X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קפה ג'ו
▪  ▪  ▪

רשת קפה ג'ו יוצאת השבוע בקמפיין פרסום ראשון באמצעות פרסום ערמוני BATES, בהשקעה של מיליון דולר. הקמפיין הוא חלק ממהלך כולל של הרשת הכולל מיתוג מחדש , שינוי השפה הפרסומית, רענון ה- look & feel של הסניפים והמוצרים הנלווים ועוד.
מסע הפרסום יעלה עיתונות ושילוט חוצות.
במרכז המהלך השיווקי, קמפיין תדמיתי תחת הסיסמא "קבענו בג'ו" המבטא היטב את הערך המבדיל בין הרשת לשאר הרשתות והוא השרות והיחס האישי והחם הניתן לכל אחד ואחת. לצורך הקמפיין צולמו עשרות "טיפוסים" האוחזים "בכוס הקפה האישית שלהם" בצורות שונות ובכך מדגישים את הרב גוניות וההתאמה האישית שיכול כל אחד למצוא על-פי טעמו וצרכיו, ברשת קפה ג'ו.
המהלך הכולל של ג'ו מתבטא בשינוי השפה הפרסומית והתדמיתית, הבאה לידי ביטוי בין היתר ברענון away look &feel העיצובי של הסניפים ובכל העזרים הנלווים תפריטים, כוסות, אריזות ה- takeaway ועוד.
רשת קפה ג'ו היא הרשת השנייה בגודלה בארץ, המונה 25 סניפים ובכוונתה להתרחב השנה ולהגיע ל-30 סניפים לפחות, ע"י פתיחת סניפים גם בפריפריה ובערים מחוץ למרכז (ירושלים, חיפה ועוד.
בפרסום ערמוני BATES החליטו להדגיש את הבידול של "קפה ג'ו" יחסית לרשתות ה"אספרסו בר" - כרשת שהיא ה"דיינר הישראלי". ברשת קפה ג'ו השרות אישי לשולחנות, תפריט המזון עשיר ומגוון ובמילים אחרות "בקפה ג'ו תקבל הכל חוץ מחביתת פטריות בלי פטריות"...
לקראת המיתוג מחדש נערכו ע"י ערמוני BATES סקר כמותי וקבוצות מיקוד במסגרתן נחשפו הנתונים הבאים על אופי הרשת:
§ מספר הנשים המבקרות ברשת קפה ג'ו גבוה ממספר הגברים (להבדיל מארומה וארקפה).
§ הגיל הממוצע של מבקרי בתי הקפה נע בין 35-31.
§ בין המבקרים בקפה ג'ו שיעור גבוה מהממוצע של בעלי השכלה גבוהה באופן
§ משמעותי (למעלה מ-50% יותר מחלקם באוכלוסיה)
§ שיעור בעלי ההכנסה הגבוהה המבקרים בקפה ג'ו גבוה ב-50% מהממוצע באוכלוסיה.
בעלי תפקידים במשרד הפרסום:
מנכ"ל - יגאל ערמוני
מנהל לקוחות- רון פטראנו
פלנרית- גלי הירשנזון
תקציבאית - גלית נוחי
קופירייטר- צח אמיר
ארטדיירקטור - הילה קניספל

תאריך:  10/05/2006   |   עודכן:  10/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il