כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, חברת פלפל יוצאת בקמפיין סקסי ונועז באמצעות חברת השיווק הדיגיטאלי TBWA\DIGITAL. הקמפיין מציג גישה יצירתית והומוריסטית המבוססת על שפת קומיקס ופונה לשפה של קהל היעד הצעיר.
השנה, בחרה פלפל כמי שיוביל את הקמפיין את עפר שכטר ולצידו שתי נערות פלפל החדשות: הדוגמניות פאנטה פראדה ורז שפירא. הקמפיין יקושר בממשק עם האתר של חברת פלפל ויאפשר הורדת תמונות והצצה לקטלוג החדש לקיץ 2006.
הקמפיין יעלה באתרים MSN, וואלה, נענע, ICQ, אתרי I-MEDIA ו- NRG בעלות מוערכת של 200,000 שקלים. הקמפיין תחת הסיסמא "Pilpel - Crazy Summer" פונה בעיקר לבנות נוער בגילאי 13-17.
מ- TBWA\DIGITAL נמסר, כי בנות בגילאי העשרה הן פלח קהל דומיננטי מאוד ומאוד קומוניקטיבי במדיום האינטרנטי. בקירוב ל- 90% מבני הנוער בטווח הגילאים הזה נמצא באינטרנט מדי יום. האפשרויות המוצעות,מאפשרות הנעה חיובית לפעולה וממשק בין האינטרנט ונקודת המכירה באופן ישיר.