X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בבנק העולמי ובקרן המטבע הבינלאומית בודקים כיצד מדינות מפותחות יכולות לסייע למדינות מתפתחות לספק את צרכי האנרגיה שלהן תוך שמירה על איכות הסביבה הבנק העולמי צפוי להצטרף לשבעת המדינות המתועשות ולקרן המטבע הבינלאומית, וביחד, לפקח על רמת האינפלציה ועל מחירי הדלק העולים ללא הרף
▪  ▪  ▪

קובעי מדיניות כלכלית בעולם בודקים כיצד מדינות מבוססות יכולות לסייע למדינות מתפתחות לספק את צרכי האנרגיה שלהן תוך שמירה על איכות הסביבה. הם גם מקדמים פרסום של דוחות ומחקרים שיבדקו כיצד התפתחותה של הקהילה הגלובלית והשפעותיה עשויות לחזק ניהול נכון של ממשל ולחימה כנגד השחיתות במדינות השונות.
נושאים אלה מובילים את סדר היום של מועצת הבנק העולמי ושל קרן המטבע הבינלאומית בפגישות שפותחות את מושב האביב שלהן. שרי האוצר של שבעת המדינות המתועשות בעולם עסקו באותם עניינים בפגישה שהתקיימה ביום שישי (21.4.06). כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
פול וולפוביץ, נשיא הבנק העולמי, אמר כי מועצת הפיתוח של הבנק תדון ב"אפשרויות לעידוד ההשקעות שתסייעו למדינות מתפתחות לספק את הצורך שלהן באנרגיה תוך פגיעה מינימלית באיכות הסביבה".
וולפוביץ, אחד מאדריכלי הפלישה האמריקנית לעירק, אמר כי קיים צורך ניכר ומשמעותי באנרגיה במדינות המתפתחות, בהן קרוב ל- 1.6 מיליארד בני אדם חיים ללא גישה לחשמל.
מאז הוא עומד בראש הבנק העולמי - שנה לאחר משרד ההגנה האמריקני- מדגיש וולפוביץ את הצורך במאבק מקיף ושיטתי נגד השחיתות במדינות רבות בעולם, ואישר העברת הלוואות משמעותיות למספר מדינות לצורך מימוש מאבק זה.
הממונה על האוצר בבנק העולמי, ג'ון סנואו, שיבח את וולפוביץ על מאמציו להיאבק בשחיתות: "ממשל נבון ומאבק בשחיתות הם בסיסיים במטרה להשיג צמיחה כלכלית", אמר סנואו.
ברמה הגלובלית, מצופה מהבנק העולמי להצטרף לשבעת המדינות המתועשות ולקרן המטבע הבינלאומית, וביחד, לפקח על רמת האינפלציה ועל מחירי הדלק העולים ללא הרף.
שר האוצר הבריטי, גורדון בראון, אשר עומד בראש מועצת ההכוונה של קרן המטבע הבינלאומית, סבור כי "כשהכלכלה העולמית מתרחבת כתוצאה מתהליכי הגלובליזציה, קיים חשש לסיכונים - בעיקר בעלייה חדה במחירי הדלק ובפעולות של פרוטקציוניזם כלכלי".
בראון הוסיף כי חברי המועצה שהוא עומד בראשה החליטו כי שנת 2006 תהיה שנה מרובה ברפורמות כלכליות: "סיכמנו כי קרן המטבע הבינלאומית צריכה להיות מעורבת יותר בכלכלה הגלובלית ולהוביל שינויים רחבי היקף. עליה למקד את מדיניותה במניעת משברים ופיתרון מהיר של המשברים הקיימים".

תאריך:  23/04/2006   |   עודכן:  23/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
רבעון 30 ברציפות של צמיחה כפולת ספרות במכירות    המכירות בשנת הכספים שהסתיימה במרס 2006 הסתכמו ב-1.8 מיליארד דולר    הרווח הנקי הסתכם ב-181 מיליון דולר
עומר שיקלר
הוצבו במפגשים בהם קיימת עבריינות נהגים החוצים מסילה ברמזור אדום או מחסום יורד
שלומי דיאז
תקף את חברתו אשר אף היא שוטרת    היכה אותה והרס את חפציה האישים    זעם על כך שדיברה עם עובד במרכול
ברוך לוי
מועצת המובילים והמסיעים: שר התחבורה החדש יצטרך לייקר את ההובלה וההסעה    מצביעה על עלייה של 20% בתשומות
אורון חדי
ד"ר יוסף ברנר אשר הוצג בתוכניתו של רוזן כנוכל הגיש קובלנה בשל פרסום לשון הרע נגד רוזן וגורמים נוספים בערוץ 10    בקובלנתו ציין כי הנתבעים "התעקשו שלא לתת לאמת להפריע להם" ופירסמו את הדברים ללא תגובתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il