X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תרופת הרביף, המתחרה בקופקסון, ממשיכה להמריא המכירות הגיעו לסך של 104.2 מיליון דולר ממשיכה להיות התרופה הצומחת ביותר בארה"ב
▪  ▪  ▪

הרביף ממשיכה להיות מובילת שוק התרופות לטרשת נפוצה מחוץ לארה"ב, עם מכירות של 222.7 מיליון דולר ברבעון הראשון. הרווח הנקי, בניכוי הוצאות חד פעמיות, זינק ב- 76.1% ל- 171.6 מיליון דולר, הרווח למניה זינק ב- 75.2% ל- 0.29 למניה. סרונו, החברה המייצרת את הרביף, הגדילה את תחזיותיה לרווח למניה בשנת 2006 ל- 45 דולר למניה הנסחרת בשוויץ.
סרונו שהיא חברת הביו-טכנולוגיה התרופתית השלישית בגודלה בעולם, ומתחרה בקופקסון של טבע, מדווחת על תוצאות מצוינות לרבעון הראשון של 2006.
סך כל הכנסות סרונו ברבעון הראשון צמחו ב- 11% ל- 667.5 מיליון דולר, לעומת 601.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מכירות החברה ממכירת מוצרים צמחו ב- 7.9% ל- 594.9 מיליון דולר, לעומת 551.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה מרישיונות ותמלוגים צמחו ב- 45.3% ל- 72.6 מיליון דולר.
הרווח הגולמי ממכירת מוצרים שמר על יציבות של 88.4%, מהגבוהים בענף. הרווח הנקי, כולל הוצאות חד פעמיות, זינק ברבעון הראשון ל- 179.9 מיליון דולר לעומת הפסד של 567.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי, בניכוי הוצאות חד פעמיות, זינק ב- 76.1% ל- 171.6 מיליון דולר, לעומת 97.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
השבועון פורבס מדווח הבוקר, כי הרווח הנקי היכה את תחזיות האנליסטים לרווח נקי בניכוי הוצאות חד פעמיות שחזו 121.0-161.8 מיליון דולר. גם סך הכנסות החברה חצה את ממוצע תחזיות האנליסטים, שעמד על-פי פורבס על 664.4 מיליון דולר.
הרווח למניה זינק בניכוי הוצאות חד פעמיות ב- 75.2% ל- 0.29 סנט למניה הנסחרת בניו-יורק ו- 11.72 דולר למניה הנסחרת בשוויץ. סרונו הגדילה את תחזיותיה לרווח למניה בשנת 2006 ל- 45 דולר למניה הנסחרת בשוויץ. סרונו סיימה את הרבעון הראשון כאשר בקופתה נכסים נזילים בשווי של 1.7 מיליארד דולר.
מכירות תרופת הרביף לטיפול בטרשת נפוצה, המתחרה בקופקסון של טבע ופותחה על-ידי חברת אינטרפרם הישראלית, צמחו ברבעון הראשון בכל העולם ב- 11.7% ל- 327 מיליון דולר, לעומת 292.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרביף ממשיכה להוביל את שוק הטרשת הנפוצה מחוץ לארה"ב עם מכירות ברבעון הראשון של 222.7 מיליון דולר לעומת 216.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרביף ממשיכה להיות התרופה הצומחת ביותר בארה"ב לטיפול בטרשת נפוצה. מכירות הרביף בארה"ב זינקו ב-35.8% ל-104.2 מיליון דולר לעומת 76.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
כזכור, הרביף הושקה לראשונה בארה"ב בחודש מרס 2002, לאחר שהצליחה לבטל את מעמד "תרופת היתום" של האוונקס של ביוג'ן. זאת בעקבות ניסוי קליני "ראש בראש" שהוכיח את יעילותה המובהקת של הרביף מול האוונקס. בימים אלה מתנהל מחקר "ראש בראש" שמטרתו להוכיח את יעילות הרביף מול הקופקסון של טבע. באחרונה דיווחה סרונו, על התקדמות הניסוי הקליני ועל כך שכל החולים במסגרת הניסוי, סיימו את השנה הראשונה לטיפול.
אינטרפרם, שפיתחה את הרביף, מעסיקה כיום כ- 30 עובדים, העוסקים במו"פ ובאיתור הזדמנויות השקעה עבור הקונצרן סרונו. בכירי הקונצרן ביקרו מספר פעמים בישראל ופגשו מועמדות לרכישה או להשקעה, ונושא זה נמצא בתאוצה קדימה.
סרונו מדווחת בדוחות הרבעון הראשון על עלייה בהכנסות ממכירת תרופת הגונאל אף - תרופת הדור החדש לטיפולי פוריות ל- 139.1 מיליון דולר לעומת 138 מיליון דולר ברבעון המקביל.
סרונו דיווחה באחרונה על ביטול הדיונים שניהלה לגבי רכישתה האפשרית ועל החלטתה לגייס הון באמצעות הנפקת מניות ולהתמקד ברכישות ובמיזוגים.
סרונו, משווקת את תרופותיה בישראל, באמצעות חברת-הבת סרונו ישראל. סרונו-ישראל, שהוקמה בשנת 1996, מנוהלת על-ידי שרי פרלוב. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה. סרונו-ישראל משווקת בשוק המקומי את התרופות: גונאל-f, לובריס, אוביטרל, צטרוטייד, קרינון ורביף. תרופת הרפטיבה, המיועדת לטיפול בפסוריאזיס, נכנסה באחרונה לסל הבריאות לשנת 2006.

תאריך:  20/04/2006   |   עודכן:  20/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
כך עולה מנתונים שמפרסמת רשות המיסים    הביקורות נערכו בתחום השיפוט של פקיד שומה צפת, בענפי הצימרים, לינה כפרית, גלריות, מסעדות ומתנות    בכ- 19% מהעסקים נמצא אי רישום תקבולים וב- 22% נתגלו ליקויים מהותיים בניהול הספרים
יונתן אוריך
במשך שנים התנגדה גרמניה לפתיחת ארכיון השואה    השבוע, שישים שנה אחרי, מודיעה גרמניה כי תפתח את הארכיון    על המדפים: כ- 50 מיליון מסמכים נאצים
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת בן-גוריון    40% מעובדי מערכת הבריאות לא מוכנים ללכת לעבודה במהלך מגפת השפעת    66% חשים שהם עלולים לסכן את עצמם אם הם ילכו לעבודה
מתן פריידין
בית המשפט העליון ביטל הרשעת תושב הנגב שהואשם בסחר בנשק, בשל החשד שהודאתו נבעה מלחץ של עורך דינו
טל בן יוסף
בתערוכת הרכב של ניו-יורק חשפה סוזוקי את ה- XL7, רכב השטח הגדול ביותר מתוצרתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il