X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תפוזים ואשכוליות מדרום אפריקה ימכרו בחודשי הקיץ בעת שאין פרי ישראלי בשווקים
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  פרי הדר
  מותג
  ג'אפה

המועצה לשיווק פרי הדר, חתמה על הסכם ראשון מסוגו, אשר במסגרתו קיבלה דרום אפריקה זכיון לשיווק תפוזים ואשכוליות בבריטניה בחודשי הקיץ תחת המותג "ג'אפה".
פירות ההדר מדרום אפריקה ימכרו באמצעות מערכת השיווק של חברת "מהדרין - תנופורט", בבריטניה. על-פי ההערכה, ישווקו השנה בדרך זו כ-5,000 טון של פרי, שהם 10%-15% מכלל היצוא הישראלי של פירות הדר לבריטניה.
על-מנת למנוע פגיעה של הפרי מדרום אפריקה בפרי הישראלי, הוגבל יצוא האשכוליות עד לחודש ספטמבר, מועד בו מתחיל היצוא מישראל. ואילו יצוא התפוזים הוגבל עד חודש נובמבר. בתום תקופת השיווק תקבל המועצה החלטה לגבי הרחבת היצוא מדרום אפריקה למדינות נוספות באירופה ולאזורים אחרים בעולם.
להרחבת שיווק פירות הדר ג'אפה לחודשי הקיץ ישנם יתרונות כלכליים רבים, כגון: ניצול מערכות השיווק של חברות ההדרים בחודשי הקיץ; מתן אפשרות לצרכנים נאמנים למותג ג'אפה להנות מהפרי בכל עונות השנה; יצירת מקור הכנסה נוסף למגדלי ההדרים בישראל.
סמנכ"ל המועצה לשיווק פרי הדר, רוני נקר, מסר שמתן הזיכיון לדרום אפריקה הינו חלק ממהלך אסטרטגי של המועצה להרחבת השימוש במותג "ג'אפה" והפיכתו למקור הכנסה נוסף למגדלי ההדרים בישראל.
בסקרים מקדימים, התברר כי ג'אפה הוא אחד ממותגי המזון המוכרים לצרכן הבריטי. היצוא הישראלי נעשה תחת מותג זה עוד מימי השלטון הטורקי והמנדט הבריטי.
במהלך השנים השקיעו המועצה וגורמים אחרים מאות מיליוני שקלים בקידום ופרסום המותג. כתוצאה מכך, בחלק מהמקומות הפך מותג ג'אפה למילה נרדפת לתפוז (כמו "ארטיק" ו"פריז'ידר"). בעקבות המוניטין לו זוכה המותג, נעשו בשנים האחרונות מספר ניסיונות זיוף וחיקוי, ואילו המועצה נלחמה נגדם באמצעים משפטיים חריפים.
נקר ציין, כי המועצה אישרה את השימוש במותג ג'אפה, לאחר שהבטיחה שהפרי יהיה באיכות גבוהה שתשמור על המוניטין הגבוה של המותג בבריטניה.
למועצה לשיווק פרי הדר הגיעו פניות מגורמים נוספים בארצות הברית, אמריקה הדרומית, ובמדינות באזורים אחרים, המעוניינים לרכוש את זכויות השימוש במותג ג'אפה. המועצה בוחנת בימים אלו את הבקשות.

תאריך:  22/07/2002   |   עודכן:  22/07/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
חברת ג'ון ברייס מסרה כי היא רואה עצמה מחויבת להשתלבות בקהילה ובצורכי המדינה
רנית נחום-הלוי
בישראל ישארו לאחר הקיצוץ 1900 עובדים; הקיצוץ יחסוך לקומברס 120 מיליון דולר בשנה
גלית יצחק
לשכת הפרסום הממשלתית הקימה עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים אתר אינטרנט ובו פעילויות ללימוד חצייה נכונה ובטוחה
גלית יצחק
ח"כים צפויים להצביע בקריאה שנייה ושלישית, על הצעת חוק המגדירות את תפקיד המאבטח במוסדות חינוך, כעבודה מועדפת לחיילים משוחררים
גלית יצחק
כנען פרסום בתנועה מציגה חידוש שלטי פרסום תלת-מימדיים על גבי 500 אוטובוסי אגד, דבר שיעניק רמת זכירות גבוהה למוצר ולמפרסם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il