X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת קונטקט
▪  ▪  ▪

חברת קונטקט, המתמחה בפתרונות תקשורת וניהול מועדוני לקוחות, בשת"פ עם אתר המסעדות Rest - מציעות חבילת שירותים לבעלי עסקים מענף המזון, בתחום ניהול מועדוני לקוחות. החבילה כוללת מגוון פתרונות לכל צרכי העסק הנוגעים לניהול קשרי לקוחות ובניית מערכת יחסים אפקטיבית וארוכת טווח עמם. שירותים אלה מבוססים ברובם על שימוש בטכנולוגיית הסלולר, כגון SMS, MMS וכן דיוור ישיר בדואר רגיל ואלקטרוני.
ל-Rest, אתר המסעדות המוביל בישראל, יש את מ"ס העסקים הגדול ביותר מענף המזון והמשקאות בישראל.
לדברי לירון דרור מנכ"ל Rest, יוכלו מעתה לקוחות מענף המזון לקבל עוד מוצר מוביל שיתווסף ליתר המוצרים שמציעה חברת .Rest חבילת הניהול שאנו מציעים מאפשרת לבית העסק פיתרון הכולל בתוכו כלים מתקדמים לבקרה, לוגיסטיקה וניהול מידע, מערכת המאפשרת לבצע איסוף מסדי נתונים אודות לקוחות קיימים, ניתוח ואפיון מסד הנתונים, וכך לתקשר באופן ייחודי ופרסונלי לכל לקוח ולקוח.
לדברי שרית ילוב, מנהלת מחלקת החטיבה העסקית בקונטקט, לאור העובדה כי סל הקנייה של לקוחות חוזרים הנו גדול בכ- 20 אחוז בממוצע מסל הקניות של לקוחות מזדמנים, מנהלי שיווק רבים מגיעים למסקנה שחשוב להשקיע מאמצעי שיווק בקרב לקוחות קיימים, שעלות השימור שלהם זולה משמעותית מעלות הגיוס של לקוחות חדשים.
"חברת קונטקט מציעה זה למעלה משנה, שירותים מסוג זה ללקוחות מתחומים כגון אופנה, חיי לילה,מסעדות ועוד, תוך שימוש במגוון פלטפורמות שיווקיות ובדגש על הפלטפורמה הסלולארית, המתאפיינת בפרסונליזציה, מהירות תגובה וחדשנות", אומרת ילוב ומוסיפה כי, "שילוב בין המותג המוביל Rest בענף המזון יחד עם הידע והניסיון המקצועי שיש לקונטקט בתחום התוכן הסלולרי וניהול מועדוני לקוחות, מאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים כמו מסעדות, לנהל ולשמר לקוחות בעלויות מינימליות ותוך השגת ערך מוסף גבוה ללקוחותים".
קונטקט מתמחה בפתרונות SMS, שירותי ערך מוסף ותכנים בסלולר. לקונטקט בסיס לקוחות רחב הכולל כ- 2000 לקוחות עסקיים וחברות מדיה, וכ- 500,000 לקוחות פרטיים הנהנים משירותי תוכן סלולרי ושירותי SMS ייעודיים לעסקים. על לקוחות אלה נמנים גופי תקשורת, מדיה, ביטוח, מועדוני כושר, מועדוני לילה ועוד.
בין היתר, החברה מנהלת כיום כ- 100 מועדוני לקוחות עבור מגוון רחב של לקוחות בתחומי הלייף סטייל. קונטקט מפעילה שירותי תוכן ושירותי SMS לעסקים בעולם שכוללים את אנגליה, ספרד, צרפת וברזיל. מאז הקמתה פועלת קונטקט בשת"פ עם ארבעת המפעילים הסלולרים בישראל, וכ-60 מפעילים בעולם. החברה מתמקדת במתן שירותים המייצרים רווחים ללקוחותיה תוך דגש על רמת תפעול גבוהה ונפח תעבורה מקסימלי בכל זמן. קונטקט הנה חברה פרטית בעלת סניף בתל-אביב וסניף נוסף בברזיל. כתובת האתר של החברה: www.beecontact.com.

תאריך:  10/05/2006   |   עודכן:  10/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il