X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשימת ה- 100 של הטיים:
אולמרט, הנייה ואחמדינג'אד ברשימה אחת
ברשימת האנשים המשפיעים ביותר בעולם מככבים אנשי דת ואף כוכבי טלוויזיה סגנו של אוסאמה בן-לאדן ברשימת מנהיגים ומהפכנים בונו ברשימת החלוצים והגיבורים לצד אלי ויזל
אולמרט, רשימת מנהיגים ומהפכנים

איימן אל-זוואהירי, רשימת, מנהיגים ומהפכנים

בונו, גיבורים וחלוצים

אופרה ווינפרי ברשימת המנהיגים והמהפכנים

איסמעיל הנייה, רשימת מנהיגים ומהפכנים

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מוצא את עצמו ברשימה אחת עם ראש הממשלה הפלשתיני, איסמעיל הנייה ועם נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד - רשימת מאה האישים המשפיעים ביותר בעולם של הטיים. השלושה מופיעים כולם ברשימה של המנהיגים והמהפכנים המשפיעים ביותר.
עוד ברשימה של האנשים שהצליחו לשנות את העולם: דיקטטורים, אנשי דת ואף כוכבי טלוויזיה, בהם אופרה ווינפרי. נשיא ונצואלה, הוגו צ'אבס, גם הוא ברשימה, כמו גם ראש ממשלת סין, וון ג'יאבאו, נשיא פקיסטן, פרווז מושראף, קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, האפיפיור בנדיקטוס ה- 16, מנהיגים שיעים בעירק ואף סגנו של בן-לאדן, איימן אל-זוואהירי, מוקטדא א-סאדר ועוד.
על-פי המגזין, מתכנן אולמרט "לסיים את גדר הביטחון... להשאיר את שאר הגדה המערבית לפלשתינים. זוהי מדיניות טעונה...".
הנייה, שמופיע כאמור גם הוא באותה רשימה, מקבל ביקורת קשה יותר כשהטיים טוען, כי "בעוד הנייה הבטיח מאז הבחירות בינואר לנקות את השחיתות, לייצב את החוק והסדר ולהחיות את הכלכלה הפלשתינית, בשום מקום בהצהרתו אין מקום לשלום עם ישראל. מה שאומר שגם האשליה של עשיית שלום נגמרה. אי אפשר לעשות שלום עם קבוצה שדוחה את זה כעיקרון והופכת את הטרור לחוקי. וזה מה שהחמאס הפגין ב- 17 באפריל כשגורמים בו כינו את הפיגועים בתל אביב מעשה של הגנה עצמית".
תחום הבידור
מקסים בכל גיל, ובמיוחד עם שיערו הכסוף, מופיע במלוא קסמו שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני (E.R. תחילה, 'אחי איפה אתה', אושן 11 ועוד): "הוא אחד מהגברים שמקסימים כל אחד... רוב התפקידים המוצלחים של קלוני הם של גבר עם היסטוריה. הוא משחק פושעים לשעבר, וזכה באוסטקר על תפקיד רוברט ביר ב'סיריינה'. זה גבר עם סוד...".
עוד ברשימת האמנים: אלן דג'נרס, וויל סמית', הווארד סטרן, מריל סטריפ, ריס וית'רספון, טיירה בנקס ועוד.
גיבורים וחלוצים
באופן לא מפתיע ניתן למצוא בראש רשימה זו את הזמר בונו (U2), וגם את אנג'לינה ג'ולי, שלא מזמן רכשה לעצמה אי שבו היא מתכוונת לשכן חסרי בית, סטיב נאש, ראלף לורן, פול סיימון, אל גור ועוד.
רשימות מלאות
אמנים ובידור: ג'יי. ג'יי. אברמס, ג'ורג' קלוני, דיקסי צ'יקס, אלן דהג'נרס, ניקולס גסקוויר, ווין גולד, פיליפ סיימור הופמן, אריאנה הפינגטון, אנג לי, רנזו פינאו, ריין, רייצ'ל ריי, ג'ף סקול, קיקי סמית', וויל סמית', זאדי סמית', הווארד סטרן, מריל סטריפ, ריס וית'רספון, רוב פרדו, דאדי ינקי, טיירה בנקס, דיין קוק, מאט דרדג', סטפן קולברט.
מדענים והוגי דעות: מייק בראון, קלי ברונל, ננסי קוקס, ריצ'רס דיווידסון, קרי עמנואל, ג'ים הנסן, זאהי הוואס, ביל ג'יימס, ג'ון ג'ונס, מה ג'ון, ג'ים יונג קים, סטיבן לוויט, ז'ק רוסו, אנדרו וון אשנבך, ג'ימי וולס.
מנהיגים ומהפכנים: מוקטדא א-סאדר, אלן ג'ונסון-סירליף, הוגו צ'אבס, ג'ורג' וו. בוש, ג'ון מק'יין, מחמוד אחמדינג'אד, איימן אל-זוואהירי, הילארי רודהם קלינטון, האפיפיור בנדיקטוס ה- 16, קונדוליזה רייס, וון ג'יאבאו, אהוד אולמרט, פרבז מושארף, ג'ון רוברטס, איסמעיל הנייה, אנגלה מרקל, ג'יקמה סינקיי וונקצ'וק, הארכיבישוף פיטר אקינולה, ג'וניצ'ירו קויזומי, אופרה ווינפרי, ביל ומלינדה גייטס.
גיבורים וחלוצים: בונו, מישל ווי, ווינטון מרסליס, אנג'לינה ז'ולי, ביל קלינטון וג'ורג' ה. וו בוש, סטיב נאש, אורחן פמוק, אלי ויזל, ז'אן אגלנד, ג'ואי צ'יק, צ'ן גואנגצ'נג, איאן פישבק, וופה סולטן, פרנסה סיל, ראלף לורן, מוקטרן ביבי, פול סיימון, אל גור, קייטי קוריק.
בנאים וענקים: ויקראם אקולה, טום אנדרסון וכריס, דה-וולף, פרנץ בקנבאואר, הפליקר פונדרס, שון קומבס, ג'יימי דימון, בריאן פרנס, טום פרסטון, יו גואנגיו, אומיד קורדסטאני, אדי למפרט, פטרישה רוסו, שייח מוחמד, אן מולקהי, ננדן נילקני, ג'ים סינגל, סטיב ווין, הסקייפ גייז, דיטר זטצ'ה.
לרשימה המלאה בטיים.

תאריך:  01/05/2006   |   עודכן:  01/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שביתה של האיגודים המקצועיים בארצות הברית היא שהופכת את תאריך האחד במאי לסמל למאבק הפועלים    חולצה הספוגה בדמו של אחד המפגינים הפכה לסמל המאבק - הדגל האדום
יואב יצחק
'קבוצת הימים' שקיבל אולמרט מסתיימת ביום רביעי    כדי להציג את הממשלה ביום חמישי הוא נזקק לארכה מהנשיא    הקואליציה של אולמרט: רק 67 חברי כנסת
הדר פרבר
התייחסה לדברי סגן שר הנפט שאמר כי הטלת סנקציות יגרמו להעלאת מחירי הנפט   רוסיה וסין עדיין מתנגדות להטלת סנקציות על טהרן    רייס: "אף אחד לא מדבר על סנקציות על נפט או על גז"
עידן יוסף
תקלה במערכת האיתות בתל אביב גורמת לקשיי תעבורה וסיבוכים ברשת הרכבות בכל הארץ
עידן יוסף
האוניברסיטה העברית תפתח בקרוב תערוכה חדשה ומרהיבה בנושא גדול הפרשנים    במקביל יעלה לרשת האינטרנט אתר ובו תישעה כתבי-יד עתיקים של רש"י
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il