X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה הפסיקה את המגעים שקיימה למכירת הפעילות בישראל לגורמים חיצוניים, זאת בעקבות הגידול במכירותיה בשנה האחרונה בארץ ובעולם
▪  ▪  ▪

חברת טלרד קונג'י, המפתחת ומייצרת מערכות תקשורת, הודיעה (א', 30.4.06) כי תמשיך להחזיק בפעילותה בישראל, ולא תמכור את פעילותה בארץ לגורם חיצוני.
בחודשים האחרונים ניהלה החברה משא-ומתן עם מספר גופים, מהמובילים בשוק הנס"ר (נקודת סיום רשת) בישראל, לבחינת אפשרות למכירת פעילות ההפצה והשירות של מערכותיה בישראל.
אתמול (29.4.06) הודיעה להם החברה על הפסקת המגעים. ההחלטה התקבלה לאחר מינויו של צביקה בר למנכ"ל החברה, והיא נובעת מהגידול המתמשך בשנה האחרונה במכירות קונג'י בישראל ובעולם. "בסיס הלקוחות בישראל, המקיף מאות אלפי פורטים (Ports), מהווה תרומה משמעותית להכנסות החברה ולרווחיותה. בשני הרבעונים האחרונים חל גידול משמעותי בהיקף המכירות והפעילות בשוק הישראלי. במסגרת בחינה מחודשת של אסטרטגית הצמיחה של החברה התקבלה החלטה להשאיר את פעילות שוק ישראל, המהווה נכס אסטרטגי, בשליטת החברה".
לפני כחודשיים נרכשה טלרד קונג'י בידי חברת סלדור שבבעלות איש העסקים, אבי וינריב. "העברת הבעלות פתחה בפני טלרד קונג'י אפשרויות רבות להעמיק את אחיזתה בשוק מערכות התקשורת המתקדמות בארץ ובעולם", אמר מנכ"ל החברה, צביקה בר. "בחודשים האחרונים חל שיפור משמעותי ברמת הרווחיות של החברה בעקבות מהלכי התייעלות מקיפים והרחבת פעילותה בשווקים הבינלאומיים. הגידול בהיקף המכירות וברמת הרווחיות מאפשרים לחברה להרחיב את פעילותה תוך שימת דגש על ההון האנושי בתחומי פיתוח המוצרים, השירות והמכירות, על-מנת להאיץ תהליכי פיתוח של מוצרים חדשים, אשר יעמדו בחזית הטכנולוגית העולמית".

תאריך:  30/04/2006   |   עודכן:  30/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
יורם חיות מונה למנהל לקוחות מגזר ממשלתי ואזור דרום בחטיבת ITS‏    בנוסף יכהן כמנהל קבוצת SMB‏
מירב לוי
הוועדה בראשותו של מיכאל פדרמן ממליצה להכיר בתעשיית התיירות כתעשיה מעודפת, להגדיל את מספר התיירים ל- 5 מיליון עד 2011 ולהכריז על שנת ה- 60 למדינה כשנת התיירות בישראל    הירשזון: מדובר בשינוי תפיסת התיירות בישראל ובפיתחה של תקופה חדשה לכלכלת ישראל
אריאל שמידברג
תחנת הכוח "זוריטה" תושבת הלילה לאחר 38 שנות פעילות    החלטת ההשבתה התקבלה לנוכח עשרות הפגנות של ארגונים למען איכות הסביבה    גרינפיס ספרד: "תחנה אחת פחות, שמונה נוספות בדרך"
ברוך לוי
CFC מועדון משקיעים חתם השבוע בהצלחה השקעה של למעלה ממיליון שקלים    המועדון יוצא לראשונה בהכרזה פומבית על גיוס של למעלה ממיליון שקלים
אריאל שמידברג
בוליביה מצטרפת לברית שנחתמה בין קובה ובין ונצואלה ב- 2004 אשר מנסה לעקוף את ארה"ב וליצור סחר חופשי בין המדינות החברות    נשיא ונצואלה לאלפי התומכים: " מגיע לכם לראות את התמוטטותה של האימפריה הענקית (ארה"ב), ואתם עוד תהיו עדים לכך במאה הנוכחית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il