X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומפאק;
▪  ▪  ▪

קומפאק תספק תשתית מיחשוב עתירת ביצועים לנאס"א
בעוד זמן קצר יוכלו פקחי הטיסה של סוכנות החלל האמריקנית (נאס"א) לנצל כלי מיחשוב מתקדמים ביותר על מנת לסייע לאסטרונאוטים והקוסמונאוטים בחלל.
במסגרת החוזה שנחתם עם חברת לוקהיד מרטין, המשמשת כקבלנית העל בפרוייקט ה - CSOC, קומפאק תספק ציוד מיחשוב הכולל 481 תחנות עבודה מסוג XP900 Alpha ו - XP1000 Alpha המריצות מערכת הפעלה Tru64 UNIX וכן 600 צגים צבעוניים מסוג P1210. היקף העסקה עומד על 4.7 מיליון דולר.
ציוד זה ישמש את לוקהיד מרטין על מנת לשדרג את תשתית המיחשוב במרכזי הפיקוח העובדים עם מעבורות ותחנות החלל בנאס"א. צגי הצבע ישמשו על מנת לעקוב אחר טיסות המעבורות בחלל.
משה לסמן, מנהל אגף השיווק ומיחשוב ארגוני אומר: "קומפאק תפסה עמדת הובלה בפיתוח טכנולוגיות מהשורה הראשונה ומספקת תשתית בעלת עוצמה עבור המיזמים הגדולים בעולם, ממיפוי הגנום האנושי ועד תמיכה בהפעלת מערכות קריטיות עבור מעבורות החלל ותחנות החלל. הסכם זה עם לוקהיד מרטין ונאס"א מדגים כיצד אנו מפתחים מוצרים חדשניים המסייעים ללקוחותינו להשיג את יעדיהם העסקיים ביעילות ובאפקטיביות רבות יותר".
ענקית המחשוב קומפאק היא חברת המחשוב השנייה בגודלה בעולם וספקית ציוד החומרה הגדולה בעולם. קומפאק מפתחת ומשווקת חומרה, תוכנה, פתרונות ושירותים באמצעות אתרי החברה הפרושים בלמעלה מ - 200 מדינות ברחבי העולם. הכנסותיה העולמיות לשנת 2000 הגיעו ל- 42.4 מיליארד דולר והיא נמנית עם 100 החברות הגדולות בעולם על פי דירוג המגזין היוקרתי פורצ'ן.
קומפאק מספקת פתרונות חדשניים וכוללים לעידן האינטרנט וה- eBusiness לארגונים ולצרכנים בכל רחבי העולם. מטרתה של קומפאק היא להעניק מענה לצורכי המחשוב האקטואליים והעתידיים של ארגונים גלובליים, עסקים בינוניים וקטנים ולקוחות פרטיים. מומחי ומקצועני קומפאק בעולם מסייעים ללקוחות החברה להשיג את מטרותיהם האסטרטגיות והעסקיות תוך יישום מהיר וניצול יעיל יותר של טכנולוגיות המידע. קומפאק מספקת שירותי שילוב מערכות, הקמת רשתות ותפעולן, ניהול מידע, תמיכה וזמינות.
קומפאק מציעה, בין השאר, מערכות מיחשוב ארגוניות בביצועים גבוהים, פתרונות אל-כשל ושרידות למשימות קריטית, שרתים ואשכולות שרתים מבוססי אלפא ואינטל, תחנות עבודה מקצועיות, מחשבים אישיים וניידים, מוצרי רישות ותקשורת וכן פתרונות ניהול, אבטחה ותמיכה ברשתות ובאינטרנט.
מידע אודות קומפאק ומוצריה זמין בכתובת: www.compaq.com.
קומפאק ישראל פועלת כחברת בת של קומפאק העולמית ומרכזה ברעננה. מוצרי קומפאק ושירותיה נמכרים בישראל ישירות ובאמצעות רשת של משווקים מורשים הפרושה ברחבי הארץ. מקצועני קומפאק ישראל מתמחים באספקת פתרונות כוללים לאינטרנט ומסחר אלקטרוני, ,CRM ERP, רשתות, תשתיות לעידן האינטרנט ופתרונות תפעוליים וניהוליים כוללים.

תאריך:  07/05/2001   |   עודכן:  17/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא שמואלי , יחסי ציבור
- הודעה מטעם מנטרג'י;
הודיעה על הסכם עם חברת רוקוול-קולינס, בסיום תהליך בקשה להצעות (RFP) נבחרה מנטרג'י ליצירת מערכת הדרכה למנהיגות המיועדת ל-15,000 עובדי רוקוול-קולינס.
שמרית ניסנבאום, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עילית;
חברה ביטוח כלל חתמה על הסכם עם חברת סקיורנט ליישום מערכות פוליסות ביטוח חובה המבוססות טכנולוגיית חתימה דיגיטלית ברשתות קמעונאיות.
דפנה יעקובוף, יחסי ציבור
- הודעה מטעם סיסקו;
סיסקו חושפת את פלטפורמת השירות 15540 ONS
המשמשת לבניית רשתות תקשורת עירוניות
דוד כנען, יחסי ציבור
- הודעה מטעם SAP;
שלוחת SAP בארה"ב- SAP America- הודיעה על תכנית לימודים מיוחדת למנהלים בכירים שבה ישתתפו מעצבי דעת קהל מתחומי העסקים והאקדמיה המתמחים במחקר ובהוראה בנושאי e-business.
דודו כנען, יחסי ציבור
- הודעה מטעם SAP;
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il