X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רפי עגיב, סוכנה של בר רפאלי לשעבר, תובע ממנה 1.2 מיליון שקלים בגין הפרת החוזה עמו
▪  ▪  ▪

לאחר ההשתמטות המתוקשרת מהצבא, רומן עם לא פחות מאשר ליאונרדו די-קפריו וגיחה קצרה לארץ לצילומי הטלנובלה "פיק אפ", מנפקת היום הדוגמנית והשחקנית בר רפאלי כותרות גם במסדרונות המשפט.
הפעם מדובר בכתב תביעה שהוגש נגד רפאלי ע"י סוכנה לשעבר, רפי עגיב, התובע ממנה מיליון ו‭200 -‬ אלף שקל בגין הפרת החוזה עמו.
לפי כתב התביעה שהוגש אתמול לבית משפט השלום בתל אביב, עגיב, המנהל את סוכנות די-אן-איי המייצגת אומנים וסלבריטאים רבים, בהם: הילה נחשון, אריק זאבי, שירז טל, יהונתן כהן ואיתי תירוש, החל לייצג את רפאלי בסוף שנת ‭.2003‬
לטענת כתב התביעה, בתקופה האמורה סבלה רפאלי מדימוי שלילי בתקשורת הישראלית. הדימוי השלילי נבע מכך שרפאלי השתמטה משירות צבאי ע"י נישואים לידיד משפחתה, שממנו התגרשה תקופה קצרה לאחר מכן. כמו כן, ניהלה הדוגמנית מאבק משפטי סבוך כנגד חברת רנואר, בגין שימוש בצילומי עירום שלה ללא אישורה.
עגיב, ממשיך וטוען באמצעות באי כוחו, עורכי הדין יגאל לונגו וגיל ורגון, כי הקריירה המשגשגת של רפאלי בחו"ל בשנים האחרונות, הינה פרי רעיון שהתבשל במוחו עקב התדמית השלילית שנוצרה לרפאלי בארץ. לטענת עגיב, הוא הבין כי זו העת:
"לנסות לבנות אותה כמותג מוביל באירופה ובארה"ב שבהן לא מודעים לפגיעה בקריירה שלה".
הרעיון של עגיב צלח, ורפאלי חתמה על חוזה עם לא פחות משבע סוכנויות ידועות ברחבי העולם, ודיגמנה בין היתר בגדים של המעצב הנודע ראלף לורן ושל חברת אוניל.
הקריירה הבינלאומית הפורחת נתנה את אותותיה גם בזירה הישראלית, שם החלה רפאלי לזכות לאהדה מחודשת. היא זומנה לשחק בטלנובלה "פיק-אפ‭,"‬ ששודרה בערוץ 10, ולדגמן את בגדי רשת האופנה "אירית". מכתב התביעה עולה כי: "מחיר יום העבודה שלה הוכפל ואף יותר מכך‭".
לפני כחצי שנה דרשה אמה של רפאלי, הנוקטת מעורבות פעילה בקריירה של בתה, לחלוק עם עגיב את העמלות שהוא מקבל מהחוזים שנחתמים עם הדוגמנית הצעירה. מאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה, נטען בכתב התביעה, ניתקה אמה של רפאלי את הקשר עם עגיב באופן בוטה וחד-צדדי, זאת ע"י שליחת דואר אלקטרוני.
"בר רפאלי השתמשה בשירותי‭,"‬ מסביר עגיב. "עמלתי לילות כימים כדי ליצור למענה תדמית חיובית בחו"ל ובישראל, ולאחר שמשימה זו היתה קרובה לידי הצלחה - זנחה רפאלי את הסוכנות, ועתה היא מבקשת לפגוע בהכנסותיה ולשלשלן לכיסה‭."‬
עגיב מבקש מבית המשפט לחייב את רפאלי לשלם לו עמלות בגין שכר שקיבלה מיום ניתוק הקשר, ולמשך שלוש השנים הקרובות. כאשר אומדן הנזק לפי עגיב הינו, מיליון ו‭200 -‬ אלף שקל.

תאריך:  02/05/2006   |   עודכן:  02/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הציבור חושב קודם כל על בריאותו    כ- 70% ציינו כי השיזוף לא מעניין אותם    כ- 20% אמרו כי הם מתכוונים להשתזף רק בשעות בטוחות
ענבל אביב
הנשיא קצב אמר בטקס הזכרון לנפגעי פעולות הטרור: "הייתכן שהעולם המוסלמי שותק כשבאים רוצחים שפלים בשם הקוראן, האיסלאם, טובח, רוצח ומרוצץ גולגולת?
עומר שיקלר
הפלשתינים דיווחו תחילה כי פגז ארטילריה פגע במטה מנגנון הביטחון הלאומי הפלשתיני וגרם לנפגעים    בהמשך הודיעו כי מדובר ככל הנראה ב"תאונת עבודה"    צה"ל לא מכיר את המקרה - לא ירינו לרצועה
עומר שיקלר
הזרוע הצבאית של החמאס דוחה טענות של גורמי ביטחון אשר טענו כי ראשי הארגון ברצועה עמדו מאחורי ניסיון הפיגוע במעבר קרני    טוענים: הכל חלק מתוכנית ישראלית נגד הפלשתינים
שוש מיימון
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ה- 4 באילת יתקיים השנה לראשונה בשיתוף ובחסות רשת מלונות 'ישרוטל', בין התאריכים 24-27 במאי 2006
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il