X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת אורט סינגלובסקי
▪  ▪  ▪

ביום חמישי האחרון נפתחה תערוכת אביב המציגה עבודות מכל מסלולי העיצוב של מכללת אורט סינגאלובסקי. העבודות הינן של סטודנטים ובוגרים של הנדסאי עיצוב תעשייתי, תעודה בעיצוב ואדריכלות פנים, בתקשורת חזותית, בצורפות ובעיצוב חלונות ראווה.
התצוגה תכלול בחלקה תצוגה ממוחשבת של הפרוייקטים בה ניתן לצפות בחלק מפרוייקטי גמר של סטודנטים לעיצוב תעשייתי ובנוסף בפרוייקטי-גמר בעיצוב חלונות ראווה שנעשו מול רשתות שיווק וקניונים כפרוייקטים אמיתיים ומעשיים כאחד. פרוייקטים דוגמת עיצוב חלונות ראווה וחנויות בקניון חולון, מרשת קניוני עזריאלי, קניון קניותר בנס ציונה ועוד.
עדנה נגר, מעצבת אוירה ורכזת קורס עיצוב חזות מסחרית וחלונות ראווה במכללת אורט סינגאלובסקי מסבירה: "מראה חלון הראווה, עיצובו ובחירת המוצרים המוצגים בו, מהווה כיום ,את כרטיס הביקור של החנות יותר מכל גורם אחר. חלון ראווה מרשים הינו המפתח למשיכתם של קונים פוטנציאלים חדשים לחנות. הסטודנטים במכללה למדו כיצד לעצב חלונות לקהל היעד של כל חנות, מהי צורת הפניה המתאימה לו והשימוש בה שיהפוך אותו ללקוח חדש ואף קבוע. בנוסף לכך חלון ראווה שכזה יסיע במיתוג, בניית תדמית ואופי העסק אשר יקדם באופן ישיר את מכירות החנות".
תקשורת חזותית - בתצוגה הממוחשבת יוצגו פרוייקטי הגמר של סטודנטים לעיצוב תקשורת חזותית בפרוייקט הגמר שלהם מעצבים ויוצרים אתרי אינטרנט רחבים ומורכבים לתצוגה בתערוכה זו, ולמעשה אנו נותנים ביטוי סמלי לחלק מאתרים אל על ידי הצגת חלק מהמסכים שעיצוב לצורך הפרוייקטים שלהם. לצד עיצוב האתרים, מציגים הסטודנטים גם כרזות המביעות עמדה ורעיון, עיצוב תוויות לבקבוקי יין, כרזות פרסום ועוד.
צורפות - הפרויקטים הכוללים טבעות, צמידים ושרשרות שונות המוצגים בתערוכה הינם פרי עבודתם של מסלול הלימודים הצעיר ביותר של המכללה במחלקה לעיצוב של מכללת אורט סינגאלובסקי. לפני שנה נפתחה המגמה לצורפות וכבר עוסקים הסטודנטים בעיצוב ויצירת תכשיטים מורכבים ומוקפדים, משבצים אבנים ויוצקים כסף בתבניות עם שעווה נעלמת.
עיצוב תעשייתי - כמו כן, יוצגו במסגרת התערוכה פרוייקטים נבחרים מעיצוב תעשייתי המשתלבים במרכז השולחן מהתערוכה הקודמת. כלים כגון: גופי תאורה, פמוטים, קערות הגשה וכו'. המוצרים מבוססים על טכנולוגיות וחומרים יוצאי דופן הנלקחים מעולמות תוכן מגוונים ושונים מתרבות עריכת השולחן. פרחים, אורז, סוכריות, צינורות PVC, ברגים, פילטר רכב וחומרים אחרים מצאו את מקומם על שולחן האוכל בהקשרים חדשים ורעננים.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il