X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
בתערוכת הרכב של ניו-יורק חשפה סוזוקי את ה- XL7, רכב השטח הגדול ביותר מתוצרתה
▪  ▪  ▪
אל לכם להרים גבה בתמיהה. רבים הם רכבי השטח (ג'יפים וטנדרים) הנמכרים בארה"ב בתצורת "דמוי שטח" - מראה כשל הדבר האמיתי עם הנעה קדמית או אחורית בלבד

עם פתיחתה של תערוכת ניו-יורק חשפה סוזוקי את ה- XL7 החדש (גראנד ויטארה לשבעה אנשים), עם קריצה ברורה לשוק האמריקנים, בעל התפיסה "מה שיותר גדול יותר טוב". זהו רכב השטח הגדול מאז ומעולם מתוצרת סוזוקי.
בניגוד גמור לדגם המוחלף, יתאכזבו חובבי השטח שבינכם לשמוע כי ה- XL7 החדש הוקרב על מזבח יכולות הכביש ומפרט טכני הכולל מרכב אחוד, מתלים נפרדים. סרחי עודף (המרחק מהסרן ועד לקצה הרכב) המאפשרים זוויות גישה ונטישה גרועות- 17.5 ו- 20 מעלות בהתאמה והעדרה של אופציית ה-LOW בתיבת ההילוכים מצהירים. כי הכביש הוא השטח שלו.
ה- XL7 החדש עושה שימוש בפלטפורמת תטא מבית חברת ג'נרל מוטורס (עד לאחרונה חברת האם של סוזוקי), המשמשת עוד כמה כלי רכב מבית שברולט וביואיק. ההסתמכות על הפלטפורמה הגדולה אפשרה ל- XL7 לצמוח ב- 24 ס"מ לעומת קודמו (499.5 ס"מ אורך) ולהסתמך על בסיס גלגלים של 285 ס"מ (צמיחה של 5 ס"מ).
אלו מביניכם שזכו לנסוע בדגם הקודם זוכרים קרוב לוודאי, כי הכינוי "גראנד" לא ממש הועיל לאלו שנאלצו לשבת בשורת המושבים השלישית. לדברי סוזוקי, בדגם החדש יוכלו כל שבעת הנוסעים לשבת בנוחות. השורה השלישית תתקפל לתוך גומחה ייעודית ברצפה כשהיא לא בשימוש. עם הצמיחה בממדים עלה גם המשקל וה- XL7 שוקל (בגרסת ההנעה הכפולה) 1,837 ק"ג. הוסיפו לכך שבעה נוסעים ומטען ותבינו למה בחזית הרכב מפמפם לו מנוע בנפח 3.6 ליטרים (שישה צילינדרים בתצורת V עם ארבעה שסתומים לצילינדר) עם הספק של 250 כ"ס (184 כ"ס מ-2.7 ליטרים בדגם הקודם).
המנוע, אגב, הוא מתכנון ובשימוש של ג'נרל מוטורס ומיוצר ביפן ברישיון, עם התאמות נדרשות, והוא ישודך לתיבה אוטומטית בעלת חמישה הילוכים. ה- XL7 יוצע, בשוק האמריקני, בשתי גרסאות הנעה - כפולה על-פי דרישה (הנעה קדמית עם אפשרות העברת עד 50% מהכוח לסרן האחורי במקרה הצורך) והנעה קדמית בלבד.
לגבי האופציה האחרונה, אל לכם להרים גבה בתמיהה. רבים הם רכבי השטח (ג'יפים וטנדרים) הנמכרים בארה"ב בתצורת "דמוי שטח" - מראה כשל הדבר האמיתי עם הנעה קדמית או אחורית בלבד. תשאלו בוודאי - ואצלנו? בשלב זה יש ל- XL7 תקינה אמריקנית בלבד ולכן הוא אינו מיועד לשיווק באירופה ומכאן שגם לא אצלנו.

תאריך:  20/04/2006   |   עודכן:  21/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן יוסף
בסוף חודש מאי עתידה קאיה לחשוף את מחליפת הקארנס    עד לחשיפה הרשמית שיחררה החברה פרטים ואיורים במשורה, וכעת מגיע תור התמונות הרשמיות הראשונות
מירב לוי
השפה הסינית הינה השפה המדוברת ביותר בעולם    יוזמי התוכנית מקווים ללמד באמצעותה מעל ל- 500 אלף תלמידים אמריקנים    הממשלה הסינית הקצתה 4 מיליון דולר לשנה הראשונה של הפרויקט
עומר שיקלר
סולחה בחומוסייה של "שכונת חיים", סדרת הילדים המיתולוגית משנות ה- 70    תקציב הקמפיין: 3 מיליון ש"ח
מחלקה ראשונה
ה"איש החזק בעזה" נשבר אל מול מסע ההשמצות שמנהל נגדו החמאס באמצעות אתר האינטרנט הרשמי שלו ואתרים אחרים המסונפים לו; עתה ייתן לבית המשפט לומר את דברו
הדר פרבר
פעילים מפגינים נגד העיתון    המפרסמים נסוגים מההסכמים מחשש לחרם צרכנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il