X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: גם חזרתם של רוסו ונמני לא סייעה למכבי ת"א שלא ניצחה כבר שבעה משחקים רצופים והפסידה בדרבי להפועל 2:0 גרשון כבש את הראשון בפנדל על סף סיום המחצית, אבוטבול השלים את המלאכה במחצית השנייה
▪  ▪  ▪

זה היה הערב של האדומים ללא כל ספק. הפועל ת"א ניצחה את מכבי בדרבי 0:2 והוכיחה כי היא הקבוצה הבכירה של העיר. כך השלימו חניכיו של קשטן ניצחון שני העונה (משלושה משחקים) על מכבי ת"א.
הצהובים נמצאים בצרות צרורות. הקבוצה של טון קאנן לא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים, ואם תמשיך כך, היא תידרדר עוד יותר בטבלה. כרגע הקבוצה נמצאת במקום השישי עם 36 נקודות והיא מתרחקת בבטחה ממקום באירופה.
מנגד, הפועל ת"א שבה למקום השני אחרי תצוגת כדורגל משכנעת שכללה שערים של שמעון גרשון על סף סיום המחצית הראשונה בפנדל ושער נוסף של שי אבוטבול במחצית השנייה. להפועל ת"א יש כעת 53 נקודות והיא מקדימה בשתי נקודות את בית"ר ירושלים.
בהפועל ת"א נתן דרור קשטן הזדמנות לאיליה יבוריאן על חשבונו של עומר פרץ הצעיר שעדיין מתאושש מפציעה. ג′ובאני רוסו חזר להרכב מכבי ת"א אחרי פציעה, אבי נמני לא פתח במשחק אך נכנס כמחליף ולא הצליח להביא את השינוי.
מחצית ראשונה: הפנדל - היה או לא היה?
המשחק ששולהב בעידוד הקהל נעצר בדקה השביעית אחרי שאוהדי מכבי השליכו אבוקות לאיזור הרחבה של שביט אלימלך. שתי הקבוצות לא הגיעו להזדמנויות בדקות הראשונות וברבע השעה הראשונה נראה כי הן מסתפקות בגישושים.
בדקה ה- 22 כדור קרן של מסיקה הגיע לרוסו, הקרואטי השאיר בראשו את הכדור לגונזאלס וזה בעט ממרחק, אך הכדור חלף ליד שערו של אלימלך. בדקות הללו המומנטום עבר לצד של מכבי כשברקוביץ′ פרץ באגף הימני והעביר כדור למרכז המגרש, אך אלימלך הצליח להדוף ולמנוע משחקני מכבי להגיע אל הריבאונד.
בדקה ה- 33 אלווין בג′ירי ביצע עבירה על ברוך דגו ברחבה, אך השופט מנשה משיח לא פסק על בעיטת עונשין מ- 11 מטר לזכותה של הפועל ת"א. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בג′ירי תפס בחולצתו של יבוריאן אחרי הרמה של אבוקסיס. שמעון גרשון ניגש לבעוט את הפנדל ולא התקשה לקבוע 0:1 להפועל ת"א.
מחצית שנייה: אבוטבול משלים את העבודה
שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הלחץ האדום נמשך. אבוקסיס הרים כדור חופשי מימין, מרחק 25 מטרים מהשער, ברדה המצויין התרומם לנגיחה, אך שטראובר היה במקום כדי להדוף את הכדור לקרן.
בדקה ה- 60 השתלט ברקוביץ′ על הכדור במרכז המגרש, דהר איתו אל עבר הרחבה, ומסר ברגע הנכון למסיקה שהמתין מימין, מסיקה ניסה לבעוט אבל אנטבי הדף את הניסיון הלא מוצלח. בדקה ה- 74 חזר אבי נמני למגרשים, אחרי שהחליף את ליאור ז′אן.
בדקה ה- 77 נפסקה בעיטת חופשית מ- 20 מטר לזכות הפועל ת"א. שי אבוטבול לקח את הבעיטה, הצליח להכניע את לירן שטראובר וקבע 0:2 להפועל ת"א.
מכאן המומנטום עבר אל הצהובים שהגיעו למספר הזדמנויות טובות, אך מנגד חשפו את ההגנה למתפרצות.
הרכבים
הפועל ת"א: אלימלך; פנטסיל, גרשון (דומב/65), טל חן, אנטבי, באדיר, אבוקסיס, דגו, ברדה, ורמוט, יבוריאן (אוגבונה/69).
מכבי ת"א: שטראובר; שפונגין, בג′ירי, גונזאלס, שינה (אבו-סיאם/46), ז′אן (נמני/74), מישאלוב, מסיקה, רוסו (חיים/56), ברקוביץ′, דמיטרדזה.

תאריך:  10/04/2006   |   עודכן:  10/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אנליסטים: המדינות הערביות חוששות מהתחמשותה הגרעינית של אירן ואף תומכות במועצת הביטחון של האו"ם אשר מנסה לעצור את התהליך
הדר פרבר
ארגוני העובדים והסטודנטים הודיעו הבוקר כי ימשיכו בפעולות המחאה, אלא אם יוכרז על ביטול חוק התעסוקה לפני ה- 17 בחודש    הנשיא החליט להחליף את החוק בתוכנית חדשה שתתמקד בצעירים משכבות חלשות
מחלקה ראשונה
במסגרת תפקידו בתעשיה האווירית עסק רוזן בתכנון האסטרטגיה של קווי העסקים והמוצרים, בתכנון האסטרטגיה של המחקר והפיתוח, ובייזום שיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים
אריאל שמידברג
בריאן לי פטרסון ניסה לחדור לבית הנשיאותי בוושינגטון    בתחקיר טען כי בידיו מידע חשאי עבור הנשיא בוש
מירב לוי
"דיסקברי", האטרקציה החדשה בנמל קיסריה, מאפשרת לילדים לחזור בזמן ולהפוך לשליטי רומא ליום אחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il