X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

רוב משחקי המחשב הווירטואליים - שחלקם וודאי מוכרים גם לביבי - מסתיימים בכתובית GAME OVER. שמשמעותו התחל משחק חדש, הפסדת בסיבוב הזה. או עזוב את המחשב והמשחקים, ותתחיל כבר לעבוד!
במדינת ישראל יש ילדים רעבים. המשחק נגמר ביבי. אז תפסיק עם ההסברים והשקופיות ותתחיל לעבוד.
חפש מיליארדים באותם "כיסי שומן" שהזכרת לא פעם (תוך צידוד פניך לשמאל, והנעת אצבעותיך המטופחות).
וברור שאתה מודע ל"בעיית" הזיכרון של בוחריך (עיירות הפיתוח והשכונות). אותם בוחרים שניחנו ב"זיכרון לטווח הארוך", של 5 עשורים ומעלה ("העבודה רמסה את כבודנו"), אך חלשים ב"זיכרון לטווח הקצר", מלפני שני עשורים. ("הליכוד רמס והרעיב אותנו").
ולכן ביבי, פנית לבוידם ההיסטורי ולבן-גוריון ול"מדינה הסוציאליסטית", בניסיון להסביר שבן-גוריון טעה, ואתה, ביבי מתקן. כי אפילו הם, עם ה"זכרון הארוך" לא מאמינים לך. והכיצד יאמינו לך, אתה שתמכת ויזמת קיצוץ בקצבאות המסכנים, בצורה אטומה. ורק כשנשים יצאו לרחובות, כי בביתם היו ילדים רעבים, רק אז נעצרת והתחלת לעבוד? והכיצד יאמינו לך, אתה שאימצת לחלוטין את משנתה הגזענית וה"קפיטליסטית" של שינוי?
ואגב ביבי, ב"תקופה הסוציאליסטית" של בן-גוריון (שגר בצריף בשדה בוקר, ולא בכפר שמריהו), לא היו ילדים רעבים. כי בן-גוריון עודד ילודה, וחשב שזה יבסס את עתידה של המדינה וימנע את היותה אפיזודה קצרה במזרח התיכון. ואותם ילדים קיבלו חינוך ובריאות חינם (ולא חינוך ובריאות לעשירים, כמו כיום בתקופה ה"לא סוציאליסטית").
ואפרופו בוידם והיסטוריה, רק השבוע התפרסמו זכרונותיו (יומניו) של הארי טרומן, שבהם הוא מספר על האטימות הגובלת באכזריות של יהודים, שמאוד מאוד רגישים לסבל הפרטי שלהם (השואה), אך אטומים לסבלם של אחרים. ונזכרנו ביהודים שלנו מתנועת שינוי.
אותם "רפורמיסטים" אטומים - לפיד, פורז, פריצקי, השטרסלרים. שמימיהם לא עבדו עבודת כפיים - שלחמו והסיתו נגד תקציבי הרווחה, ושהציעו לעניים הצמאים, שעמדו לפני ניתוק מי שתייה לבתיהם, שישתו מי גשמים.
אותם אטומים שמעבירים מיליונים מפיותיהם של ילדים רעבים ל"מוסדות תרבות", ושאצה להם הדרך לבצע "רפורמה" בלשכות ההוצאה לפועל, "רפורמה" שמשמעותה עזרה לבנקים בגביית חובותיהם מהעניים, ועוד (עוד חוקים רבים שנועדו לפגוע במקבלי הקצבאות ובעניים).
אז ביבי, תעיף מעליך את כל ה"רדנקס", וכל העשירים (שכבר נהנו מ"הכסף הציבורי הקל"), ובעיקר תעיף מעליך, מגבך ומאזניך את כל ה"רפורמיסטים" של שינוי, ואת כל משנתם הגזענית הכאילו - כזה "קפיטליסטית", ותתחיל כבר לעבוד, ומצא פתרונות למיליארדים החסרים ברווחה ודאג שבאמת אבל באמת יהיו מקומות עבודה. כי רק כשלא יהיו ילדים רעבים, רק אז תוכל גם להרגיע את יובל שטייניץ, מקורבך, שנזעק להגיש הצעת חוק לאיסור הפגנות סביב ביתם של נבחרים. לא לפחד.

תאריך:  18/07/2003   |   עודכן:  20/07/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il