X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ניצחון 1:2 על בני יהודה הבטיח עונה נוספת לראובן עטר וחניכיו דקל קינן כבש את שער הניצחון
▪  ▪  ▪

נתניה הבטיחה כצפוי באופן מעשי את הישארותה בליגה מול הרכב מבולבל של ניצן שירזי שהיה מוגבל מבחינת שחקניו גם בשל חשש שיספגו צהוב וגם בשל פצועים רבים. בני יהודה שיחקה באופוריה ולאחר הניצחון על חיפה בגביע הרגישה חסינה מהפסד ולא היתה מספיק נחושה במשחק.
נתניה נזכרה שקיים אצלה שחקן מצוין שנקרא אלן מסודי שנתן משחק גדול וסחב את נתניה לניצחון קשה. מסודי היה פעיל ועזר לנתניה גם לאחר השוויון לצאת קדימה במהירות. ראובן עטר צריך לקוות שדניאל יאמר יעמיד לרשותו בעונה הבאה אפשרות לרכוש שחקן ברמתו של מסודי כי בלעדיו נתניה נראית אפורה מאוד.
מחצית ראשונה:
נתניה פתחה את המשחק היטב כשבני יהודה נראית קצת המומה ונראה כי שחקניה חושבים יותר על הגביע מאשר על הכדור.
אלי אברבנל היה הראשון שהתעשת בבני יהודה ובדקה השישית הצליח לסכן את נתניה כשהגיע מול גל ניר, אך לא הצליח לייצר בעיטה. בדקה ה-19 ששון העביר כדור רוחב מצוין שהגיע לרגליו של משה ביטון, אך החלוץ בעט ברישול מעל לשער נתניה.
נתניה המשיכה להיות דומיננטית במשחק ואלן מסודי חילק מסירות רבות והיה פעיל מאוד בהתקפת הצהובים. מן העבר השני בני יהודה נסוגו לאחור והסתפקו במתפרצות. בדקה ה-24 ביטון קיבל כדור עומק מעובד, עבר את גולן חרמון, אך פספס את השער.
בדקה ה-28 שוב מהלך מבית היוצר של ביטון את עובד, ביטון קיבל כדור קצר ומפתיע מנקודת הקרן מראובן עובד, בעט בחוזקה, אך הכדור חמק ליד קורת נתניה. לקראת סיום המחצית אלן מסודי בעט חזק ושטוח לכיוון שער בני יהודה, וינסנט אניימה הציל.
מחצית שנייה:
מכבי נתניה פתחה את המחצית השנייה בחץ שנתן תוצאות כבר בדקה ה-56 כאשר אלן מסודי התקדם, הגיע 20 מטרים מן השער ובעט לקורה, הכדור ניתז לרוחב השער ואמיר טגה דחק מקרוב 0:1 לנתניה.
לא עברו אלא 7 דקות ואלי ביטון מבשל למשה ביטון בכדור רוחב את השוויון, 1:1. נתניה לא אמרה נואש ובדקה ה-69 הצליח דקל קינן בנגיחה לאחר הגבהה של אוקוצ′ה להתרומם מעל הגנת הזהובים ולהחזיר את היתרון למקומיים. 1:2 לנתניה בסיום..
הרכבים:
בני-יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבנל, יניב אלול (אטצ′י 85), מוטי ששון, יאיר אזולאי, איציק עזוז (אלי ביטון 53), הרוויה קובצ′ביץ′, קובי דג′אני (בדש 85), אסי בלדוט, ראובן עובד, ומשה ביטון.
מכבי נתניה: גל ניר, דקל קינן, גולן חרמון, אסי וסיהון, עופר טלקר, ליאונרד קרופניק (חמודי בריק 46), אמיר טגה, גיא טוביאק, אלן מסודי, אייזיק אבודו ופפי קימוטו.

תאריך:  29/04/2006   |   עודכן:  29/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
ליגת העל: בני סכנין ירדה סופית לליגה לאומית אחרי ההפסד הערב לכחולים מאם המושבות    סופו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-70
אשר גולדברג, שליח TELESPORT לפראג
ראשי הקבוצה נדהמו למצוא מצלמת וידאו שצילמה את האימון המסכם    מוני פנאן ניתק אותה    פארקר: מחר זה המשחק הכי גדול
ענבל אביב
העונה השלישית של הדרמה המוסיקלית היומית המצליחה שסחפה את המדינה נפתחת עם קאסט חדש של שחקנים וגם כמה ותיקים    התוכנית "Y בעשר" עוברת לתשע
ענבל אביב
פינס יכהן כשר התרבות והספורט    המרכז יחליט האם לקבל הצעת פרץ או לאפשר לחברי המרכז לבחור את השרים    וילנאי מאשים: פינס שינה עמדותיו תמורת תפקידים
ענבל אביב
בין הפצועים - אם ובנה    גורמים בצה"ל מוסרים, כי ההתקפה נעשתה כחלק מהפעילות השוטפת כנגד משגרי הקטיושות והקסאמים לעבר שטחי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il