X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמני וכוכבי הקבוצות שמשתתפות בפיינל פור ערכו מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחקים גרשון: כולם רוצים לנצח את מכבי סקולה: יהיה קרב ענק, אבל הגיע הזמן שלנו לזכות
▪  ▪  ▪

אמש, יום לפני תחילת הפיינל פור, ערכו ארבעת מאמני הקבוצות שמשתתפות בפיינל פור מסיבת עיתונאים. מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, הדהים כשאמר בסיומה: שיהיה ברור לכם. אנתוני פארקר הוא השחקן הכי גדול שאימנתי והכי גדול שאני חושב שהיה למכבי תל אביב. עם כל הכבוד לשאראס וליכולות שלו אני מודיע לכם שבלי שפארקר, שאראס לא היה עושה כלום במכבי".
מסיבת העיתונאים נערכה באולם בעיריית פראג, הנחשב לאחד המבנים המפוארים בעיר. גרשון הוסיף: "נמצאים פה המאמנים הכי טובים באירופה. אין פה מאמנים שלא זכו בתארים. ברור לי שכולם רוצים להיות אלה שיצליחו לנצח את מכבי ת"א ולמנוע מאיתנו להוכיח שאנחנו הכי טובים. הפיינל פור הזה יהיה הכי קשה בשנים האחרונות".
על יכולתו של וויל סולומון אמר גרשון: "היו עיתונאים שתקפו את מנת המשכל של סולומון, אבל עכשיו הוא פנוי מהחתול שהיה על הגב שלו. בכל אופן גם הוא חייב את פארקר לצידו".
גרשון סירב להתייחס לעתידו ואמר: "בפראג אל תשאלו אותי על העתיד. קודם נזכה בגביע".
פארקר שדיבר עוד לפני דבריו של גרשון אמר: "בפיינל פור ישנם השחקנים הכי טובים באירופה. אלה הקבוצות הכי טובות באירופה ויהיה כדורסל איכותי. אין לנו על מה לחשוב בימים האחרונים אלא רק על טאו ויטוריה".
לואיס סקולה, כוכב טאו ויטוריה: "יהיה קרב ענק. הגענו בשנה שעברה לחצי הגמר, אבל לא עשינו את המשימה עד הסוף. השנה הגיע הרגע שלנו. מכבי ת"א קבוצה מצויינת, אבל עבדנו קשה כל העונה כדי לזכות בגביע ואנחנו מסוגלים לעשות את זה".
אטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה, התלוצץ עם פיני גרשון. מאמן מכבי אמר לו שהוא צריך לשנות למסינוביץ′, כי "עכשיו כולם באירופה מדברים על המאמנים הסרבים והקרואטים".
דושקו איבאנוביץ′ מאמנה של ברצלונה הזהיר את גרשון ופתח במלחמה פסיכולוגית: "אי מכיר את טאו מצוין. בשנה שעברה העפלתי איתם לגמר אבל נעצרנו על-ידי מכבי תל אביב. השנה טאו תעשה את זה ותעבור את מכבי תל אביב. טאו יותר טובה. הקבוצה שלי, ברצלונה, תתקשה מאוד. אנחנו סובלים מחוסר הניסיון ויהיה לנו קשה להתבטא במגרש במעמד הזה".

תאריך:  28/04/2006   |   עודכן:  28/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורון חדי
בית הדין האזורי לעבודה פסק כי המעביד לא יוכל לכפות על העובד לפרוש לפנסיה בגיל 62    העניק תוקף של פסק דין לפשרה אליה הגיעו חברת אוטובוסים ונכה העובד בה
שלומי דיאז
אישה נהרגה מפגיעת רכב בתל אביב    בעלה נפצע קשה    נהג הרכב נמלט אך אותר ונעצר    רוכב אופנוע נהרג בצומת אורים
יואב יצחק
בהסכם אין ביטוי לתוכנית ההתכנסות של אולמרט כפי שהוצגה ערב הבחירות    ועדה שתוקם היא שתיקבע תוספת לשכר המינימום מעבר ל- 500 ש"ח
יפעת גדות
שגדון עשוי לעבור בתורשה, או לנבוע ממצב אחר
יפעת גדות
קבוצת תלמידי תיכון העומדים לפני גיוסם שולחת מכתב לראש הממשלה דאז, גולדה מאיר ובו הם מסתייגים מכיבוש השטחים וממלחמת ההתשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il