X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
סולומון: זה יהיה קרב בין שני מתאגרפי ענק
מכבי ת"א השלימה את הכנותיה באימון הערב בארינה בפראג וויל סולומון נשמע דרוך ומוכן למפגש עם הספרדים באסטון: אני מאמין שמחר אנחנו בגמר שמעון מזרחי: אני מתרגש, זה דבר מדהים

מכבי ת"א השלימה אמש את הכנותיה למשחק הערב, נגד טאו ויטוריה, הקבוצה קיימה אימון בין 45 דקות באולם בו התקיים המשחק מיד אחרי שויטוריה סיימה את האימון שלה. המשחק יועבר בשידור ישיר בשעה 18:30 שעון ישראל , ברדיו בקול ישראל על-ידי דני דבורין ובטלוויזיה בערוץ 1 עם השדר יורם ארבל.
מכבי ת"א דרוכה, וויל סולומון אמר: "זה יהיה דוג-פייט (מושג אמריקני של קרב בין שתי מתאגרפי ענק) אנחנו נגד הספרדים. טאו קבוצה מצויינת, והמשחק הוא ממש אירוע ענק. אני מאמין שמכבי ת"א יכולה לעלות מחר לגמר".
הקבוצה קיימה אימון קליעות ותירגולים טאקטיים אחרונים, כשהספרדים של טאו ומאמנם פארסוביץ′ מציצים במתרחש על הפארקט. דיוויד פדרמן: "הכל ערוך ומוכן, אני מביט בעיינים של השחקנים ומרגיש שנעשה את זה".
גם שמעון מזרחי מסתובב כאילו זה היום הראשון שלו בכדורסל: "אני מתרגש, זה דבר מדהים. מה שאני אומר לשחקנים לפני המשחק אין עדיין באפשרותי להגיד לך, אבל האווירה היא של חגיגה גדולה ורצינית".
ניקולה וויציץ′ הופעל במהלך האימון ע"י כל השחקנים, כשקיבל המון כדורים בתוך הצבע וסיים אותם בקליעות טובות. הכוונה היא שמחר, וויציץ′ ישחק עמוק עמוק מתחת לסלים במאבק מול הכוכב הגדול של טאו סקולה.
סקולה עצמו אמר הערב בתום האימון של קבוצתו: "שתי הקבוצות כבר נפגשו בעבר ותמיד זה אירוע ענק. מכבי ת"א היא אלופת אירופה וכל מיקרה היא תהיה כזאת עד שריקת הפתיחה מחר. אני מאמין שאפשר לנצח את מכבי ת"א".
מייסיאו באסטון: "הבאתי כאן את המשפחה שלי ואני נרגש מאוד, אני יודע שאסור לי לבצע את העבירות המטופשות של תחילת המשחק, אבל זה הכדורסל והדברים מתפתחים לא כפי שאתה רוצה. אני מאמין שמחר בערב נחגוג את העלייה לגמר".
שרון ששון, מתרגש לפני הבכורה הראשונה בפיינל פור ראשון: "אני שותף לעוד חוויה ענקית, אני כבר רוצה לראות את הזריקות שלי נכנסות לתוך הסל. אני מאמין שמחר זה יהיה עוד יום שהכדורים שלי יסתובבו ויצללו לתוך הרשת. כולנו מתרגשים, כולנו אוהבים אחד את השני. נעשה את הכל".

תאריך:  28/04/2006   |   עודכן:  28/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג, שליח טלספורט לפראג
מאמני וכוכבי הקבוצות שמשתתפות בפיינל פור ערכו מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחקים    גרשון: כולם רוצים לנצח את מכבי    סקולה: יהיה קרב ענק, אבל הגיע הזמן שלנו לזכות
אורון חדי
בית הדין האזורי לעבודה פסק כי המעביד לא יוכל לכפות על העובד לפרוש לפנסיה בגיל 62    העניק תוקף של פסק דין לפשרה אליה הגיעו חברת אוטובוסים ונכה העובד בה
שלומי דיאז
אישה נהרגה מפגיעת רכב בתל אביב    בעלה נפצע קשה    נהג הרכב נמלט אך אותר ונעצר    רוכב אופנוע נהרג בצומת אורים
יואב יצחק
בהסכם אין ביטוי לתוכנית ההתכנסות של אולמרט כפי שהוצגה ערב הבחירות    ועדה שתוקם היא שתיקבע תוספת לשכר המינימום מעבר ל- 500 ש"ח
יפעת גדות
שגדון עשוי לעבור בתורשה, או לנבוע ממצב אחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il