X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלפל
▪  ▪  ▪

כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, חברת פלפל יוצאת בקמפיין סקסי ונועז באמצעות חברת השיווק הדיגיטאלי TBWA\DIGITAL. הקמפיין מציג גישה יצירתית והומוריסטית המבוססת על שפת קומיקס ופונה לשפה של קהל היעד הצעיר.
השנה, בחרה פלפל כמי שיוביל את הקמפיין את עפר שכטר ולצידו שתי נערות פלפל החדשות: הדוגמניות פאנטה פראדה ורז שפירא. הקמפיין יקושר בממשק עם האתר של חברת פלפל ויאפשר הורדת תמונות והצצה לקטלוג החדש לקיץ ‏2006.
הקמפיין יעלה באתרים MSN, וואלה, נענע, ICQ, אתרי I-MEDIA ו- NRG בעלות מוערכת של 200,000 שקלים. הקמפיין תחת הסיסמא "Pilpel - Crazy Summer" פונה בעיקר לבנות נוער בגילאי 13-17.
מ- TBWA\DIGITAL נמסר, כי בנות בגילאי העשרה הן פלח קהל דומיננטי מאוד ומאוד קומוניקטיבי במדיום האינטרנטי. בקירוב ל- 90% מבני הנוער בטווח הגילאים הזה נמצא באינטרנט מדי יום. האפשרויות המוצעות,מאפשרות הנעה חיובית לפעולה וממשק בין האינטרנט ונקודת המכירה באופן ישיר.

תאריך:  11/05/2006   |   עודכן:  11/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il