X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה
▪  ▪  ▪

חברת קוקה-קולה ישראל משיקה תוכנית פעילות ייחודית ומרגשת לקראת המונדיאל הפונה לקהל חובבי הכדורגל ולבני הנוער. קוקה-קולה תשקיע 7 מיליון ש"ח בתוכנית המונדיאל, כחלק מחיבור המותג לאחד מאירועי השיא הבינלאומיים המרגשים ביותר בספורט ומעצם היותה אחת מנותני החסות הבולטים של משחקי המונדיאל 2006.
הפעילות של קוקה-קולה כוללת פעילות שטח חווייתית -ראשונה מסוגה, במסגרתה תערכנה תחרות ארציות לבחירת בני הנוער הישראלים שיפתחו את משחקי המונדיאל יחד עם השופט במעמד הטלת המטבע, השקת משחק אינטארקטיבי ייחודי שיעניק 4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP למשחק הגמר במונדיאל, השקת מיני סייט למונדיאל באתר www.cocacola-active.co.il,קמפיין פרסום רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות ,באינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים לצרכן.
אורלי קליין-דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "קוקה-קולה ישראל שותפה למהלך עולמי ראשון מסוגו שמעניק הזדמנות חד פעמית לבני נוער בגילאי 12-16 לעלות לכר הדשא של משחקי המונדיאל יחד עם השופט והקבוצות המתחרות וליטול חלק בהטלת המטבע הפותחת את המשחק. כמו כן, ייהנו בני הנוער הישראלים מאירוח VIP מלא בכפר הכדורגל של קוקה-קולה בגרמניה יחד עם בני נוער מכל רחבי העולם. בנוסף, תעניק קוקה-קולה לחובבי הכדורגל הישראלים הזדמנות לזכות בחבילת אירוח V.I.P למשחק הגמר של המונדיאל-באמצעות משחק אינטראקטיבי ייחודי שפותח במטרה להעביר למשתתפים את החוויה העוצמתית של גמר המונדיאל".
תחרות הקפצות של קוקה-קולה
תיערך בקרב בני נוער ברחבי הארץ ותאתר 4 נציגים שיטוסו לגרמניה למשחקי המונדיאל. בני הנוער יתארחו בכפר הכדורגל הבינלאומי של קוקה-קולה, ויזכו לעמוד על הדשא, בין השופט לשחקנים, ולהשתתף בהטלת המטבע לפני תחילת המשחקים. בין השופטים בתחרות ההקפצות של קוקה-קולה ישראל: שלמה שרף, יצחק ויסוקר וגילי לנדאו.
פעילות השטח כוללת ניידת מונדיאל מיוחדת של קוקה-קולה שתגיע ל- 7 מועדוני ספורט ברחבי הארץ. צוות שופטי המונדיאל של קוקה-קולה יבצעו בשטח אודישנים לבני הנוער בגילאי 12-16, כאשר כל אחד מהם יתבקש להדגים את יכולתו המקצועית ב"הקפצות" ויעבור ראיון אישי. בתום כל יום מיונים במועדוני הספורט ברחבי יבחרו 4 ילדים שיעלו לגמר הגדול שיתקיים במכון וינגייט. הילדים שיעלו לגמר יוזמנו למחנה אימונים ויעברו סדנאות הכנה לקראת היציאה למשחקי המונדיאל.
המשחקים בהם ישולבו בני הנוער הישראלים במונדיאל:
סרביה מונטנגרו - הולנד; פורטוגל - אנגולה; איטליה - גאנה; ארה"ב - צ'כיה.
פעילות סביב משחק הגמר של המונדיאל
4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP למשחק הגמר של המונדיאל
קוקה-קולה תשיק משחק אינטראקטיבי ייחודי - "משחק כרטיסי הגמר", באמצעות אידיאולוג'יק, במסגרתו יוענקו 4 כרטיסים לגמר המונדיאל בתוספת אירוח .VIPהמשחק, שיעלה ב-18.5, יכלול הדמיה של האיצטדיון (66,000 צופים) בו ייערך משחק הגמר של המונדיאל. הגולשים יצטרכו לענות על 3 שאלות טריוויה, העונים נכונה יזכו "לשריין" כיסא ביציע. רק מתחת ל-4 כיסאות מבין 66,000 המושבים באיצטדיון יוחבא הפרס הנכסף.המנחשים נכונה יזכו כאמור ב-4 חבילות זוגיות כולל אירוח VIP לגמר המונדיאל.
קמפיין פרסום רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום דחף 1 הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, על גבי המוצרים ובמסגרת סדרת מבצעים מיוחדים .קוקה-קולה ישראל השיקה סרטונים חדשים למונדיאל. הסרטונים החדשים נערכו באמצעות טכנולוגיה חדישה תוך הדגשת עוצמת החוויה באיצטדיון המונדיאל.
השקת מיני סייט למונדיאל באתר
קוקה-קולה משיקה מיני סייט ייעודי למונדיאל שיכלול את סיקור תחרות מטילי המטבעות (ההקפצות) ,ליווי הזוכים בגרמניה וכל המידע החדשותי על המתחרש במונדיאל, כחלק משת"פ תוכן עם אתר הספורט ONE.
במסגרת שת"פ התוכן של קוקה-קולה עם אתר ONE יציע המיני סייט:
חדשות: סיקור נרחב של פעילות הנבחרות לקראת המונדיאל ובמהלכו. סיקורים אלו יכללו את כל משחקי המונדיאל, לרבות עדכונים בשידור חי - נתוני המשחק, מהלך המשחק, הגולים שהובקעו, אירועים בולטים במשחק, היערכות אוהדי הנבחרות המשתתפות לקראת ההגעה לגרמניה ועוד.
מידע על הנבחרות: נתונים מלאים על הנבחרות המשתתפות במונדיאל כולל נתונים סטטיסטיים על הנבחרות, השחקנים והמאמנים.
מידע על האצטדיונים: נתונים מלאים על האצטדיונים בהם יתקיימו המשחקים.
תחזית: תחזית אשר תינתן על-ידי אנשי ספורט לקראת המונדיאל, לרבות מיטב הספורטאים, המפורסמים והסלבריטאים שיסקרו את סיכויי הנבחרות הפופולריות לזכייה במונדיאל.
הידעת: אוסף עובדות ומידע טריוויה על המונדיאל.
נתונים היסטוריים: סיקור המפעל החל מהמונדיאל הראשון ב-1930 ועד היום
אלבום תמונות מהשטח: ילווה את כל אירועי המונדיאל.
מבצעי קוקה-קולה למונדיאל
במסגרת המהלך עדכנה קוקה-קולה ישראל את אריזות מוצריה ברוח המונדיאל. כמו כן, קוקה-קולה ישראל יוצאת בסדרה של מבצעים לרגל משחקי המונדיאל שייערכו בחודש יוני בגרמניה.
מבצע קוקה-קולה מונדיאל ברשתות השיווק
ברכישת מארז של 8 פחיות קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון מקבלים 2 פחיות במתנה ( 6 + 2 הכלולות במארז). המבצע בתוקף בין ה-1 ביוני ועד ה-30 ביוני ברשתות השיווק.
מבצע קוקה-קולה מונדיאל בתחנות הדלק בחודש יוני
קונים מארז שישיית קוקה-קולה או דיאט קוקה-קולה 1.5 ליטר, מוסיפים 4.99 ש"ח ומקבלים במתנה זוג כוסות מונדיאל.
המבצע בתוקף בתחנות הדלק בחודש יוני.
מבצע קוקה-קולה בסופר-פארם
בקניית מארז שישיית פחיות קוקה-קולה או דיאט קוקה-קולה,
מוסיפים 1.99 ש"ח ומקבלים במתנה כוס גביע מונדיאל.
המבצע בתוקף בין ה-10 במאי ועד ה-27 במאי בסופר-פארם.
מבצע קוקה-קולה מונדיאל בשת"פ דומינוס פיצה
כל הקונה מארז שלישיה של קוקה-קולה או דיאט קוקה-קולה בחנויות המובחרות, יקבל הטבה: מוצר נילווה לבחירה בקניית פיצה ברשת דומינוס פיצה. בין המוצרים הנלווים: לחם שום, קלחי תירס וכו'.
המבצע בתוקף מה-15 במאי ועד 15 ביוני בחנויות המובחרות.

תאריך:  07/05/2006   |   עודכן:  07/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il