אירינה שלמור ומוטי שרף הודיעו היום (ד', 26.4.06) במסיבת עיתונאים לרגל חמש שנות פעילות משותפת, על כוונתם להיכנס לתחום התוכן השיווקי וכן על בחינת רכישת חברות אשר פעילותן סינרגטית לתחום יחסי הציבור. עוד הוסיפו, כי התוכנית האסטרטגית לשלוש השנים הקרובות מביאה בחשבון הכנסת רשת יחסי ציבור גלובלית כשותפה.
כמו-כן, הודיעה החברה על צירופם של 5 שותפים צעירים חדשים, במסגרת תוכנית מיוחדת לבניית עתודה ניהולית, אשר תוביל את המשרד בשנים הקרובות: מרב מלובן, אורית ארד, יפעת סולוביצקי, שרון צ'צ'יק-מרקוביץ וקרין פרץ. המשרד אף מציע תוכנית תגמול מיוחדת של שיתוף ברווחים לעובדים אשר יועסקו במשרד חמש שנים לכל הפחות.
בחמש השנים של השותפות הצטרפו למשרד לקוחות המוגדרים כאסטרטגיים בתחומי הבנקאות, ההשקעות, התשתיות והאינטרנט. הקבוצה מציינת, כי בחודש האחרון הצטרפו: בנק לאומי, HP, מרקסטון-פקן ורכבת ישראל.
במסיבת העיתונאים הוצג ניתוח מיוחד שערכה BDI (מלקוחות המשרד) על ענף יחסי הציבור, ממנו עולה כי בישראל פועלים כיום כ- 300 משרדים ובין 2,000 ל- 3,000 איש מועסקים בענף. הכנסות כלל המשרדים הגיעו לחצי מיליארד שקלים בשנת 2005.