X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פעלו באיזור טבריה וסביבתה המשטרה מייחסת ל-24 חברי הארגון עבירות אלימות, סחיטה ואף ניסיון לרצח בין העצורים מנהל לשעבר בסניף בנק
▪  ▪  ▪

היחידה המרכזית של משטרת מרחב העמקים עצרה (יום א', 23.4.06) לפנות בוקר 24 חשודים בהשתייכות לארגון פשיעה שפעל על-פי המשטרה באיזור טבריה והצפון.
לדברי המשטרה במשך חודשים נאסף חומר ראייתי הקושר את החשודים, שחלקם משתייכים למשפחת אוחיון מטבריה, לעבירות של ניסיון רצח, סחיטת דמי חסות, הלבנת הון והעלמות מס בניהול עסקים עם אנשים ברשות הפלשתינית הקשורים למכירת סולר. על-פי החשד אוחיון שותפו, דוד איטח, שעמד בראש חברת "שנקר את ד.ש. דלקים", היו רוכשים סולר ברשות ומוכרים אותוב אופן בלתי חוקי בארץ. כן מיוחס לארגון הפעלת בתי הימורים בלתי חוקיים בצפון והשתלטות על דוכנים בשוק בטבריה. במלחמה על ההשתלטות על השוק וגביית דמי החסות נזרקו בתקופה האחרונה מספר רימוני הלם לעבר דוכנים ככל הנראה כדי להפחיד את בעליהם.
מבצע איסוף החומר הראייתי נגד הארגון זכה לכינוי "פרחי אביב" ובמהלכו שולבו בחקירה גם גורמים מאגפי החקירות ברשות המיסים ובמע"מ.
הבוקר ניתנה הנחיה לעשרות שוטרים לפשוט על בתי החשודים ולהפוך את החקירה לגלויה. המשטרה עצרה את מי שהיא חושדת שעומדת בראש הארגון, שלומי אוחיון בן 26. בין העצורים גם מנהל לשעבר בבנק לאומי בחצור הגלילית ופקיד בבנק דיסקונט בטבריה. על-פי החשד סייעו השניים לראשי הארגון להלבין הון. המשטרה אספה חומר חקירתי ומסמכים בשני סניפי הבנקים.
דובר הבנק הלאומי מסר עם זאת כי החקירה בסניף בחצור היא נגד לקוח ולא נגד הבנק. לדברי הדובר "שוטרי מחוז העמקים של משטרת ישראל הגיעו הבוקר אל סניף לאומי בחצור הגלילית וביקשו לקבל לידיהם פרטים על חשבון הבנק של לקוח המנוהל באמצעות הסניף. למיטב ידיעתנו נעשתה פניית המשטרה אל הסניף בהמשך לחקירה המתנהלת מזה זמן כנגד אותו לקוח ואין מדובר במעורבות של הבנק בפרשה. הבנק משתף פעולה ככל שנדרש".
מהמשטרה נמסר, כי החשודים הועברו לחקירה ואחר-הצהריים הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת. מעצרו של שלומי אוחיון הוארך בעשרה ימים ושל שותפו, איטח, הוארך בשמונה ימים. מעצרו של מנהל סניף הבנק לשעבר, חזי חריב, הוארך בשישה ימים. יתר החשודים מלבד שלושה ששוחררו, נשלחו לתקופות מעצר שבין שלושה לשישה ימים.

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
בג"צ דחה עתירתם של בעלי מלון "אברסט" להיכלל בצדה הישראלי של הגדר    נשיא ביהמ"ש ברק קבע כי הכללתם בשטח הישראלי תפגע בחייהם של תושבים אחרים - ודחה את בקשתם
מירב לוי
גספר נוהג להשתתף מדי יום במופע הלוויתנים שנערך בג'ורגיה    גספר לא היה בקו הבריאות מאז הגעתו לאקווריום באוקטובר שנה שעברה
שלומי דיאז
ילדיהם של בני הזוג מצאו אותם ללא רוח חיים בדירתם בירושלים    הבעל השאיר מכתב בו הוא מתאר כי ביצע את המעשה בעקבות משבר בנישואיהם    תושב עכו נעצר לאחר שהתוודה על רצח שביצע ברוסיה
מחלקה ראשונה
יו"ר הנהלת יד ושם: "עדותם של הניצולים שחוו על בשרם ונפשם את הנורא מכל היא המורשת שהם מעבירים לנו"
אלעזר לוין
ישלמו 60.8 מיליון דולר בעד 50% מהקניון, ויגיעו לבעלות מלאה עליו    רווחי שיכון עובדים נמוכים מכפי שצפתה החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il