X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המטפל האלטרנטיבי אורן זריף טען כי אודטה פרסמה לשון הרע ופגעה בו במהלך תוכניתה בערוץ 10 אתמול דחה ביהמ"ש המחוזי בת"א את ערעורו על דחיית הקובלנה וקבע: הדברים נאמרו כהבעת דעה אישית - ולא מתוך ניסיון לפגוע בזריף
▪  ▪  ▪

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה (א', 30.4.2006) את ערעורו של אורן זריף על החלטת ביהמ"ש השלום בעיר, אשר דחה את הקובלנה הפלילית בגין פרסום לשון הרע שהגיש נגד מגישת הטלוויזיה אודטה שוורץ. לטענת זריף פגעה בו אודטה בתוכניתה בערוץ 10 אך ביהמ"ש דחה את קובלנתו, תוך שהוא נמנע מלקבוע "סטנדרטים של טעם טוב" לאמצעי התקשורת.
בקובלנה שהגיש טען זריף, כי במהלך שידור תוכניתה של אודטה, שודר פרומו לתוכנית אחרת בהשתתפותו. לאחר הקרנת הפרומו אמרה אודטה בשידור לאורח באולפן 'תסתכל לו בעיניים, אני קוראת שפת גוף של אנשים, הוא לא מאמין במה שהוא אומר... יש דרגה, אתה יודע שיש אנשים שמשקרים או מיתממים, הם מאמינים בשקר של עצמם. העיניים שלו כאלה לא קטנות, אויח... למה לשלם לו שקלים... החוצפנים האלה מבטיחים הכל... חוצפנים שאני לא יכולה לתאר לך. הם שרלטנים...".
בשידור תוכניתה הבאה, בבוקר למחרת, ציינה אודטה בפני הצופים כי הגיעו למערכת התוכנית פניות מאנשים שטופלו על-ידי זריף, וכי לדבריהם הטיפול הועיל להם.
בית משפט השלום דחה את טענותיו של זריף כי הדברים נאמרו בכוונה לפגוע בו באופן אישי, וקבע כי אין בדברים לבסס כוונה לפגוע אישית בו: "ההתייחסות של הנאשמת למה שנראה בסרטון איננה מעידה לדעתי על כוונה לפגוע בקובל אישית, אלא יש בה משום העברת ביקורת, אולי בוטה מדי, ביחס לשיטות הטיפול שלו... אין כל ספק בכך שהאמירות שהושמעו ע"י הנאשמת אין בהן כדי לבסס, ולו לכאורה, כוונה לפגיעה אישית בקובל. דבריה משקפים הערכה אישית של הנאשמת לגבי יעילות שיטות הריפוי שנראו, כשהדברים מופנים לציבור העלול להיזקק להם".
זריף ערער על ההחלטה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב, אך טענותיו לא התקבלו גם בערכאת הערעור, שקבעה אתמול כי "התמונה הכוללת המצטיירת מן הדברים ומהקשרם, היא כי הם לא נאמרו מתוך כוונה לפגוע בזריף, אלא כהבעת דעתה האישית של שוורץ על יעילות הטיפול של המרפאים למיניהם, המבטיחים במודעותיהם מזור לכל צרה ומצוקה, נגע ומחלה".
עם זאת, הסתייג ביהמ"ש מהאופן שבו בחרה אודטה לבקר את זריף, אך ציין כי "ביהמ"ש נוהג זהירות יתרה מפני הכתבת סטנדרטים של טעם טוב לאמצעי התקשורת המביעים דעה על הא ועל דא, לעתים אף בדרך של לעג וסאטירה".
עפ (ת"א) 71062/04 זריף אורן נ' אודטה שוורץ.

תאריך:  01/05/2006   |   עודכן:  01/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
שדד לפני שבוע סניף בנק בחולון    החשוד צולם במצלמות האבטחה של הבנק
מירב לוי
החל שיווק פרויקט כפר הסטודנטים    הפרויקט מציע כ- 1,500 מקומות לינה חדשים לסטודנטים    שכר הדירה: 270 דולר לחודש
עומר שיקלר
כבכל שנה גם השנה פותח צה"ל לאזרחי מדינת ישראל שורה של בסיסים וחניונים שבהם תערך תצוגה של כלי נשק, אמצעים אופטיים ועוד
עומר שיקלר
ביריחו נעצר עבד רחמן עלי האחראי לפיגוע במגדלים    בטולכרם נעצר ראש תשתית הג'יהאד בעיר    במהלך הפעולה נהרגה אישה בת כ- 45    במהלך הלילה נעצרו לפחות 38 מבוקשים
הדר פרבר
המהגרים בארה"ב שובתים    עשרות אלפי עובדים יצעדו היום ברחובות ג'קרטה, בירת אינדונזיה, ובערים ראשיות אחרות, בדרישה לתנאי עבודה טובים יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il