X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

מנחת תוכניות "כושר ואושר" בערוץ 2 ומאמנת הכושר המובילה, ענת הראל, היא מעכשיו "גברת פיטנס": הדוברת המייצגת של סדרת דגני הבוקר "פיטנס", מבית נסטלה, המשווקים בישראל על-ידי חברת אסם.
ייצוג פיטנס ע"י ענת הראל יתבטא בהצבתה בחזית קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של המוצר - הראל תופיע במסגרות שונות ותערוך פעילות הסברה של הסברה בנושאי כושר גופני, תזונה נכונה ואיזון סגנון החיים. קמפיין ראשון אותו תוביל יעלה לאוויר מחר, על-ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. כמו כן, תמונתה תופיע על גבי כל אריזות דגני "פיטנס" ו"פיטנס פירות" המשווקות בארץ.
מינוייה של הראל כדוברת המוצר הינה מהלך אסטרטגי ראשון מסוגו המתבצע על-ידי נסטלה בישראל. לראשונה בתולדות המוצר, אישרה הנהלת החברה העולמית מהלך של מינוי דובר מקומי להובלה השיווקית של המוצר. כמו כן, לראשונה אישרה החברה שימוש בתמונתה של דוברת מוכרת על גבי האריזות של דגני פיטנס, שעד כה השתמשו בדמות של אישה בלתי מזוהה.
לדברי נילי צור, מנכ"לית חטיבת החטיפים ודגני הבוקר, נועד המהלך השיווקי שבמרכזו עומדת הראל להגביר את החשיפה לדגני פיטנס בקרב נשים, באמצעות שימוש במודל של אישה אקטיבית, באמצע החיים, המיישמת סגנון חיים מאוזן המשלב בין קריירה, משפחה, תזונה נכונה וספורט - ומהווה מודל שנשים מסוגלות להזדהות עימו וליישם את עצותיו. צור מציינת כי המהלך הנוכחי הוא שלב נוסף בתהליך הפיתוח של קטגוריית דגני הבוקר "דגני בוקר פיטנס הם המוצר האידיאלי לנשים שרוצות לעשות משהו טוב גם בשביל עצמן. כולנו עובדות כל היום בבית או בחוץ, אבל עדיין רוצות לנהל אורח חיים בריא, המשלב בין תזונה נכונה לפעילות גופנית והכל כדי להרגיש טוב עם עצמנו. סדרת פיטנס הינה פתרון טעים במיוחד ובעל יתרונות, המאפשר לנו גם להתפנק קצת וגם לשמור על הגזרה".
דגני הבוקר של נסטלה רשמו ברבעון האחרון גידול של 33% בנתח השוק. זינוק זה נירשם בעיקר בעקבות השקת דגני פיטנס פירות ודגני מולטי ציריוס. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 20.3% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, מרץ 2006).

תאריך:  08/05/2006   |   עודכן:  08/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il