X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מוצרים חדשים
[צילום: האתר הרשמי]
נעים להכיר: אלפא רומיאו ג'ולייטה עכשיו בישראל
הג'ולייטה תשווק עם שלושה סוגי מנועים לבחירה ובמחיר התחלתי של 159,900 שקלים ועד ל-229,900 שקלים לגרסת תלתן ירוק מנכ"ל סמל"ת אורי להב: "מדובר בדגם החשוב ביותר של אלפא רומיאו לשנים הקרובות"

היצע הדגמים של אלפא רומיאו ממשיך לגדול. עתה, אחרי ציפייה לא מעטה, מושקת בישראל אחת המכוניות המרכזיות של המותג לשנים הקרובות: חברת סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו לישראל, החלה בשיווקה של המכונית הקומפקטית של היצרן האיטלקי אותה הגדיר מגזין הרכב הבריטי אוטוקאר - "האלפא הטובה ביותר שיוצרה ב-25 השנים האחרונות".
הג'ולייטה, מחליפתה של ה-147, תשווק עם שלושה סוגי מנועים לבחירה, שישודכו בשלב ראשון לגיר ידני - 1.4 ליטר טורבו עם הספק של 120 כ"ס, מנוע מולטיאייר 1.4 עם הספק של 170 כ"ס וגרסת תלתן ירוק עם מנוע 1,750 סמ"ק והספק של 235 כ"ס. מחיר הפתיחה של הג'ולייטה יעמוד על 159,900 שקלים. הרכב יושק רק בגרסאות ידניות (כשם שהיה בדגם המיטו) ובמהלך הרבעון השני של 2011 תצטרף גם תיבת ה-TCT האוטומטית כפולת המצמדים.
ההיסטוריה של הג'ולייטה האלמותית החלה בשנת 1955 עם השקת הדגם הראשון שצויד במנוע 1.3 ליטר בהספק של 50 כ"ס. הג'ולייטה החדשה מבוססת על שילדה חדשה לגמרי מבית אלפא שאמורה ללוות את המותג בשנים הבאות גם בשאר הדגמים. מהנדסי אלפא הצליחו לייצר רכב הנהנה משני עולמות מרכזיים: שומר על חווית נהיגה ספורטיבית אך משלב את הנוחות והפרקטיות של השימוש היומיומי, עם מרווח פנימי גדול, תא מטען בנפח 350 ליטר והתנהגות כביש דינמית המאפיינת את המותג.
בפן הבטיחותי כבר גרפה הג'ולייטה פרס ראשון כשהוגדרה על-ידי ארגון ה-EuroNcap כקומפקטית הבטוחה ביותר בעולם ולא בכדי: הג'ולייטה מצוידת בכל מנגנוני ההגנה האפשריים - שמונה כריות אוויר, ESP, מערכת Q2 לנעילת דיפרנציאל נגד החלקה, ABS, דוושות קורסות והגה קורס בעת תאונה ועוד. התכנון הבטיחותי הזה זיכה אותה בציון 87 מתוך 100 במבחני הריסוק.
כאמור, הג'ולייטה תשווק עם שלושה סוגי מנועים לבחירה אליהם תשודך תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. בדומה למיטו, גם הג'ולייטה תצויד בבורר דנ"א המאפשר לברור בין מצבי נהיגה שונים. סמל"ת תציע את הג'ולייטה בשתי רמות גימור גבוהות הכוללות מערכת Start & Stop, רדיו דיסק קורא Mp3 ומערכת שמע הכוללת שמונה רמקולים, מערכת בקרת אקלים ועוד.
"אנו רואים בג'ולייטה את המכונית החשובה ביותר של אלפא בישראל בשנים הקרובות", אמר מנהל מותג אלפא רומיאו, ניר בן שלמה. "הג'ולייטה תאפשר לנו להגיע לקהלי יעד חדשים ומגוונים בזכות מגוון המנועים ורמות הגימור שיוצעו ללקוחות. אם עד עתה שיחקנו במגרש של הקטנות הספורטיביות והגדולות המפוארות, עתה אנחנו משחקים בכל המגרשים".

תאריך:  08/09/2010   |   עודכן:  08/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מוצרי הסדרה מיוצרים בהליך קפדני ביותר, ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל
עידן יוסף
6 יחידות קלות להפרדה    נוחות לנשיאה    שמירה על הטריות
עידן יוסף
BLU משיק בישראל את BLU LEMON LIME    משקה אנרגיה ראשון מסוגו בטעם לימון מרענן
עידן יוסף
חברת "גניר" משווקת סדרה חדשה הכוללת חמוציות, דיאט חמוציות, רימון פטל ורימון חמוציות בבקבוקי 1 ליטר    החידוש: המוצר מיוצר בארץ ולא מיובא
עידן יוסף
היתרונות התזונתיים של סדרת לחמית אסם, ועכשיו בפיזור עשיר של דגנים וזרעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il