X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועצת המובילים והמסיעים: הרפורמה לא עומדת במבחן ההמתנות בנמלים גורמות למשאית הפסד של 1,000 שקל ביום
▪  ▪  ▪

גל האוניות שהגיע לאחרונה לנמלי ישראל הביא לסתימת הנמלים, שאינם עומדים בלחץ. בכנס חירום, שנערך השבוע בנמל חיפה, דרשה מועצת המובילים והמסיעים להכניס את הנמלים בארץ למשטר חירום, ולהפעיל אותם סביב לשעון, כדי לצאת מהפיגור בטיפול במטענים הנמשך מתחילת חודש מרס 2006.
בדיון שנערך בתחילת השבוע במשרדי נמל חיפה, בו השתתפו עשרות מנהלי חברות הובלה ומנהל הנמל, עמוס עוזני, טענו המובילים, כי הסדרים הלקויים בנמל גורמים להם הפסדים כבדים. לדבריהם, משאית שנכנסת לנמל מפסידה בגלל ההמתנות הארוכות 1,000 שקל ביום. לטענתם, שום הובלה לנמל אינה כדאית, אם על המשאית נגזר להמתין כ- 2-3 שעות כדי לעבור את שער הנמל, ולאחר מכן להמתין לטעינה או לפריקה עוד כ- 3-4 שעות.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים, אומר, כי "לשמחתנו, הגיע לנמלי הארץ גל של אוניות. חיכינו לימים כאלה שבהם יש לנו עבודה, אולם הנמלים לא ערוכים לתת שרות לכמות גדולה של אוניות ומשאיות. כתוצאה מכך הלקוחות אינם מרוצים, והמובילים רק מפסידים".
בן הרוש ציין, כי הרפורמה בנמלים מאכזבת. הנמלים נמצאים במשבר תפעולי, וחסרים בהם ציוד וכלים בסיסיים לטיפול בכמויות גדולות של מטענים. הוא טוען, כי מורגש מחסור בעגורנים, המזלגות המעטות לא עומדות בעומס, שטחי הנמל הפתוחים המיועדים לאחסנה זמנית של המטענים תפוסים באלפי מכולות, השייכות לחברות הספנות. לדבריו, כל מערך היבוא והיצוא פגוע, וכדי להצילו הכרחי להפעיל את הנמלים במתכונת חירום.
ארגוני ההובלה דורשים מהנהלת הנמל להרחיב את שעות העבודה של המשמרות, להאריך את זמני הפריקה והטעינה מהאוניות ככל שיידרש, ולאפשר טעינה של מכולות בשטחי הנמל. "לא נסכים שזמן ההמתנה של משאית בנמלים יהיה ארוך יותר מזמן העבודה שמאפשרים לה", מסכמים המובילים.

תאריך:  25/04/2006   |   עודכן:  25/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
עורך העיתון המצרי "אל אוסבוע", מוסטפא בכרי, האשים את ישראל באחריות לפיגועים    משטרת מצרים עצרה עשרות חשודים במעורבות בפיגוע
ברוך לוי
בעלי עסקים קטנים מדווחים, כי הם מקבלים תשלום עבור עבודתם רק כ- 60 יום ומעלה לאחר הוצאת החשבונית    טוענים: תשלום המע"מ בטרם קבלת תשלום בפועל מקשה על התנהלות העסק, ומגביר את אי הוודאות
ברוך לוי
ארגון מגדלי ירקות ואיגוד משווקי הפירות והירקות: השוק הסיטונאי בצריפין אינו מוכן לקליטת השוק הסיטונאי מתל אביב, ולכן המשווקים יעצרו את המסחר עד שהשוק בצריפין יהיה מוכן להפעלה
ברוך לוי
הישג להסתדרות: מדובר בעובדי חברות כוח אדם שעבדו תקופה ארוכה במכון    העובדים זכו לתשלומי הפרשי שכר רטרואקטיביים ולפיצוי כספי של אלפי שקלים
הדר פרבר
חניכת יוניסטרים בגלבוע זכתה באות ממשלת בריטניה לנוער מתנדב    רוני צארום, מייסד ויו"ר יוניסטרים, נשא הרצאה באו"ם בכנס, בהשתתפות קופי ענאן והנסיך צ'ארלס מבריטניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il