X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדובר בגדר באורך 90 ק"מ; השר נתניהו הודיע כי יפעל להעברת מאות מיליוני שקלים לבניית התנחלויות מעבר לגדר ההפרדה; נתניהו דורש להשלים בניית הגדר לפני הפינוי
▪  ▪  ▪

יומיים בלבד לאחר שהודע שר האוצר, בנימין נתניהו, על תמיכתו בתוכנית ההינתקות של ראש הממשלה, אריאל שרון, יוזם נתניהו את האצת בניית גדר ההפרדה באורך של 90 ק"מ, כולל הכללת ישובים מרכזיים כאריאל בתוך תחומי ישראל.
נתניהו מכנס השבוע את בכירי משרדו, כדי למצוא מקורות מימון לבניית הגדר. המדובר בהיקף של מאות מיליוני ש"ח, שיידרשו עתה למימון השלמת הגדר.
כזכור, נתניהו הציב שלושה תנאים שיהוו בסיס לקבלת תוכנית ההינתקות [ראו קישור]. כעת מעביר נתניהו הוראה להתחיל ולפעול לבניית גדר ההפרדה ולהעביר כספים ליישום הפרויקט. השר נתניהו מבקש להוציא את התוכניות אל הפועל, מיד לאחר ביצוע משאל המתפקדים.
אתמול (יום ב') הודיע נתניהו, כי מאות מיליוני שקלים יועברו להתנחלויות בגדה המערבית, וזאת על אף תוכנית ההינתקות שמקדמת הממשלה. את הדברים מסר נתניהו בראיון ל'קול ישראל'.
בדבריו הוא הסביר, כי קיבל החלטה זו בעקבות ההבטחה האמריקנית שניתנה, כי הפליטים הפלשתינים לא ישובו לישראל וממשלת ישראל אינה מחויבת לפנות מרכזי אוכלוסיה יהודים בגדה המערבית. עוד אמר נתניהו בראיון, כי הוא מרוצה מהבטחת ראש הממשלה להשלים את בניית גדר ההפרדה.
"שם אנחנו הולכים להשקיע. אני בעצמי הולך לאשר העברה של מאות מיליוני שקלים לתמוך בישובים שיוקמו מעבר לגדר ההפרדה", אמר נתניהו. יש לציין, כי פרשנותו של השר נתניהו עומדת בניגוד לתוכנית 'מפת הדרכים' אותה התחייבה ישראל לבצע. כמו כן היא עומדת בסתירה להתחייבות שרון כלפי הנשיא בוש, במסגרת תוכנית ההינתקות.

תאריך:  20/04/2004   |   עודכן:  20/04/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מעט פחות ממחצית הנשאלים אמרו, כי הם תומכים בדרך בה בוש מנהל את המלחמה בעירק; קרי כפי הנראה לא שכנע את האמריקנים ביכולתו לטפל בנושאים כאלו
עומר כרמון
מדינות ערב דורשות לגנות את ישראל; ארה"ב צפויה להטיל וטו; רייס: "שרון - אבי ההתנחלויות, מסכים להסיר התנחלויות"; שגריר ישראל באו"ם: רנטיסי - סוחר מוות וד"ר מוות
עומר כרמון
ראש הפת"ח בגדה המערבית, מרוואן ברגותי, העצור בישראל מזה כשנתיים, מעורב אף הוא במגעי הרשות הפלשתינית עם החמאס והג'האד האיסלמי ותומך בצירופם לרשות; החמאס: "נחדש את המו"מ עם תום ימי האבל על מותו של רנטיסי"
עומר כרמון
תמונתו של האזרח הישראלי, זאב ויליאם ברקן, פורסמה בתוכנית טלוויזיה משטרתית בניו זילנד; ברקן חלק דירה במשך כמה שבועות עם אזרחית המדינה וסיפר לשכניו כי הוא מתגורר בוושינגטון ולמשפחתו עסק בארה"ב
אלונה קורן
במקום הראשון ניצבת דנמרק; במקום השני בריטניה - ולאחריה שבדיה, נורבגיה ופינלנד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il