אני מנוי בחברת פלאפון כמעט מיום היווסדה.
לפני כשנה התחלתי לסבול מניתוקים באזור בית חנניה. התלוננתי על כך לחברת פלאפון שדרשה ממני להגיע למוקד שרות לצורך שידרוג הגירסה - כך עשיתי פעמיים.
הפעולות הנ"ל לא שיפרו את המצב והמשכתי לסבול מניתוקים. נדרשתי שוב להגיע לחברת פלאפון לצורך החלפת המכשיר מהסיבה שסידרת המכשירים שרכשתי פגומה.
החלפת המכשיר במכשיר חדש לא הועילה והמשכתי לסבול מניתוקים כ- 30 ביום.
תלונותי בחברת פלאפון הביאו לידי כך שמהנדס החברה הגיע לפני כשבוע לבדוק וקבע שאין קליטה באיזור בו אני מנהל את משרדי.
חברת פלאפון, באמצעות שרות לקוחות (גב' חגית), הודיעה לי שאני מוזמן להחזיר את מכשירי הפלאפון שברשותי 'ללא כל חיוב'.
ביקשתי לקבל בכתב את קביעתם והצעתם - נעניתי בסירוב.
שאלותי:
- האם רשאית חברה לנהוג באופן חד-צדדי כפי שהיא מציעה?
- האם רשאי גם לקוח לנהוג באותו אופן?
- מה קורה לכל השקעותי משך שנים רבות בפרסום מספר הפלאפון?
- היכן הפיצוי בגין כל אלו שניסו להתקשר אלי להזמין עבודה ולא הצליחו?
- היכן הפיצוי בגין שיחות שביצעתי ממכשירים של חברות אחרות למנויי פלאפון ו'נקנסתי' בעלויות מיותרות של שיחות ממפעיל אחר?
הצעתה של השרה דליה איציק שלקוח יגרור איתו את מספר הטלפון מחברה לחברה, כולל הקידומת, צודקת!! כך שחברות הסלולר לא יחזיקו את הלקוחות בגרון.
תקנו אותי היכן טעיתי.