X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך על-פי דירוג פרדיקטה נכון לסוף פברואר 2006. הבולטות לרעה מבין הקרנות הכלליות הן שתי קרנות השתלמות של הלמן אלדובי, שתי קרנות השתלמות של הראל השקעות בביטוח ואינווסטק
▪  ▪  ▪

חברת פרדיקטה פרסמה (יום ב', 10.4.06) את דירוג קרנות ההשתלמות לסוף חודש פברואר 2006. הנתונים מבוססים על ביצועי הקרנות לשלוש שנים, כלומר ב-36 החודשים שמסתיימים ב-28 בפברואר 2006.
דירוג פרדיקטה של קרנות ההשתלמות, שהושק לפני חודשיים, מבחין בין קרנות רגילות, הפתוחות להצטרפות של כל לקוח, לבין קרנות השתלמות של ארגונים ("מפעליות"), המוצעות רק לעובדים באותו ארגון.
הקרנות המצטיינות בדירוג לסוף פברואר 2006 מבין הקרנות הכלליות: תבור של סולומון שוקי הון שדורגה במקום הראשון גם בינואר; טפחות השתלמות של בנק המזרחי; מגדל קרן השתלמות של חברת מגדל; נירית כללית ב' של חברת נתיבות (מקבוצת המזרחי); ויובלים קרן השתלמות של יובלים ניהול קרנות פנסיה.
בין הבולטות לרעה מבין הקרנות הכלליות: שתי קרנות השתלמות של חברת הלמן אלדובי, שתי קרנות השתלמות של חברת הראל השקעות בביטוח (שלדג ודיקן) ואינווסטק קרן השתלמות של בנק אינווסטק (כיום U בנק).
המצטיינות מבין הקרנות המפעליות: קרן חיסכון לצבא קבע של חבר משרתי הקבע וקרן השתלמות למהנדסים של קרן המהנדסים. הבולטות לרעה מהן: קרן השתלמות לעובדי הקואופרציה הצרכנית, קרן השתלמות לשופטים וקרן השתלמות של עובדי המוסדות הלאומיים.
מירי בן-יהושע, מנכ"ל משותף בפרדיקטה, אומרת כי בעקבות האפשרות שניתנה לעמיתי קרנות ההשתלמות לבחור את הקרן המועדפת עליהם, יש חשיבות רבה גם בפרסום נתוני הקרנות המפעליות. "חלק מעמיתי הקרנות המפעליות אינם מודעים לכך שהם יכולים לחסוך גם באמצעות הקרנות הכלליות, כך שכדאי להם לבחון את ביצועי הקרנות המפעליות בהשוואה לכל קרן אחרת. ההשוואה חייבת לכלול את מרכיב דמי הניהול, ששיעורם בקרנות המפעליות הוא בדרך כלל נמוך יותר בהשוואה לקרנות הכלליות", אומרת בן-יהושע.
דירוג פרדיקטה לוקח בחשבון שלושה מרכיבים: מרכיב סיכון מול תשואה, הבוחן את איכות ניהול ההשקעות של הקרן; מרכיב התנועה בקרן, הבוחן את ההפקדות נטו; מרכיב העלות, הבוחן את יוקר ההצטרפות לקרן. שקלול שלושת המרכיבים הללו קובע את דירוגה של הקרן.

חברת פרדיקטה עוסקת באספקת נתונים פיננסיים וכלכליים ופיתוח מערכות תומכות החלטה לגופים פיננסיים בישראל
תאריך:  10/04/2006   |   עודכן:  10/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך מפרשים בהסתדרות את החלטת בית הדין הארצי לעבודה בדיון משפטי שנערך היום    בלחץ ההסתדרות: משרד ראש הממשלה צפוי להעביר עוד היום תשלום לעובדי המועצות הדתיות    יו"ר ההסתדרות: "נעשה הכל כדי לפתור את משבר השכר ללא שביתות"
ברוך לוי
חברות הגז ישקיעו בביצוע התוכנית למעלה מ- 20 מיליון דולר    במקביל יחל הליך תכנוני למציאת אתר חלופי במיקום מתאים יותר עבור חוות גפ"מ, שתשרת את צפון הארץ ומרכזה
ברוך לוי
ועדת ההתקשרויות של איגוד ערים דן לאיכות הסביבה ולביוב אישרה אמש את ארבע הקבוצות הבינלאומיות שיתמודדו במכרז להקמת המתקן התרמי לטיפול בבוצה בשפד"ן במסגרת הפרויקט "אומרים שלום לבוצה"
ברוך לוי
מרכז הבנק בצרפת, והוא בעל פעילות גלובלית ענפה בתחומי הבנקאות ושוק ההון
עומר שיקלר
בעקבות פס"ד של בית הדין לחוזים אחידים הודיע המפקח על הבנקים לתאגידים הבנקאיים: תקנו תנאים מקפחים בחוזה האחיד למתן שירותים בנקאיים בתקשורת; ההנחיה החדשה מרחיבה את ההחלטה לכלל המערכת הבנקאית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il