X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות הדוחות החיוביים של החברה העלה בנק ההשקעות ליהמן ברדרס את מחיר היעד למניית גוגל מ-450 דולר ל-530 דולר גולדמן סאקס העלה את תחזית הרווח שלו לחברה לשנת 2006
▪  ▪  ▪

מניית ענקית האינטרנט גוגל, קופצת ב-8.5% למחיר של יותר מ-450 דולר במסחר בוול סטריט. זאת, לאחר שדיווחה ביום חמישי על זינוק של 60% ברווחיה הודות לשיפור חד בהכנסות מפרסום. בעקבות הדוחות החיוביים של גוגל, העלה בנק ההשקעות ליהמן ברדרס את מחיר היעד למנייתה מ-450 דולר ל-530 דולר וגולדמן סאקס העלה את תחזית הרווח שלו לחברה לשנת 2006.
הרווח הנקי של גוגל זינק ברבעון הראשון של 2006 ב-60% ל-592 מיליון דולר, או 1.95 דולר למניה לעומת התקופה המקבילה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 1.75 דולר למניה; ההכנסות קפצו ב-79% ל-2.25 מיליארד דולר. גוגל, בעלת מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, נהנתה ממכירת מקום פרסום באתרי החיפוש וגזלה עוד מנתח השוק של יאהו ו-MSN של מיקרוסופט.
הכנסות החברה עלו ברבעון הראשון של 2006 ב-79% ל-2.25 מיליארד דולר. ההכנסות, לא כולל מכירת פרסומות באתרים אחרים, עלו ל-1.53 מיליארד דולר ועלו על תחזיות האנליסטים להכנסות של 1.44 מיליארד דולר.
ההכנסות על מחקר ופיתוח של גוגל גדלו ב-2005 ביותר מכפליים. החברה הכפילה את מספר עובדיה ל-5,680 ב-2005 אחרי הרחבת סניפי פניקס, מוסקווה ובייג'ינג. ברבעון הראשון של 2006 גדלו ההוצאות על מחקר, שיווק והוצאות כלליות ביותר מפי שניים.
גולשים המשיכו להעדיף שימוש במנוע החיפוש של גוגל - 60% משתמשים במנוע החיפוש של גוגל לעומת 50% בשנה שעברה. 20% משתמשים במנוע החיפוש של יאהו ו-9% - ב-MSN של מיקרוסופט.
מניית גוגל זינקה ביותר מ-400% מאז ההנפקה הראשונה לציבור של מניותיה לפני 16 חודשים. בחודש מרס צנחה גוגל למחיר של כ-330 דולר למניה, עולם מאז עלתה ביותר מ-20%. מתוך 38 אנליסטים שעוקבים אחר גוגל, ל-31 המלצת "קנייה" למניה; שישה אנליסטים ממליצים להחזיק ואחד ממליץ למכור. גוגל ניצלה את ירידת ערך המנייה ברבעון הראשון של 2006 כדי להנפיק מניות נוספות בשווי של 2.07 מיליארד דולר - הנפקה שנייה תוך שבעה חודשים.

תאריך:  21/04/2006   |   עודכן:  21/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במקום נשברו סורגים, כמה ממדרגות האבן נותצו, וקיר בטון סמוך נשבר בחלקו    הקבר עצמו לא ניזוק, אך תשמישי קדושה בתוכו הושחתו ונבזזו    המשטרה: לנו דווח רק על זריקת אבנים
יוסי עבדי
אבו מאזן יוצא למסע דיפלומטי    המטרה המרכזית: גיוס "כספי חירום"    בכיר ברשות: היו"ר ידרוש לקיים ועידת שלום בינלאומית, כשלב ראשון להסדר הקבע
עומר שיקלר
לאחר חודשים רבים של הפגנות ברחבי נפאל ובעקבות הריגת מפגינים על-ידי כוחות הביטחון הודיע גיאנדרה מלך נפאל כי ישיב לידי הציבור את כוח ההכרעה
מחלקה ראשונה
מאיר דלאל, מנהל לאומי ושות' חתמים מסיים את תפקידו    שני סגניו, רינה הורנשטיין וקובי סיט מונו במקומו למנהלים משותפים
מחלקה ראשונה
12 עיריות ברחבי הארץ הצטיידו במערכת החדשה של חברת לולהטק    המערכת ממחשבת לחלוטין את עבודת הפקח ואף מצלמת את הרכב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il