כתוצאה מהמעבר לשימוש בגז טבעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il