X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מוצרים חדשים
מערכת חדשנית מאפשרת לממתינים בתור להסתובב באופן חופשי ולהגיע לעמדה בדיוק ברגע הנכון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מעטים מצליחים להמתין בתור ארוך ולהישאר שלווים. העצבנות גוברת ככל שההמתנה מתמשכת, נעים מרגל לרגל, מציצים במבטי זעף אל מי שמקבל את הטיפול ודואגים כל העת שמישהו לא יעקוף אותם חלילה או יבקש "רק לשאול שאלה".
כשאנו מגיעים סוף-סוף לראש התור אנחנו כבר קצרי רוח ועם פוטנציאל להתפוצצות על נותן השירות, שמתמודד כל היום עם כעסים של לקוחות ונמצא גם הוא על קצה הסבלנות.
חברת וולוקס השיקה מערכת פייג'רים חדשנית ששמה קץ להמתנה המתסכלת בתור. מי שמגיע לחנות או למוקד השרות מקבל מכשיר קטן שאותו הוא לוקח איתו והוא חופשי להסתובב בחנות. הפייג'ר מתעדכן בהתקדמות התור באופן אוטומטי וכל ממתין יכול להיות מודע למיקומו בתור בזמן אמת. כשתורו מתקרב, המכשיר מודיע על כך והלקוח מגיע רגוע לעמדה.
המכשיר מייצר התרעה על-ידי רטט, השמעת צפצוף והבהוב, בעלי עסקים יכולים לבחור אלו מבין האפשרויות ברצונם לשלב בהתראה. המתקן נגיש לאנשים עם מוגבלויות כיוון שהוא עובד על מספר חושים במקביל: שמיעה, ראייה ותחושה.
לדברי נמרוד חיים, מנכ"ל "וולוקס", לפיתוח הייחודי יתרון כפול לבעל העסק: הוא מפחית את חוסר שביעות הרצון של הלקוחות ומותיר בידם זמנם פנוי כדי לשוטט בחנות ולהיחשף ברוגע למוצרים ולשירותים נוספים. כבר אין צורך להצטופף בקופות או בפס ההגשה של דוכני מזון, הלקוח יכול לשבת בשולחן ולקבל הודעה כשהזמנתו מוכנה. ילדים המתלווים להוריהם נהנים מהאטרקציה החדשה במקום להציק להורים ולכל הסובבים בהמתנה המתסכלת בתור.
מערכת הפייג׳רים אלחוטית ועובדת על גלי רדיו, ניתן להרחיב את רדיוס הקליטה לפי צרכי בית העסק. במידה והלקוח יוצא מטווח הקליטה או עזב את בית העסק כשהוא שכח להחזיק את הציוד, הפייג'ר מאותת ללקוח שעליו לחזור לשטח החנות.
לדברי חיים, למרות המאמץ הרב המושקע, ניהול עסק או מתן שרות ללא תור כלל אינו אפשרי מבחינה כלכלית. המתקן החדשני מאפשר לשמור על שביעות רצון של הלקוחות ולהפוך את הזמן שהם מבלים בהמתנה מחיסרון ליתרון.
הפייג'רים הותקנו ופועלים בהצלחה במסעדת "עידית" מקבוצת המלונות דן שפועלת במתחם "קיקה", ברשת בורגר-בר ויוכנסו בקרוב לשימוש בחנויות ומוקדי שרות נוספים ברחבי הארץ.
למידע בטלפון: 050-7322122 (מושיקו)

מידע על הפיתוח באתר וולוקס
תאריך:  29/01/2012   |   עודכן:  29/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יועז הנדל / Yoaz  Hendel
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חברת B&D - "בטר אנד דיפרנט" מציעה תרכיזי פרי טבעיים    מיוצרים מ-100% פרי, ללא כל תוספות
עידן יוסף
מחלבות גד השיקו שתי גבינות איטלקיות שייחודן בטריותן ובאורך חיי מדף קצר    מתאימות גם לבישול ולאפייה    המחיר 17-13 שקל
עידן יוסף
החומוס החדש של סלטי צבר נמכר באריזת 500 גרם במחיר 17-14 שקל
עידן יוסף
חברת "אחוה" השיקה סדרה חדשה של עוגיות המכילות שיבולת שועל (20%), פירות יער (10%) ושקדים (10%)
עידן יוסף
חטיפי טורטיה תירס וחטיפי טורטיה אורז שום בצל    7 קלוריות לטורטיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il