"דיסקרט" רשת האופנה לכל אישה יוצאת בקמפיין לאופנת הקיץ בהשקעה של 500 אלף ש"ח והוא כולל שלטי חוצות ופוסטרים בנקודות מכירה, שילוט בתחנות אוטובוס והפקת קטלוג מהודר בכיכובן של ארבע דוגמניות מובילות.
הקטלוג יופץ לחברי מועדון הלקוחות, בנקודות המכירה בקניונים ובחנויות רשת דיסקרט ברחבי הארץ.
לדברי שלומית סלומון, מעצבת החברה : "חיפשנו צעירות עם אופי, אשיות עם עוצמה שיש בה סוג של אמירה, דוגמניות המשלבות נוכחות חזקה בד בבד עם חושניות וסקסיות.
"הקטלוג מתאפיין בקו עיצובי נקי וצעיר המציג צבעוניות לצד נוחות והוא תואם את האסטרטגיה של הרשת הדוגלת בנוחות, סקסיות וצבעוניות שמחה."
את הקטלוג צילם: מנחם עוז.
משרד הפרסום: גולן נהרדעא פובליסיס.
עיצוב גרפי: סטודיו דורון עדות.
רשת 'דיסקרט' הוקמה ב- 1987 וכוללת היום 8 סניפים וכ– 600 נקודות מכירה ברחבי הארץ. לאחרונה נכנסה אופנת 'דיסקרט' ל'משביר לצרכן' ונמכרת ב- 20 סניפי הרשת. אופנת דיסקרט פונה לנשים בתווך גילאים רחב מאוד המרגישות צעירות כולל נשים מהמגזר הדתי והערבי. הסלוגן שמוביל כבר שנים את החברה "דיסקרט - אופנה לכל אישה".