X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מוצרים חדשים
המוצר כולל מוליך ייחודי הרשום כפטנט מכיל מרכיב ייחודי וניתן לשימוש ללא מגע יד אדם
▪  ▪  ▪
מספיק ל-30 טיפולים [צילום: יח"צ]

בימים אלו מגיע מאירופה מוצר מהפכני לטיפול והקלה בטחורים, הכולל ג'ל טיפולי, לצד מוליך חדשני המהווה בשורה של ממש לסובלים מתופעה נפוצה זו.
ייחודו של המוצר החדש, המוקלין, הוא במוליך החדשני הרשום כפטנט, אשר באמצעותו ניתן למרוח בצורה היגיינית את הג'ל המרגיע, ללא מגע יד אדם - דבר שאינו מתאפשר כיום מתוך היצע הפתרונות הקיימים בשוק. בצידי המוליך ישנם חורים קטנים שמהם מופרש הג'ל, דבר המונע חיכוך של העור עם המוליך בעת הכנסתו. אורכו וצורתו של המוליך מותאמים לטיפול בטחורים חיצוניים ופנימיים גם יחד.
יתרון חשוב נוסף של המוליך הוא הפיכתו את המוצר לחסכוני, מכיוון שבכל שימוש יוצאת מנה מדודה של החומר בהתאם לצרכי המשתמש. כמו כן, המוליך ניתן לשטיפה בקלות והוא מיועד לשימוש חוזר.
החומר המצוי בהמוקלין מגיע בצורת ג'ל המכיל קומפלקס ייחודי ובטוח לשימוש. הג'ל מרגיע מיידית את האזור הנגוע, מצפה אותו בשכבת הגנה מפני חיידקים ומעודד את חידוש הרקמה.
תופעת הטחורים הינה אחת הנפוצות ביותר אצל גברים ונשים ומופיעה בעיקר לאחר גיל שלושים, אך קיימים דיווחים על תופעת הטחורים בכל הגילאים. התופעה אף נפוצה ביותר אצל נשים הרות הסובלות לעיתים קרובות מטחורים בגלל המאמץ הכרוך בנשיאת העובר וכתוצאה מהלידה עצמה. הנתונים מראים כי לפחות אחד מכל שישה ישראלים סובל או סבל בעבר מטחורים.
לכל אחד קיים מצבור של כלי דם בפי הטבעת שנועדו להגן על אזור פי הטבעת, כאשר אלה מתנפחים מתקבלת תחושת אי נעימות וכאב, אותה מכנים כבעיית טחורים. ישנם גורמים שונים לתופעה - תורשה, עודף משקל, מאמץ מוגבר בזמן היציאות, זמן ישיבה ממושך מדי על האסלה, עמידה ממושכת או נשיאת משקל רב.
המוקלין משווק בישראל על-ידי חברת ביוטיס, והינו בעל תו תקן של משרד התקנים האירופאי (CE). את המוצר ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם ללא מרשם רופא. מחירו 150 שקל והוא מיועד ליותר מ-30 שימושים.
אודות ביוטיס:
Biotis הינה חברת תרופות מקבוצת שייזים המתמחה בייצוג יצרניות פרמצבטיקה זרות בישראל, ביניהן חברות מהמובילות בעולם. החברה נוסדה על-ידי יוסי בורנשטיין, בעל שנים רבות של ניסיון בתעשיית התרופות בישראל, וממונכ"לת על-ידי אפי שנידמן.
Biotis הינה חברה אחות לחברת GCP, העוסקת במחקרים קליניים וזו בצד זו הם פועלות לקידום המחקר הרפואי, הבריאות ואיכות החיים בישראל.

תאריך:  01/07/2008   |   עודכן:  01/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
סדרת הפלנטורל מיועדת לתחזוקה מונעת של השיניים וחלל הפה לרענון הנשימה ולמניעת ריח רע
גלית יצחק
הצמחים שמרכיבים את התכשיר ידועים בספרות ביעילותם בניקוי הגוף מרעלים ושיפור חילוף החומרים בכבד    מחיר: 79 שקלים, ל-50 מ"ל
גלית יצחק
קו המוצרים מיועד לטיפול בעור הפנים הגברי הנוטה לגירויים כתוצאה מהשמש, אקלים ומהגילוח היומיומי    מחירים: 120-29.99 שקלים
גלית יצחק
נורופן בטעם תות אינו מכיל סוכר וצבעי מאכל    מצטרף לטעם התפוז הוותיק    מחיר: 25.60 שקלים
גלית יצחק
התכשיר, של חברת מאיטקס, מבוסס על עקרונות הרפואה הסינית    מעודד התחדשות של עור כף הרגל, עד להופעת עור נקי ומטופח    מחיר: 197 שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il