X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לחץ כבד מצד גורמים שונים לסגת מהעסקה הרציקוביץ′: כל הנושא ייבדק לעומק סולומון: אני לא מסתיר כלום מאיש רבינוביץ′: אם הוא הורשע אי אפשר להעביר אליו סמכויות ניהוליות שחקן בקבוצה: הרגשה קשה
▪  ▪  ▪

לוני הרציקוביץ′ לא ישן כל הלילה וכבר הבוקר הפעיל את היועצים המשפטיים שלו לבדוק את עברו הפלילי של פליפ סולומון.
בתגובה ראשונה לתקשורת ל-TELESPORT אמר הרציקוביץ′ לפנות בוקר: "הידיעה נפלה עלי קרוב לחצות וכבר מאותו הרגע התחלתי לפעול ולבדוק. אני לא M.R.I ולא פוטו פראג′ שיכול לפענח בתוך דקות את הסיפור הזה".
הרציקוביץ′ הוסיף: "הפרסום הוא קשה, הפעלתי את היועצים שלי וכבר מהבוקר הנושא בבדיקה. זה לוקח זמן, האיש מסתובב בקירבנו שמונה חודשים ושום גורם לא ידע בנושא הפרסומים כפי שהעיתון (מעריב) העלה".
"אני לא יודע, אני פעלתי לטובת מכבי ת"א, הכל חתום כדין ופתאום משום מקום הפרסום הקשה הזה. אני אצטרך להתמודד, נראה בהמשך הזמן איך דברים קורים מאופטימיות גדולה לחוסר בהירות".
יש לציין, כי על-פי תקנון ההתאחדות לכדורגל רק לחבר הנהלה אסור שיהיה רישום פלילי. במכבי ת"א אינם מתכוונים לייעד את סולומון לתפקיד מסוג זה, כך לפחות דובר אתמול במסיבת העיתונאים.
סולומון הגיב היום לפרסומים ואמר: "זה הכל מידע נגיש לציבור, אני לא מסתיר כלום מאף אחד. אתייעץ עם עורכי הדין שלי ואז אגיב. אני לא מבין למה מדברים על זה רק עכשיו. כשהייתי בבית"ר ירושלים אף אחד לא דיבר".
על-פי יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ′, עברו של סולומון מהווה בעיה קשה, אם כי מכיוון שהעבירות נעשו לפני כעשר שנים, אין לרבינוביץ′ תשובה חד-משמעית.
רבינוביץ′ אמר היום: "אם אדם הורשע בעבירה פלילית בחמש השנים האחרונות לא ניתן להעביר אליו זכויות ניהוליות. יש גם סעיף אחר כללי שאומר שהוועדה רשאית לשקול גם נימוקים אחרים לאי האישור ובלבד שתנמק את ההחלטה".
נכון לעכשיו אם הניהול במכבי ת"א ימשיך כשהיה, המאמן ההולנדי, טון קאנן, עשוי להמשיך עונה נוספת כשתקציב המועדון יקטן משמעותית.
אבי נמני חלה ולא הגיע היום לאימון מכבי תל אביב. האווירה בקריית שלום קשה ושחקן בקבוצה אמר היום: "ההרגשה קשה מאוד. אנחנו מייחלים כבר לסיום העונה".

תאריך:  25/04/2006   |   עודכן:  25/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
מועצת המובילים והמסיעים: הרפורמה לא עומדת במבחן    ההמתנות בנמלים גורמות למשאית הפסד של 1,000 שקל ביום
הדר פרבר
עורך העיתון המצרי "אל אוסבוע", מוסטפא בכרי, האשים את ישראל באחריות לפיגועים    משטרת מצרים עצרה עשרות חשודים במעורבות בפיגוע
ברוך לוי
בעלי עסקים קטנים מדווחים, כי הם מקבלים תשלום עבור עבודתם רק כ- 60 יום ומעלה לאחר הוצאת החשבונית    טוענים: תשלום המע"מ בטרם קבלת תשלום בפועל מקשה על התנהלות העסק, ומגביר את אי הוודאות
ברוך לוי
ארגון מגדלי ירקות ואיגוד משווקי הפירות והירקות: השוק הסיטונאי בצריפין אינו מוכן לקליטת השוק הסיטונאי מתל אביב, ולכן המשווקים יעצרו את המסחר עד שהשוק בצריפין יהיה מוכן להפעלה
ברוך לוי
הישג להסתדרות: מדובר בעובדי חברות כוח אדם שעבדו תקופה ארוכה במכון    העובדים זכו לתשלומי הפרשי שכר רטרואקטיביים ולפיצוי כספי של אלפי שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il