X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ישראל ביתנו תקף מעל בימת הכנסת את הח"כים הערביים ורמז כי צפוי להם גורל דומה לגורל משתפי הפעולה הנאצים תגובות נזעמות לדבריו ח"כ טיבי: מדובר בדברים גזעניים
▪  ▪  ▪

התקפה חסרת תקדים של ח"כ נגד חברי כנסת ערביים. יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר מעל בימת מליאת הכנסת כי "גם בסוף מלחמת העולם השנייה הוצאו להורג במשפטי נירנברג לא רק הפושעים אלא גם משתפי הפעולה עימם. אני מקווה שזה יהיה גורלם של משתפי פעולה בבית הזה".
ח"כ ליברמן שיגר בהתקפה זו חץ ברור נגד ח"כ ערבים אשר השתתפו באירועי "יום הנכבה" של הפלשתינים, אירוע שהתקיים במקביל לאירועי יום העצמאות בישראל. בהמשך נאומו בכנסת אמר ליברמן, כי מפלגתו דרשה כי בקווי היסוד יהיה כתוב מפורשות, "שכל אותם מסיתים ומשתפי פעולה עם הטרור שיושבים בבית הזה - ישאו בכל העונש".
הוא ציין, כי יש לפעול נגד ח"כים ערבים אשר מבקרים בלבנון ובסוריה ואשר נפגשים עם נציגים של ארגוני טרור ומדינות ערב עימן לישראל אין קשרים דיפלומטיים.
התגובות לדבריו הקשים של ליברמן לא איחרו לבוא. יו"ר סיעת מרצ בכנסת, ח"כ זהבה גלאון, אמרה כי "דבריו של ליברמן הם הסתה, מסירת דם מסוכנת. כבר ראינו כיצד מילים בישראל מסוגלות לפגוע". היא הוסיפה, כי ליברמן הדגים מדוע מרצ לא יכולה לשבת עימו בקואליציה.
ח"כ חיים אורון ציין, כי התבטאויותיו הגזעניות והחשוכות של ליברמן מספקות נימוק טוב להישארותו מחוץ לקואליציה ומעוררות פליאה מדוע ראש הממשלה חפץ בעיקרו. "אוי לה לכנסת ה- 17 אם היא לא תוקיע ותגלה התבטאויות מסוג זה".
ח"כ טיבי מרעם-תעל אמר בתגובה, כי "מדובר בדברים גזעניים והפרת זעם של חברי כנסת ערביים על-ידי אדם שהפשיזם הפך אצלו לדרך חיים והגזענות לכלי עבודה. אני מצפה לאמירה והגנה של יו"ר הכנסת על הח"כים הערבים".
ח"כ מוחמד ברכה, יו"ר סיעת חד"ש בכנסת אמר, כי "ליברמן קושר באופן זוועתי בין עמדות לגיטימיות לבין משפטי נירנברג. הקשר הזה הוא בעצם התרת דמם של ח"כים שציינו את ה"נכבה של הפלשתינים".
לדבריו, "אם יש לשפוט מישהו, אז צריך לשפוט מאפיונרים כמו ליברמן שהוכיח פעם נוספת כי השוביניזם הוא מפלטו האחרון של הנבל". ברכה הוסיף התקפה חריפה וציין: "אם צריך להקים את נירנברג מחדש - זה לניאו נאצים החדשים כדוגמתו".
יו"ר השדולה לדו-קיום יהודי ערבי בכנסת, ח"כ הרב מיכאל מלכיאור ממימד אומר בתגובה לדברי ליברמן כי דבריו המזעזעים של ליברמן הם זילות השואה, זילות היהדות וזילות הכנסת.
ח"כ אברהים צרצור הגיש תלונה ראשונה לוועדת האתיקה של הכנסת על דבריו החמורים והגזעניים של ליברמן. לדבריו, מדובר בגזענות ובהסתה.
מרכז מוסאווא מסר בתגובה לדבריו של אביגדור ליברמן, כי "אדם שמשווה בין הח"כים הערבים לנאצים הוא כנראה בור שאינו יודע מה עשו הנאצים לעם שלו. אדם כמוהו הינו בושה לעם היהודי. הם הוסיפו, כי "מסתבר שהיידר חי בישראל".

תאריך:  04/05/2006   |   עודכן:  04/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל שמידברג
יממה לאחר שהצהיר כי יתמוך בהצעת חוק שיתיר החזקת סמים לצריכה אישית, נשיא מקסיקו חזר בו    הערכה: שינה את עמדתו בעקבות לחץ אמריקני
ברוך לוי
למעלה מחמישים משקיעים מוסדיים אירופים רכשו מניות במסגרת ההנפקה, אשר נרשם בה חיתום יתר של 270%
אסף גדות
חברת פורמולה טלקום הודיעה כי ספקית האינטרנט השוודית Telenet סיימה להתקין את מערכת הבקרה העסקית שלה, Leap BCE
אריאל שמידברג
כך מגלה דוח של ארגון אמנסטי אינטרנשיונל לפי הדוח, לפחות 28 אנשים נהרגו ו-366 נוספים נפצעו בהתקפות גזעניות במהלך 2005
ברוך לוי
המרכז הינו הראשון מסוגו בארץ, ומטרתו היא קידום צפון הנגב בתחומי תעסוקה, תעשיה, מגורים ואקדמיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il