X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
כיצד מקלקלים ומריצים את הלקוח
▪  ▪  ▪

הזמנתי קו ADSL בבזק ונקבע לי יום להתקנה. ביום ההתקנה הופיע טכנאי ראשון שניסה להתקין ולא ידע איך. הוא קרא לטכנאי שני שניסה להתקין וגם הוא לא ידע איך (הם ניסו כל מיני אופציות לאחר שקודם כל על-פי בקשתי בדקו שהמחשב שלי תקין לחלוטין ואישרו זאת בכתב) הטכנאים הנכבדים הודיעוני כי הם לא מצליחים להרכיב ומזמינים "מומחה".
"המומחה" (טכנאי מספר שלוש הגיע) ניסה ולא הצליח!!! בשלב זה ניסה למכור לי מודם יותר יקר וכרטיס רשת סירבתי, אז עבר לטיעון חדש "בזק עוד לא חיברה אותך לקו כפי שהבטיחה אני חוזר מחר ב-07:30 ) - והלך הביתה.
למחרת המתנתי לו עד 08:30 אז צילצלתי אליו והוא סיפר לי, שהוא בא מצורן ויש פקקים גדולים, אך לבסוף הגיע. הטכנאי ניסה להרכיב את המודם ולא הצליח!!! שוב ניסה למכור לי כרטיס רשת במבצע!!! ומודם יותר יקר ולא הסכמתי שנינו הסכמנו שהוא בעצם לא יודע פשוט מספיק כדי להתקין. בשלב זה הסכמנו כי אני לוקח את המחשב שהיה כבר מפוצץ בהתקנות כפולות ולא נכונות למעבדה של בעלי מקצוע.
וכך היה. לקחתי אותו לשם, תוך פחות משעה הם ניקו אותו מכל התקנות הסרק של שלושת אנשי בזק והתקינו את המודם המקורי שהביאו אנשי בזק!!! לקחו 200 ש"ח כולל מע"מ ומאז המחשב עובד מצויין!!! והמודם גם!
ובזק? בזק מאז בודקת מה קרה - קודם היא טענה: "הרכבת לבד", לא היו בכלל טכנאים. אחר היא טענה "סירבת להתקין כך אמר האינטגרטור אך יותר מזה יש לו את זה בכתב" (מי זה האינטגרטור? שאלתי אני מחכה עד היום לתשובה).
סוף דבר: בזק החזירה לי את ההמחאה ששלחתי לה כי קיזזתי את הנזק שהם גרמו לי. את הטענה "זה של קו אחר"!!! בזק ממשיכה לבדוק את אירועי ההתקנה והזמינה אותי להתלונן בשירות הלקוחות הארצי שלה כך. חלפו כבר שלושה חודשים וטרם קבלתי אפילו תשובה אחת רצינית מבזק .
כן קיבלתי איומים בתביעה משפטית ורמזים שאני לא דובר אמת. אל תזמינו התקנה בבזק ללא בדיקה מתאימה של מקצועיות המתקינים דירשו מהם כל דבר בכתב כי בבזק יש "שיכחה" קשה בכל המגזרים ולמרבית העובדים, ובכלל, דרשו כמוני בדיקה מקדימה של המחשב ובכתב, שאם לא כן הכל יוטל עליכם ויריצו אתכם חודשים ארוכים!!! ראו הוזהרתם אני עדיין ממתין לתשובות בזק בטרם אפנה להמשך טיפול בעניין.
הערה: בזק קיבלה את כל החומר בכתב כולל הסבר טכני על מהות הנזק שגרמו הטכנאים שלה וכולל קבלות על העלות של התיקון יש בידי את תוצאות הבדיקה של טכנאי בזק עצמם! וכל זה ממש לא מפריע להם לטעון כי סרבתי להתקנה שלהם והתקנתי בעצמי מעניין לא?

תאריך:  21/08/2003   |   עודכן:  21/08/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il