X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב.ס.ר. תקנה מיתחם-ענק בורשה ב- 165 מיליון שקל, אחרי שביהמ"ש העליון סירב לדון בבקשת יונה מרדכי להוציא צו מניעה נגד העיסקה
▪  ▪  ▪

חברת ב.ס.ר. אירופה עומדת לקנות מיתחם ענק בן 194 דונם בורשה, המיועד לבנית שכונת מגורים ומרכז מסחרי. העיסקה תצא לפועל, ככל הנראה, היום או מחר, אחרי שבית המשפט העליון סירב בסוף השבוע לדון בדרישת נשיא הכבוד של התאחדות הקבלנים, מרדכי יונה, להוציא צו מניעה נגד העיסקה.
ב.ס.ר. אירופה חתמה ב- 9 בפברואר על הסכם, שלפיו תקנה את המיתחם ב- 30 מיליון אירו, שהם כ- 165 מיליון שקל . זמן קצר לאחר מכן טען יונה, כי יש לו זכות קדימה לרכישת המיתחם. חילופי מכתבים בין יונה לב.ס.ר. לא העלו דבר, ויונה פנה לבית המשפט המחוזי בת"א וביקש צו מניעה נגד חתימת החוזה.
בית המשפט סירב לתת את צו המניעה. יונה פנה לבית המשפט העליון וביקש רשות ערעור. בסוף השבוע דחה ביהמ"ש העליון את הבקשה לזכות ערעור, ולא נזקק אפילו לשמוע את תגובתה של ב.ס.ר.
ההסכם מ- 9 בפברואר אומר, כי ב.ס.ר. תחתום על החוזה עד 24 באפריל. מכאן, שחתימת החוזה צפויה היום או מחר (אם לא נעשתה כבר בסוף השבוע).
המיתחם מיועד לבנית 90,000 מ"ר למגורים, ועוד 45,000 מ"ר למסחר. נראה כי מדובר על בניית כ- 1,000 דירות, עם אפשרות לקבלת אחוזי בניה נוספים בעתיד. החלק המסחרי מיועד לבנית קניון גדול. הפרויקט יהיה אחד הגדולים עד היום בחו"ל של ב.ס.ר. אירופה, הנמצאת בשליטת קלמן סופרין ונחשון קויתי, והיא אחת החברות הישראליות המובילות בעיסקי נדל"ן במזרח אירופה.
מרדכי יונה, מגדולי הקבלנים הפרטיים בארץ, הוא בעל השליטה בחברות חפציבה ומרלז, הבונות בהיקף גדול למגורים. הוא תיכנן להכנס לעיסקה בפולין באופן אישי, ולא דרך חברותיו. יונה היה 8.5 שנים נשיא התאחדות הקבלנים, ולאחר מכן נבחר לנשיא כבוד של ההתאחדות לכל חייו. כבר לפני שנתים הודיע יונה לכותב שורות אלו, כי בכוונתו להיכנס, אישית, לעיסקי נדל"ן במזרח אירופה. העיסקה בורשה היתה אמורה להיות עיסקה מובילה שלו בתחום זה.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מסקנות מחקר ישראלי חדש ממליצות על ערנות מוגברת בקרב ניצולי שואה ועל ביצוע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן
אורון חדי
בית המשפט חייב את חברת הביטוח "הראל" לשלם לבעל ג'יפ שנהרס במהלך טיול ג'יפים את תגמולי הביטוח    חברת הביטוח טענה כי הכניסה למסלולי מים מעידה על אי זהירותו של הנהג, אך טענתה נדחתה    "לא נראה לי שהניסיון לעבור ב'מעבר מים' יכול להיחשב מעשה לא סביר", כתבה השופטת וחייבה את החברה לשלם 70 אלף שקלים
ענבל אביב
בנק לאומי שדרג את כל הכספומטים לתמיכה בכרטיסי אשראי חכמים    בנוסף לפס המגנטי, קיים בכרטיס גם שבב אלקטרוני, שממנו נקראים פרטי הכרטיס    לאומי קארד צפויה להסב את כרטיסי אשראי של לקוחותיה לכרטיסים חכמים בעתיד הקרוב
נתן ליפסון
כל אחד מהשניים היה אמור לקבל אופציות ששוויין הכלכלי הוערך ב-30-25 מיליון ש"ח    ההחלטה עשויה להגביר הלחץ הציבורי על בנק הפועלים, שהמנכ"ל והיו"ר שלו קיבלו שכר חריג ב-2005
מירב לוי
חבילות נופש ודילים לימים שלאחר החג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il