רשת הוניגמן משיקה קולקציית שמלות לקיץ 2006 ויוצאת בקמפיין תדמיתי בהשקעה כוללת של מיליון ש"ח.
קמפיין הוניגמן להשקת קולקציית השמלות בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית מור קציר, יעלה השבוע הקרוב באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויכלול: שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני נשים.
הקמפיין ימשך כחודש ימים והוא יערך כקמפיין המשך של הוניגמן להשקת קולקציית פרטי קיץ 2006.
לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "השנה הרחבנו בצורה משמעותית את קולקציית השמלות של המותג, המציעות מענה אופנתי מושלם לקהלי היעד של הוניגמן ולכל כיס. הקונספט העומד מאחורי האסטרטגיה הפרסומית והשיווקית של קמפיין קולקציית השמלות הנו פנייה לנשים שהינן עסוקות, קרייריסטיות שמתמרנות בין כל תחומי החיים, כאשר במעט זמן שנשאר להן לעצמן את מעדיפות להתפנק ולפרגן לעצמן עם פריטים אופנתיים במחירים סופר אטרקטיביים".
רשת הוניגמן נמצאת בבעלות מיכה ויעקב הוניגמן, קבוצת הוניגמן, מפעילה את הרשתות הוניגמן, הוניגמן קידס ורשת TNT. לקבוצה כ- 145 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטייב - רוני שניידר
מנהלת מחלקת קריאייטיב - מירב קורן
מנהלת אשכול לקוחות - כומי כרמון
ארטדירקטורית- שירה ורשבסקי
קופרייטרית - עינת אקר
מפיקות - רינת סיטון, יפית כדורי
תקציבאית- ענבל בן הרוש