X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת הכנסת לשעבר ערערה על הרשעתה בפרשת "סיטי טאואר" ועל חומרת עונשה בערעור טוענת בלומנטל: "הבאת חברי המרכז למלון היתה צורך לוגיסטי ולא אמצעי שכנוע לבחירתי" "אין פרופורציה בין עונשו של עמרי שרון ומעשיו לעונש שהושת עלי"
▪  ▪  ▪

חברת הכנסת לשעבר, נעמי בלומנטל, הגישה (ב', 24.4.2006) ערעור לבית המשפט המחוזי בתל אביב על הרשעתה בעבירות של מתן שוחד, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה בפרשת "סיטי טאואר". ערעורה נסב הן על הרשעתה, והן על חומרת העונש אשר נגזר עליה - 8 חודשי מאסר בפועל, קנס של 75 אלף שקלים ומאסר על תנאי.
בלומנטל, שנידונה לשמונה חודשי מאסר בגין חלקה בפרשה, הגישה את הערעור באמצעות עורך דינה, אורי וגמן. בערעור טען וגמן כי כוונתה של בלומנטל היתה שכנוע חברי המרכז שהתכנסו במלון לפעול לבחירתה במרכז הליכוד על-ידי הצגת כישוריה - ובכך אין כל פסול. לדבריו, "אילו רצתה לשכנע אותם לבחור בה באמצעות המתת שייחס לה בית המשפט, לא היתה מופיעה בכנס, ונושאת את דבריה כפי שעשתה".
לטענת בלומנטל, בית משפט השלום טעה בקביעתו, לפיה אירוח המשתתפים לא נבע מכל צורך לוגיסטי ולא היווה חלק מפעילות בחירות לגיטימית, שכן אם המטרה היתה אך ורק שיחודם של חברי המרכז היא לא הייתה טורחת לשאת בפניהם דברי שכנוע כדי שיפעלו לבחירתה.
בערעור על חומרת העונש טען בא כוחה של בלומנטל, כי "קיימים קווי דמיון ענייניים ומהותיים" בין פרשת סיטי טאואר ובין עניינו של עמרי שרון, ולדעתו העובדות המפורטות בגזר דינו של שרון הן חמורות לאין שיעור מהמקרה של בלומנטל, ויש להפחית בעונשה של מרשתו "כדי ליצור פרופורציה בין מקרים שונים בנסיבותיהם".
לדעתו, העובדה שעמרי שרון הודה "אינה חזות הכל", ולכן ביקש מבית המשפט להסתפק בעונש של מאסר על תנאי, ולחילופין מאסר על תנאי, בצירוף עבודות שירות וקנס כספי נמוך מהקנס שהוטל על חברת הכנסת לשעבר.
בערעורה התייחסה בלומנטל גם לעד המדינה אבי אוסקי, נהגה לשעבר. לטענתה, בית משפט השלום לא נתן את המשקל הראוי למניע הכספי שיש לאוסקי בהרשעתה, והתעלם מעדות אשר לפיה אוסקי ניסה לסחוט ממנה כספים.
נזכיר, כי בגזר דינו הסכים בית משפט השלום לדחות את ביצוע העונש ב- 45 ימים, על-מנת לאפשר לבלומנטל להגיש ערעור ובהמשך לכך, ביקשה בלומנטל מבית המשפט לעכב את ביצוע גזר הדין עד לאחר ההכרעה בערעור. לגישתה, אם תתחיל לרצות את עונש המאסר כבר כעת תיגרם לה פגיעה קשה, שכן אם ערעורה יתקבל היא תשא בעונש ללא כל צורך.

תאריך:  25/04/2006   |   עודכן:  25/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נעמי בלומנטל
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
התלמידים נרשמו ללימודים סמסטריאליים בנושא השואה והכיבוש הנאצי וחלקם אף מלמדים את הנושא
הדר פרבר
חבט בראשה עם אבן, פירק את גופתה, קיבע חלקים מגופה בבטון וצלה חלקים אחרים על פלטה חשמלית, בטרם השליכם החוצה עם הזבל
יפעת גדות
ממחקר ממושך עולה, כי גברים ונשים ששתו שש כוסות או יותר של קפה ביום, היו בעלי סיכון למחלת לב קטלנית ולא קטלנית כמו אלו שלא שתו קפה
הדר פרבר
בנאום לאומה אמר מלך נפאל כי ייכנע לדרישות המפגינים ויכנס את הפרלמנט בסוף השבוע הקרוב
יפעת גדות
ויטמין D הנמצא בחלב חשוב להתפתחות השלד    רמות ויטמין D של האם משפיעות על 10 השנים הראשונות של הילד מיום לידתו, בין אם ברחם ובין אם מאוחר יותר בחיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il