חברת טמפו משיקה בימים אלה בקבוק ונראות חדשים לסודה המיתולוגית שלה שנכנסה לשוק בשנת 1954. טמפו נפרדת מהמגן ההיסטורי ועוברת לעיצוב ומראה עדכניים יותר, אך בו בזמן נשמרת הפשטות של הסודה. ההשקעה במהלך החלפת האריזות והבקבוקים: כשלושה מיליון שקלים.
הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי, המעניק חווית שתייה תוססת אשר מכילה רק מים ו-2co. בסדרה: סודה וסודה בנגיעות טעמי פרי למון ליים, אננס ופירות יער.
המוצרים בסדרת הנגיעות אינם מכילים סוכר, קלוריות, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או צבעי מאכל ובעלי תו אי"ל המסמנים אותם כמתאימים לצריכה גם על-ידי סוכרתיים.
בהשגחת בד"ץ.
מחיר המוצר לצרכן: 10.90 שקלים למארז רביעייה ו-15.90 שקלים למארז שישייה. ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק.