X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האישה, תושבת אל עזזמה, הודתה כי דקרה אותו למוות בגלל שהיכה אותה ואיים עליה ברצח בן 16 נדקר בקטטה בתל אביב אב חשוד בפציעת בנו
▪  ▪  ▪

סאלם סוילם אלחמידי, צעיר בן 27 משבט אל-עזזמה נרצח (יום ג, 11.4.06) לפנות בוקר במיטתו. המשטרה עצרה את אשתו שלדבריה הודתה במעשה וטענה כי רצחה את בעלה בגלל שאיים לרצוח אותה. בימ"ש האריך את מעצרה בשבעה ימים.
תחילת החקירה היום לפנות בוקר כאשר אל חדר המיון בבית החולים סורוקה בבאר שבע הגיע צעיר פצוע קשה מדקירה שהובהל על-ידי אחיו, שסיפר כי מצא אותו דקור ופצוע קשה בשטח שליד הישוב. בבית החולים ניסו לייצב את מצבו אך בסופו של דבר קבעו את מותו.
החקירה הוטלה על מפלג התשאול במשטרת מרחב הנגב שהחל לחקור בני משפחה ובדק את זירת הארוע. לחוקרים נודע כי הצעיר לא נדקר מחוץ לישוב אלא בביתו ולכן עלה חשד כי החשוד במעשה הינו קרוב משפחה.
בהמשך החלה המשטרה לתחקר את אשתו בת ה-24 ובמהלך חקירתה נשברה והודתה כי רצחה את בעלה.
האישה סיפרה לחוקרים כי מזה שנים היא מכוה על-ידי בעלה כמו גם חמשת ילדיה. אתמול אחר ההצריים, סיפרה הוכתה על-ידי בעלה שאף ניסה לחנוק אותה. במהלך הלילה הוסיפה הבעל העיר אותה וצעק עליה שהתינוק בוכה. הוא אמר לה, כך היא טוענת, ש"תדאג להשתיקו אחרת ישתיק אותה ואותו".
אז התעורר ילד נוסף והחל גם הוא לבכות והבעל חזר ואיים על אשתו. האישה סיפרה כי חשה שבעלה עומד לתקוף אותה שוב ולכן נטלה סכין, דקרה אותו במיטתו ונמלטה. הבעל יצא החוצה ואז הבחין בו אחיו והוביל אותו לבית החולים.
מהמשטרה נמסר כי בעבר לא התקבלו תלונות מצד האישה על האלימות במשפחה.
במקרה אחר עיכבה היום משטרת נהריה לחקירה את תושב הכפר ערב אל ערמשא בחשד כי פצע בירי את בנו בן ה- 15. האב טוען בחקירתו כי בעת שניקה את האקדח נפלט ככל הנראה קליע שפגע בקיר והבן נפצע מרסיסים בכתפו. הוא פונה לבית החולים בנהריה במצב קל עד בינוני. בדיקת המשטרה העלתה כי האב מחזיק בנשק ברישיון. נסיבות הארוע נבדקות.
בתל אביב נפצע היום לפנות בוקר באורח בינוני נער בן 16 מאור יהודה, לאחר שנדקר ברחוב שדרות שלמה. הוא פונה לבית החולים איכילוב והמשטרה מעריכה כי הנער נדקר במהלך קטטה שפרצה בין שתי חבורות בסמוך למועדון באיזור. טרם נעצרו חשודים.

תאריך:  11/04/2006   |   עודכן:  11/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חשיפה חוזרת לרעש חזק עלולה לגרום לטנטון, שלא לומר להשפעה מזיקה מצטברת על השמיעה
שלומי דיאז
לדברי המשטרה, זאב ביסו הודה כי ירה בה במהלך ויכוח    טוען כי מדובר בפליטת כדור    ממשיכים לבדוק חשדות שביצע רצח נוסף    הוארך מעצרה של המטפלת שרצחה קשישה בחיפה
אריאל שמידברג
שרי החוץ של האיחוד האירופי הכניסו את נשיא בלארוס לוקשנקו ואת חברי ממשלתו לרשימה שחורה ואסרו עליהם לדרוך בשטחי האיחוד
גלית יצחק
יד שרה מדווחת על עלייה גדולה במספר הפונים לשאול ציוד רפואי, כאשר הפריט המבוקש ביותר הוא כיסא גלגלים    פנחס וייל, מנהל אגף ההשאלה ביד שרה: "אנשים מביאים את קרובי המשפחה מבתי אבות, וחולים ויולדות שיכולים לצאת מבית החולים נעזרים בציוד הרפואי"
יפעת גדות
מחבלים משתלטים על אוטובוס בקו ‎300 של "אגד" ומחזיקים בנוסעי האוטובוס כבני ערובה    שני מחבלים נלכדו וראש השב"כ הורה להרוג אותם    במקום מבודד היכו את המחבלים בראשיהם באבנים ובמוט ברזל, עד למותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il