X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
קשת שוב מותחת את גבולות הפרסום ב"ארץ נהדרת": יצאה להפסקות פרסומות ארוכות מהמובטח
▪  ▪  ▪

תוכנית סיום העונה של "ארץ נהדרת", ששידרה אתמול (ד', 3.5.06) קשת בערוץ 2, מעוררת שוב גל מחאה בכל הקשור לעומס הפרסומות שבה. בתוכנית הבטיח המנחה, אייל קיציס, כי ייצאו להפסקת פרסומות בת "5 פרסומות בלבד", אך בפועל, הפסקות הפרסומות היו ארוכות הרבה יותר. כעת, בודקים ברשות השנייה האם היתה חריגה בהיקף הדקות המותר לקשת לשדר בתוך שעת השידור.
על פי כללי הרשות השנייה, מותר לזכיינית לשדר 12 דקות של "זמן לא תוכניתי" בכל שעת שידור עגולה. זמן זה כולל פרסומות ופרומואים לתוכניות, אך אינו כולל את השניות שבמהלכן משודרות שקופיות החסות. אלו אינן נכללות בספירה תחת ההגדרה "זמן לא תוכניתי".
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, המודדת את היקף דקות הפרסום, בין השעות 21:00 ל-22:00 שודרו 10 דקות ו-16 שניות של פרסומות וחסויות. נתון זה אינו כולל שידור פרומואים שאינם נספרים על ידי יפעת בקרת פרסום.
לפני כחודש, עוררה התוכנית "ארץ נהדרת" סערה כיוון שגם בה שודרו מספר גדול מאוד של פרסומות ופרומואים, דבר שגרם לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה, גיורא רוזן, לצאת נגד קשת באמירות בוטות.
רוזן כינה את התנהלותה של קשת בכל הקשור לשידור פרסומות בתוך "ארץ נהדרת": "ברוטליזציה של המסך". לדבריו, ראוי שקשת תזכור ש"הטלוויזיה המסחרית היא לא ערוץ הקניות". בקשת לא נותרו חייבים, והוציאו תגובה זועמת לפיה, "התנהלות הנציב היא חובבנית ושטחית...הגיע הזמן כי הנציב יעסוק בעבודתו כפי שהוגדרה בחוק ולא ברדיפת כותרות".

תאריך:  04/05/2006   |   עודכן:  04/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
רעידת האדמה בעוצמה של 8 בסולם ריכטר התמקדה סמוך לאיי טונגה שבאוקיינוס השקט
טל בן יוסף
הנהלת ניסאן החליטה להתחיל ולשווק את מותג היוקרה אינפיניטי באירופה. זה אומנם יקרה רק ב- 2008, אבל אז הוא יגיע גם אלינו
גלית יצחק
כך הודיעה חברת XTLbio    מדובר בתרופה הניתנת דרך הפה, ומעכבת את שכפול נגיף הצהבת מסוג C
TheMarker
מדובר במערכת ששמה adCenter    שוק הפרסום במנועי חיפוש גילגל מחזור הכנסות של 5.1 מיליארד דולר בארה"ב בשנה שעברה, דיווח "וול סטריט ג'ורנל"    MSN, שירות האינטרנט של מיקרוסופט, מחזיק ב- 10.9% מכלל שוק החיפושים באינטרנט
הדר פרבר
ביקורת קשה הוטחה כלפי ארה"ב, בשל הדיווחים אודות טיסות אשר העבירו לכאורה אסירים החשודים בטרור למדינות במזרח אירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il