X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם AllJobs
▪  ▪  ▪

AllJobs - www.alljobs.co.il, אתר האינטרנט היחידי המרכז את כל המשרות הפנויות המתפרסמות במשק, מעלה קמפיין אינטרנט ייחודי, שיאפשר לגולשים לנחש כמה משרות הם מפספסים, כשהם מחפשים רק במקורות ה"קלאסיים".
הקמפיין מציג את העובדה, כי סה"כ המשרות המתפרסמות במשק הישראלי מפוזרות בלמעלה מ- 1,800 מקורות שונים, שאפילו מחפש העבודה החרוץ ביותר אינו מסוגל לסרוק בעצמו. במחקרים שקיימה AllJobs עולה, כי רוב מחפשי העבודה מאמינים, כי אם הם סורקים את המקורות ה"קלאסיים" (מעריב, ידיעות, לוח העיר - במדיה הכתובה והמקוונת), הם מגיעים לרוב המשרות בשוק. למעשה, בפועל הם מגיעים רק לשליש מהמשרות הפנויות במשק! כל שאר המשרות "מתחבאות" במאות מקורות שונים בינהם: אתרי לוחות, אתרי אינטרנט ייעודיים, פורומים, מקומונים, מדורי דרושים באתרי חברות ועוד.
הקמפיין, באמצעות d-say interactive יעלה באתרים מובילים למשך 10 ימים בהיקף של כ-300 אלף שקל.
אסף דותן, סמנכ"ל הלקוחות ב- d-say מסר כי במסגרת הקמפיין הם בחרו להתמקד במסר "הפספוס" ובהתאם לכך יצרו קמפיין אינטראקטיבי שבו הגולש מנחש את כמות המשרות אותן הוא מפספס במידה ויחפש רק בלוחות הדרושים הקלאסיים".
רויטל הנדלר שבדרון, מנכ"לית אתר AllJobs (www.alljobs.co.il), מציינת, כי הקמפיין מבוסס על נתונים הנבדקים מידי חודש. לדבריה, בחודש אפריל, התפרסמו ב- AllJobs כ- 17,000 משרות, זאת לעומת המקורות ה"קלאסיים" בהן התפרסמו רק 6049 משרות: מתוכן 1077 בלוח מעריב, 958 בלוח העיר, 1232 בידיעות וב- Ynet ו- 203 ב- NRG. הנדלר מדגישה ומציינת, כי מדובר בלמעלה מ- 10,000 משרות שמי שלא חיפש באמצעות AllJobs פשוט פיספס אותן! לדברי הנדלר, מדובר בקמפיין, שכל מטרתו להוציא את האמת הפשוטה הזו לאור.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארד תקשורת
- הודעה מטעם ניו קופל
יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם יוניליוור
מירי חיון
- הודעה מטעם דיסקרט
יחסי ציבור
- הודעה מטעם וילנאי    פרסום וילנאי משיק אתר אינטרנט חדש שמציג את המשרד, את תפיסת העולם השיווקית המאפיינת אותו וכמובן תיק עבודות עדכני
ארד תקשורת
- הודעה מטעם "משפט ועסקים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il