X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות
מנכ"ל פסגות, רועי ורמוס, מגיב לחשדות שהועלו נגד החברה "החשדות הינם ביחס לכספי הנוסטרו של החברה והם אינם נוגעים לכספי הלקוחות והעמיתים בקופות הגמל בקרנות הנאמנות ובתיקים המנוהלים בפסגות"
▪  ▪  ▪
ורמוס. הלקוחות לא נפגעו [צילום: יח"צ]
חשד למעילת ענק בפסגות
איציק וולף
שני מנהלים בכירים בפסגות ניירות ערך חשודים כי השפיעו בתרמית על מגוון ניירות ערך והשיאו רווחי ענק לחשבון הנוסטרו של פסגות * היטו שערי אג"ח קונצרניים ושערי אג"ח ממשלתיים והיטו מכרזים ממשלתיים לטובתם * החשד: תרמית בניירות ערך, מרמה והפרת אמונים
לרשימה המלאה

שלום לכולם,
אתמול בערב פורסם בכלי התקשורות ששני עובדי פסגות לשעבר – דוד אדרי, לשעבר סמנכ"ל ברוקראז' ושי בן דוד, לשעבר מנהל חדר המסחר, חשודים בעבירות לפי חוק ניירות ערך. דוד ושי סיימו את עבודתם בחברה בעקבות החלטת החברה שהתקבלה לפני מס' חודשים, לסגור את פעילות הנוסטרו (חשבון אשר באמצעותו מבצע חבר בורסה פעולות קניה ומכירה של ניירות ערך עבור עצמו). מקור ההחלטה הינו בתפיסה האסטרטגית של החברה לפיה, על-מנת למלא נאמנה את מחויבותה ללקוחות והעמיתים, עליה להתמקד בפעילות ניהול נכסים עבור לקוחות וכמובן שלהחלטה זו אין לה כל קשר לחשדות שפורסמו.
לפי הפרסומים, החשדות הינם ביחס לכספי הנוסטרו של החברה והם אינם נוגעים לכספי הלקוחות והעמיתים בקופות הגמל בקרנות הנאמנות ובתיקים המנוהלים בפסגות.
פסגות, שחורטת על דגלה את ערכי המקצועיות, הנאמנות והאחריות ללקוחותיה ועמיתיה, הוכיחה לאורך השנים כי ניהול כספם של אנשים אחרים, אינו מתמצה בניהול השקעות, ניהול סיכונים זהיר ואחראי ויצירת ביצועי השקעות טובים לאורך זמן, אלא הוא טומן בחובו אחריות להגנה על כספי המשקיעים. המוניטין שצברה החברה במהלך שנות פעילותה הינו הערך המרכזי שלנו ואנו נעשה את כל מה שנדרש בכדי לשמור עליו. לצד שיתוף פעולה מלא ומוחלט עם הרשות לניירות ערך אנו נקיים תקשורת שוטפת, פתוחה מקצועית ומוגברת עם כל עמיתנו ולקוחותינו (ערוצים וסופיים).
אין לנו כוונה לתת לארועים לעצור את התנופה בה מצויה החברה בשנים האחרונות ואנו נמשיך לפעול בכל הכח כדי להצדיק את אמון הלקוחות והעמיתים, וכדי להמשיך לשאת בגאון את התואר בית ההשקעות הגדול והאחראי בישראל.
אני סומך בביטחון מלא על כל עובדי החברה שידעו לעמוד ביחד ובטוח כי ימשיכו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו.

תאריך:  02/02/2010   |   עודכן:  02/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הראל פיננסים
כלל פיננסים מפרסמת סקירה מאקרו כלכלית חודשית חדשה המכילה חמישה פרקים: על המשק הישראלי, על שוק ההון על תחום האינפלציה והמדיניות המוניטרית, על הכלכלה העולמית ופרק מיוחד- על פוטנציאל הצמיחה של ישראל בשנים הבאות
פרופ' רפי מלניק
מדדי הרצליה 2009 לחוסן לאומי - הממד האזרחי    סיכום ממצאים, פברואר 2010    "בשלב זה, אנחנו יכולים לקבוע שבמימד הכלכלי, מדינת ישראל במגמת יציאה גוברת והולכת מהמשבר וקיימות הערכות מבוססות לחידוש תהליך הצמיחה"
לימור גרובר
פוטאש דיווחה היום על תוצאות נמוכות מהצפי במגזר    פוטאש אישרה כי היא זו שרכשה את כל מניות כיל שנמכרו ע"י החברה לישראל    ההמלצה על כי"ל: תשואת שוק עם מחיר יעד של 50.5 ש"ח (מחיר נוכחי: 48.5 ש"ח)
אורי ליכט
את דסק"ש, אלופת הדיבידנדים בבורסה אשתקד, צפויה לדעת בית ההשקעות IBI להחליף השנה חברת פרטנר, עם דיבידנד ענק של 2.5 מיליארד שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il